Jeg bliver sindsyg!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.418 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja, min søns far kommer jo engang imellem for at se ham (hver anden weekend) og det fungere også fint.. MEN jeg er ved at få grå hår, han tror at når han er her, så skal han ikke hjælpe til med noget overhoved, det er mig der skifter, det er mig der laver maden han så giver ham, det er mig der tager ham når han skriger.. 

det kan da ikke være rigtigt at han bare kan sidde på sin flade imens jeg skal lave ALT ! han skal da lære hvordan det er at være alene med sin søn ! 

da jeg snakkede med ham om det, og at jeg var utilfreds med at han ikke lige gjorde skålen ren når han har givet sønnen mad, så sagde han bare "det er ikke min skål" ..... ahhhhhh !!!!!!!!

kan jeg snart bede ham om at tage sine egne ting med, kan jeg tillade mig at sige at han ikke længere må låne vores barnevogn, jeg stoler ikke på ham, og den har altså kostet 14000 kr.  

han tager sig i det hele taget ikke af pasningen, og er mega indebrandt over at hans kæreste ikke må komme med når der er samvær, for som han siger "hun skal jo også lære at passe min søn, og min søn skal lære hans stedmor at kende" (barnet er 9 måneder, og de har aldrig set hinanden før) 

er jeg forpligtet til at låne ham ALT når han er hjemme ved mig og har samvær... ?? hvis jeg er, så må jeg have fat i en billig barnevogn han kan låne når han er her ... 

en sidste ting, hvad gør i derhjemme i den tid barnet sover, vi kan slet ikke snakke sammen, så han går en tur og så sender jeg en sms når min søn vågner... hvad gør i ??

HJÆLP !! ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ja, min søns far kommer jo engang imellem for at se ham (hver anden weekend) og det fungere også fint.. MEN jeg er ved at få grå hår, han tror at når han er her, så skal han ikke hjælpe til med noget overhoved, det er mig der skifter, det er mig der laver maden han så giver ham, det er mig der tager ham når han skriger.. 

det kan da ikke være rigtigt at han bare kan sidde på sin flade imens jeg skal lave ALT ! han skal da lære hvordan det er at være alene med sin søn ! 

da jeg snakkede med ham om det, og at jeg var utilfreds med at han ikke lige gjorde skålen ren når han har givet sønnen mad, så sagde han bare "det er ikke min skål" ..... ahhhhhh !!!!!!!!

kan jeg snart bede ham om at tage sine egne ting med, kan jeg tillade mig at sige at han ikke længere må låne vores barnevogn, jeg stoler ikke på ham, og den har altså kostet 14000 kr.  

han tager sig i det hele taget ikke af pasningen, og er mega indebrandt over at hans kæreste ikke må komme med når der er samvær, for som han siger "hun skal jo også lære at passe min søn, og min søn skal lære hans stedmor at kende" (barnet er 9 måneder, og de har aldrig set hinanden før) 

er jeg forpligtet til at låne ham ALT når han er hjemme ved mig og har samvær... ?? hvis jeg er, så må jeg have fat i en billig barnevogn han kan låne når han er her ... 

en sidste ting, hvad gør i derhjemme i den tid barnet sover, vi kan slet ikke snakke sammen, så han går en tur og så sender jeg en sms når min søn vågner... hvad gør i ??

HJÆLP !! ???

Jeg synes du skal nøjes med at lave mad til din søn og dig. Bede ham om at gå ud og købe noget mad selv, eftersom han ikke kan finde ud af at samarbejde. 

Det med barnevognen kan jeg ikke rigtig svare på. 

Det lyder som et kaos hver 2 weekend med en dårlig stemning imellem jer? 

Har i prøvet at tale ud om tingene? 

Har du selv en ny partner eller er du stadigvæk alene mor ? 

(hvis du er alene, kan jeg godt forstå "stedmoren" ikke må komme med). 

men det må ikke være en rar situation .. 

Anmeld

27. juni 2012

FruK

Jeg kan godt forstå, at det er en svær situation - for jer begge. Det lyder heller ikke som om stemningen er voldsomt god - og det kan da ikke være særlig godt for barnet...

Er der ikke udsigt til, at han kan få barnet med nogle timer? Hjem til sig selv eller på tur? Det ville måske være nemmere for jer begge. Han er på udebane hjemme hos dig, og du får invaderet dit hjem.

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg synes du skal nøjes med at lave mad til din søn og dig. Bede ham om at gå ud og købe noget mad selv, eftersom han ikke kan finde ud af at samarbejde. 

Det med barnevognen kan jeg ikke rigtig svare på. 

Det lyder som et kaos hver 2 weekend med en dårlig stemning imellem jer? 

Har i prøvet at tale ud om tingene? 

Har du selv en ny partner eller er du stadigvæk alene mor ? 

