Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
2børn2 skriver: Ja kan I hjælpe mig med definitionen af videregående uddannelse??Jeg sidder og drømmer lidt inde på www.efteruddannelse.dk siden og kan ikke finde ud af om jeg hører under den kategori der har en vidergående uddannelse. Ved I det??Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i administration...Det har jo noget at gøre med prisen på kurserne.
Ja kan I hjælpe mig med definitionen af videregående uddannelse??Jeg sidder og drømmer lidt inde på www.efteruddannelse.dk siden og kan ikke finde ud af om jeg hører under den kategori der har en vidergående uddannelse. Ved I det??Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i administration...Det har jo noget at gøre med prisen på kurserne.
hvor er du blevet uddannet?
mor:) skriver: hvor er du blevet uddannet?
Gaia skriver: Det har du..da du har mere end hhx,gym.hf,hg osv.
Det har du..da du har mere end hhx,gym.hf,hg osv.
2børn2 skriver: Hvad mener du med hvor??
Hvad mener du med hvor??
det var bare hvad uddannelsesstedet hed...det er nemmere at finde ud af på den måde.
mor:) skriver: det var bare hvad uddannelsesstedet hed...det er nemmere at finde ud af på den måde.
Kofoed. skriver: Hg e en erhvervs uddannelse, men har du tager hhx vejen er en anden få gymnasial uddannelse og efterfølgende hgs, så kan det måske betjenes som videregående, ved det faktisk ikke.
Hg e en erhvervs uddannelse, men har du tager hhx vejen er en anden få gymnasial uddannelse og efterfølgende hgs, så kan det måske betjenes som videregående, ved det faktisk ikke.
2børn2 skriver: jamen jeg har en HHX og så haft en elevplads som kontorelev...Men kontorelev er det så over erhverv- eller gymnasialt niveau??Er meget forvirret..
jamen jeg har en HHX og så haft en elevplads som kontorelev...Men kontorelev er det så over erhverv- eller gymnasialt niveau??Er meget forvirret..
Det er en erhvervsuddannelse...har lige slået det op på ug.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128