Det er meget forskellige fra barn til barn. Trorikke på, at der er noget antal dage der er forkert.... Her tog det 4 dage. Var der sammen med min datter de første 2 dage og var der kun i et par timer. 3 dag spiste hun der og jeg hentede hende efter spisning. 4 dag prøvede vi med, at hun sov der - stod selvfølgelig stand by, hvis min datter skulle blive ked af det. Men hun reagerede slet ikke på, at jeg ikke var der. Hun synes bare at sker var fedt med alle de nye input - der kommer så, ligemeget hvad, et tidspunkt hvor det ikke er så sjovt og nyt mere (her gik der 2 måneder) hvor de kan reager på, at man går.Min datter har gået i vuggestue i 6 måneder, startede da hun var 1 år, der har ingen problemer været. Tror jeg har oplevet 2-3 gange, hvor hun har været ulykkelig over at jeg skulle gå. I de tilfælde har jeg altid ringet 10 minutter efter og spurgt til, hvordan hun havde det. Samme svar hver gang - hun stoppede 2 minutter efter jeg var gået. Så igen, det er virkelig forskelligt, hvordan børnen reagerer.
Anmeld