Maja84 skriver:
Jeg synes der er meget i det her. Kun jer kender hvorfor i gik fra hinanden osv
Når jeg ser på det Kan jeg bestemt godt forstå du synes det er rigtig trels, og med sådan en dyr barnevogn kan jeg godt forstå, hvis du vil købe en billig brugt, han kan låne.
Samtidig har han jo ikke så mange muligheder, når han bor så langt væk. Det er måske både svært at have ting med, samtidig er det en meget lang rejse, hver anden weekend, som måske kan være årsag til han måske ikke lige kan overskue ekstra timer, samtidig skal de ekstra timer være i et hjem hvor han får skæld ud, måske ikke føler sig velkommen, og bare vil prøve at lære sin søn at kende. Han er måske usikker, han kan ikke have kæresten med, hvilket er forståeligt, men samtidig kommer han ind 2 timer hver 2 uge, kører langt og du har nyt liv med ny mand som du oven i købet venter barn med.
Jeg forsvarer han ikke da jeg hverken kender ham eller dig, men kan bestemt godt forstå hvis det bliver anspændt situation hver gang.
Tænker barnet ikke var helt planlagt hvis han gik da du var 2 mdr henne.
Bedste råd er nok i begge gør alt i kan for at få det til at lykkedes, børn mærker mere end man regner med, og det er barnet som bliver taberen i det hele. Jeg håber i finder måder at få det løst på, i skal immervæk samarbejde de næste 17.5 år. Peger ikke fingre af nogen, prøver bare at fortælle, hvad jeg kunne se, kunne være årsag til problemer og gnidninger.
Håber det bedste for jer 
han får ikke skæld ud, men han er her jo fordi han vil have sin søn med hjem på et tidspunkt, og så skal han altså kunne det her selv...
og jeg ved at til næste møde, vil han sidde og sige at det går i og åh så godt, og at han mener ham og vores søn er klar til ovrnatning... og det kan bare ikke komme på tale når han ikke engang vil skifte en ble, de har heller ikke set hinanden i mere end sammenlagt 30 timer på det tidspunkt ...
og jeg er bare ved at have fået nok af alt det her med at han kommer, og forsøger at være far for vores søn, det formår han ikke engang ..
er så ked af at han kun har sig selv i tankerne, han tænker kun på hans kæreste derhjemme der så gerne vil være "mor".... og er rigtig bange for at hvis de engang går fra hinanden, så får min søn ikke sin far at se igen
vil så gerne have det til at fungere så han kan komme på overnatning, men jeg kan som hans mor ikke bare sende ham hen til en mand han knapt kan huske, og en kvinde som han aldrig har mødt .. han bliver nødt til at være tryg ved hans far først .. og jeg ser frem til den dag hvor han kommer og tager min søn op, og min søn så ikke begynder at græde med det samme.
men øv hvor er det svært at lære ham hvordan hans søn er når han ikke selv er villig til at lære eller høre efter hvad jeg siger