Ja, min søns far kommer jo engang imellem for at se ham (hver anden weekend) og det fungere også fint.. MEN jeg er ved at få grå hår, han tror at når han er her, så skal han ikke hjælpe til med noget overhoved, det er mig der skifter, det er mig der laver maden han så giver ham, det er mig der tager ham når han skriger..
det kan da ikke være rigtigt at han bare kan sidde på sin flade imens jeg skal lave ALT ! han skal da lære hvordan det er at være alene med sin søn !
da jeg snakkede med ham om det, og at jeg var utilfreds med at han ikke lige gjorde skålen ren når han har givet sønnen mad, så sagde han bare "det er ikke min skål" ..... ahhhhhh !!!!!!!!
kan jeg snart bede ham om at tage sine egne ting med, kan jeg tillade mig at sige at han ikke længere må låne vores barnevogn, jeg stoler ikke på ham, og den har altså kostet 14000 kr.
han tager sig i det hele taget ikke af pasningen, og er mega indebrandt over at hans kæreste ikke må komme med når der er samvær, for som han siger "hun skal jo også lære at passe min søn, og min søn skal lære hans stedmor at kende" (barnet er 9 måneder, og de har aldrig set hinanden før)
er jeg forpligtet til at låne ham ALT når han er hjemme ved mig og har samvær... ?? hvis jeg er, så må jeg have fat i en billig barnevogn han kan låne når han er her ...
en sidste ting, hvad gør i derhjemme i den tid barnet sover, vi kan slet ikke snakke sammen, så han går en tur og så sender jeg en sms når min søn vågner... hvad gør i ??
HJÆLP !! ???
Anmeld