(hvis du er alene, kan jeg godt forstå "stedmoren" ikke må komme med). 

men det må ikke være en rar situation .. 

ja stemningen imellem os er ikke særlig god.. men der er selvf. ikke noget når vores søn er der.. vi snakker bare ikke særlig meget sammen, han er her jo også for at være sammen med sin søn, og lære ham at kende (samvær startede da min søn var 6 måneder) han er her trods alt kun to timer hver anden weekend.. 

ja det har jeg prøvet, men han vil som sagt ikke snakke om det, han er i benægtelse imkring hvordan brudet skete .. 

jeg har en ny partner, som jeg venter barn med til dec...

hun må ikke komme med fordi at statsforvaltningen mener at det ville være helt hul i hovedet at hun skulle med når hun nu ikke har et forhold med barnet, og at de ikke har været kærester så længe.. og vigtigst af alt, det tager tid fra faren hvis hun også skal have tid med barnet, og han er der i forvejen ikke ret meget og han har heller aldrig set han søn før han var 6 måneder gammel, så min søn skal jo lige finde ud af at det er hans bio far. 

det er også en rigtig træls situation :/ 

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg kan godt forstå, at det er en svær situation - for jer begge. Det lyder heller ikke som om stemningen er voldsomt god - og det kan da ikke være særlig godt for barnet...

Er der ikke udsigt til, at han kan få barnet med nogle timer? Hjem til sig selv eller på tur? Det ville måske være nemmere for jer begge. Han er på udebane hjemme hos dig, og du får invaderet dit hjem.

problemet er at jeg bor i nordjylland, og han lige nede ved grænsen til tyskland, så han kan ikke bare få barnet med hjem.. 

et andet problem er at jeg helst ikke låner min barnevogn ud til ham da den sidste gang han lånte den pludselig havde hundelort på alle fire hjul, og noget af stoffet var revet i stykker... men det var selvf. ikke ham der havde gjort det .. 

udsigten til overnatning er lang, da han ikke ser ham i mere end 2 timer hver anden weekend.. tror også den her ordning passer ham fint for jeg er her jo til at tage vores søn når han ikke er glad.. 

Anmeld

27. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

ja stemningen imellem os er ikke særlig god.. men der er selvf. ikke noget når vores søn er der.. vi snakker bare ikke særlig meget sammen, han er her jo også for at være sammen med sin søn, og lære ham at kende (samvær startede da min søn var 6 måneder) han er her trods alt kun to timer hver anden weekend.. 

ja det har jeg prøvet, men han vil som sagt ikke snakke om det, han er i benægtelse imkring hvordan brudet skete .. 

jeg har en ny partner, som jeg venter barn med til dec...

hun må ikke komme med fordi at statsforvaltningen mener at det ville være helt hul i hovedet at hun skulle med når hun nu ikke har et forhold med barnet, og at de ikke har været kærester så længe.. og vigtigst af alt, det tager tid fra faren hvis hun også skal have tid med barnet, og han er der i forvejen ikke ret meget og han har heller aldrig set han søn før han var 6 måneder gammel, så min søn skal jo lige finde ud af at det er hans bio far. 

det er også en rigtig træls situation :/ 

Okay så forstår jeg bedere din situation... Men jeg tror måske din X er lidt bitter over i har en søn sammen, du er sammen med en Ny fyr og i allerede skal have barn sammen? 

Og din x måske kan føle sig lidt beklemt over at komme hos jer, og måske se du har det godt? 

Og derfor har svært ved at snakke ud omkring hvordan han har det? 

Tja... det er ikke nemt det med børn og splittede forhold..

Jeg håber i al fald du finder en løsning.. 

Anmeld

27. juni 2012

Mulle73

Er det 2 timer hveranden weekend?

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Mulle73 skriver:

Er det 2 timer hveranden weekend?

jep 

mere er han ikke klar til... 

Anmeld

27. juni 2012

Mulle73

2 timer hveranden weekend er virkelig ikke meget. Prøv om du ikke kan være den voksne og gøre de ting du plejer at gøre. Giv mad, skift osv.

Jeg kan godt forstå du bliver irriteret over det, men han er jo sådan set bare gæst i dit hjem. Og i meget kort tid.

Du bruger meget energi på at være irriteret - meget længere end den tid han rent faktisk er der. Det synes jeg er synd. 

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Okay så forstår jeg bedere din situation... Men jeg tror måske din X er lidt bitter over i har en søn sammen, du er sammen med en Ny fyr og i allerede skal have barn sammen? 

Og din x måske kan føle sig lidt beklemt over at komme hos jer, og måske se du har det godt? 

Og derfor har svært ved at snakke ud omkring hvordan han har det? 

Tja... det er ikke nemt det med børn og splittede forhold..

Jeg håber i al fald du finder en løsning.. 

han har jo bare selv en ny kæreste, så jeg kan ikke se at det skulle være et problem at jeg fik en ny kæreste da han skred fra mig da jeg var 2 måneder henne.. så min nye kæreste har jo været der hele tiden... ? 

måske er det den situation han kan tilbyde vores søn i forhold til mig der går ham lidt på, jeg har hus, have, bil, kæledyr, god økonomi, snart en søster til vores søn, og en kæreste som min søn ser hver dag og kender som far (det arbejder vi på, men det altså ikke nemt med to små børn i huset og det så kun er den ene der må kalde ham for far når han har været der så længe

han bor i en lille lejlighed med in kæreste, de har en rigtig dårlig økonomi, ingen bil eller kørekort, han kæreste er skruk, og har måske en ide om at det er derfor han pludselig gerne ville se sin søn alligevel.. ??  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.