Jeg bliver sindsyg!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Mulle73 skriver:

2 timer hveranden weekend er virkelig ikke meget. Prøv om du ikke kan være den voksne og gøre de ting du plejer at gøre. Giv mad, skift osv.

Jeg kan godt forstå du bliver irriteret over det, men han er jo sådan set bare gæst i dit hjem. Og i meget kort tid.

Du bruger meget energi på at være irriteret - meget længere end den tid han rent faktisk er der. Det synes jeg er synd. 

jamen han vil til at have drengen hver anden weekend når han er et år ? altså om 3 måneder..... så hjælper det jo ikke at jeg gør det hele når han endelig er her.. så bliver han da nødt til at lære at lave mad til ham, skifte osv. ... det jo ikke mit valg han ikke er her mere .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Mulle73

Anonym skriver:

jamen han vil til at have drengen hver anden weekend når han er et år ? altså om 3 måneder..... så hjælper det jo ikke at jeg gør det hele når han endelig er her.. så bliver han da nødt til at lære at lave mad til ham, skifte osv. ... det jo ikke mit valg han ikke er her mere .. 

Har I snakket om, hvorfor han ikke hjælper? Og hvorfor han vil have barnet mere, når han allerede nu ikke udviser særlig interesse?

Anmeld

27. juni 2012

FruK

Kan godt se, at det er lidt indviklet.

Tænker lidt om det ville være en mulighed at købe en anden barnevogn - en brugt, billig en. Jeg ved godt, at det ikke burde være dit job at sørge for en anden barnevogn til ham, men som skilsmisseforældre er man nogle gange nødt til at sluge lidt kameler for at få det hele til at køre.
Og for at slippe for at han skal låne din dyre barnevogn er det måske det værd.

Og så sige til far, at når han skal se sønnike, så foregår det så vidt muligt væk fra dit hjem. Han må sørge for at have mad, drikke osv. med til sønnen, og så tage ham med på tur i de par timer det varer. Så har han heller ikke dig til at ordne mad, vaske op, skifte ble osv.  Det kan kun være godt for ham, at blive tvunget til selv at sørge for det.

Om han så har kæresten med, ville jeg blande mig fuldstændig udenom, når det ikke er i dit hjem, det forgår. Det kan man heller ikke blande sig i, med fædre, som har almindeligt samvær. Uanset hvad man mener om det.

Det er måske heller ikke særlig fedt for ham, at skulle være gæst i dit hjem, hvor du har ny kæreste og baby på vej...

Håber I finder en god løsning.

Anmeld

27. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

han har jo bare selv en ny kæreste, så jeg kan ikke se at det skulle være et problem at jeg fik en ny kæreste da han skred fra mig da jeg var 2 måneder henne.. så min nye kæreste har jo været der hele tiden... ? 

måske er det den situation han kan tilbyde vores søn i forhold til mig der går ham lidt på, jeg har hus, have, bil, kæledyr, god økonomi, snart en søster til vores søn, og en kæreste som min søn ser hver dag og kender som far (det arbejder vi på, men det altså ikke nemt med to små børn i huset og det så kun er den ene der må kalde ham for far når han har været der så længe

han bor i en lille lejlighed med in kæreste, de har en rigtig dårlig økonomi, ingen bil eller kørekort, han kæreste er skruk, og har måske en ide om at det er derfor han pludselig gerne ville se sin søn alligevel.. ??  

Ja det er en møg situation.. og selvfølgelig vil der være nget Jalouxi  på dig når du har så meget mere at give. 

Men omvendt synes jeg det Okay han ser sin Søn han er trods alt far.. selvom han var en kæmpe svin og lod dig i stikken da du var 2 MDR HENNE! GRRR! 

En vatpik lyder det somom han er i mine ører, men jeg håber i finder ud af det hele

Anmeld

27. juni 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ja, min søns far kommer jo engang imellem for at se ham (hver anden weekend) og det fungere også fint.. MEN jeg er ved at få grå hår, han tror at når han er her, så skal han ikke hjælpe til med noget overhoved, det er mig der skifter, det er mig der laver maden han så giver ham, det er mig der tager ham når han skriger.. 

det kan da ikke være rigtigt at han bare kan sidde på sin flade imens jeg skal lave ALT ! han skal da lære hvordan det er at være alene med sin søn ! 

da jeg snakkede med ham om det, og at jeg var utilfreds med at han ikke lige gjorde skålen ren når han har givet sønnen mad, så sagde han bare "det er ikke min skål" ..... ahhhhhh !!!!!!!!

kan jeg snart bede ham om at tage sine egne ting med, kan jeg tillade mig at sige at han ikke længere må låne vores barnevogn, jeg stoler ikke på ham, og den har altså kostet 14000 kr.  

han tager sig i det hele taget ikke af pasningen, og er mega indebrandt over at hans kæreste ikke må komme med når der er samvær, for som han siger "hun skal jo også lære at passe min søn, og min søn skal lære hans stedmor at kende" (barnet er 9 måneder, og de har aldrig set hinanden før) 

er jeg forpligtet til at låne ham ALT når han er hjemme ved mig og har samvær... ?? hvis jeg er, så må jeg have fat i en billig barnevogn han kan låne når han er her ... 

en sidste ting, hvad gør i derhjemme i den tid barnet sover, vi kan slet ikke snakke sammen, så han går en tur og så sender jeg en sms når min søn vågner... hvad gør i ??

HJÆLP !! ???

Så længe samværet foregår hos dig er der nok desværre ikke så meget at gøre..

Så din ide om at købe en billig barnevogn er nok ikke helt dårlig hvis du ikke vil have han bruger den du har nu..

Da far havde samvær hjemme ved os dengang, der kom han så det passede med at vores søn vågnede fra lur, og så var han her et par timer og tog så afsted igen..

og nej selvfølgelig skal fars nye kæreste ikke med, det er dit hjem og dig der bestemmer, og desuden er det far og barn der skal lære hinanden at kende ikke barn og stedmor, ikke endnu ihvertfald..

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Mulle73 skriver:

Har I snakket om, hvorfor han ikke hjælper? Og hvorfor han vil have barnet mere, når han allerede nu ikke udviser særlig interesse?

han begrunder altting med "han har jo ret til at lære sin far at kende" ..... det er derfor han gerne vil have mere samvær, og jeg vil også gerne have der bliver mere samvær (LANGT VÆK FRA MIG) men det kommer der ikke før jeg føler han kan klare at have ham selv, og det kan han på INGEN måde pt. 

han hjælper ikke til fordi at han ikek mener det er hans ansvar at vaske mine ting op, osv.  

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Kan godt se, at det er lidt indviklet.

Tænker lidt om det ville være en mulighed at købe en anden barnevogn - en brugt, billig en. Jeg ved godt, at det ikke burde være dit job at sørge for en anden barnevogn til ham, men som skilsmisseforældre er man nogle gange nødt til at sluge lidt kameler for at få det hele til at køre.
Og for at slippe for at han skal låne din dyre barnevogn er det måske det værd.

Og så sige til far, at når han skal se sønnike, så foregår det så vidt muligt væk fra dit hjem. Han må sørge for at have mad, drikke osv. med til sønnen, og så tage ham med på tur i de par timer det varer. Så har han heller ikke dig til at ordne mad, vaske op, skifte ble osv.  Det kan kun være godt for ham, at blive tvunget til selv at sørge for det.

Om han så har kæresten med, ville jeg blande mig fuldstændig udenom, når det ikke er i dit hjem, det forgår. Det kan man heller ikke blande sig i, med fædre, som har almindeligt samvær. Uanset hvad man mener om det.

Det er måske heller ikke særlig fedt for ham, at skulle være gæst i dit hjem, hvor du har ny kæreste og baby på vej...

Håber I finder en god løsning.

men han gider jo ikke at have samvær væk fra mit hjem før han kan få sin søn med hele vejen hjem til ham.. (der har han kæresten til at passe) 

grunden til at kæresten ikke skal med er fordi at de ikke har kendt hinanden i mere end 3 måneder (min søn er 9 måneder) .. så stfv. mener ikke at det er en god ide når de stadig ikek kender hinanden ordenligt, men kan heller ikke se hvad hun skulle her... det er ikke hendes barn, så hun må altså vente til min søn er ældre.... 

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ja det er en møg situation.. og selvfølgelig vil der være nget Jalouxi  på dig når du har så meget mere at give. 

Men omvendt synes jeg det Okay han ser sin Søn han er trods alt far.. selvom han var en kæmpe svin og lod dig i stikken da du var 2 MDR HENNE! GRRR! 

En vatpik lyder det somom han er i mine ører, men jeg håber i finder ud af det hele

selvfølgedig er det iorden at han ser sin søn, det er slet ikke det der er problemet, og jeg vil meget gerne have at min søn bliver tryg nok til at kunne komme på en overnatning om et halvt års tid, men det kommer ikke til at ske før de er helt trygge ved hinanden.. og nu er det bare sådan at min x ikke kan finde ud af at passe sin søn, og min søn kan slat ikke lide ham, og græder faktisk kun når han er her.. 

den der jalousi må han altså se at få pakket væk, for den nuværende situation er slet ikke holdbar ... vi kan slet ikke snakke ordenligt sammen, og kun meget få ord bliver sagt når han er her.. 

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Så længe samværet foregår hos dig er der nok desværre ikke så meget at gøre..

Så din ide om at købe en billig barnevogn er nok ikke helt dårlig hvis du ikke vil have han bruger den du har nu..

Da far havde samvær hjemme ved os dengang, der kom han så det passede med at vores søn vågnede fra lur, og så var han her et par timer og tog så afsted igen..

og nej selvfølgelig skal fars nye kæreste ikke med, det er dit hjem og dig der bestemmer, og desuden er det far og barn der skal lære hinanden at kende ikke barn og stedmor, ikke endnu ihvertfald..

præcis, men stedmor tager det meget personligt, og begyndte at græde da der blev sagt fra børne sagkyndige at det slet ikke var en mulighed endnu, og at det var ALT for tidligt når far og barn ikke kendte hinanden ordenligt endnu ... 

men hold nu op hvor er hun sur over det, og det ses desværre hver gang faren er her ... 

Anmeld

27. juni 2012

DitteFisk

Har sådan set ikke så meget at sige ud over at din eks's kæreste da godt kan slappe af .. hun har ikke noget at skulel have sagt i den her sag, det må da ved gud være træls for dig at skulle høre på den slags Jeg var også blevet harm, hvis min eks' nye kæreste var sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.