Indkøring - Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Rsa

Det er meget forskellige fra barn til barn. Trorikke på, at der er noget antal dage der er forkert.... Her tog det 4 dage. Var der sammen med min datter de første 2 dage og var der kun i et par timer. 3 dag spiste hun der og jeg hentede hende efter spisning. 4 dag prøvede vi med, at hun sov der - stod selvfølgelig stand by, hvis min datter skulle blive ked af det. Men hun reagerede slet ikke på, at jeg ikke var der. Hun synes bare at sker var fedt med alle de nye input - der kommer så, ligemeget hvad, et tidspunkt hvor det ikke er så sjovt og nyt mere (her gik der 2 måneder) hvor de kan reager på, at man går.Min datter har gået i vuggestue i 6 måneder, startede da hun var 1 år, der har ingen problemer været. Tror jeg har oplevet 2-3 gange, hvor hun har været ulykkelig over at jeg skulle gå. I de tilfælde har jeg altid ringet 10 minutter efter og spurgt til, hvordan hun havde det. Samme svar hver gang - hun stoppede 2 minutter efter jeg var gået. Så igen, det er virkelig forskelligt, hvordan børnen reagerer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Solstrålebørn

Miia90 skriver:

du kan evt køre hende ind 14 dage før din barsel slutter. det gør jeg så er der ingen bøvl med det jobcenter

Hvis jeg kunne så gjorde jeg det også... Men dp går på ferie her i juli og starter op igen 6. August... Hvis vi havde fået et plads før den 1/8 havde jeg også sørget for at det var barslen der blev brugt til det... 

Anmeld

5. juli 2012

Rikkemor89

Solstrålebørn skriver:

Hvis jeg havde fået en plads til hende før, så havde jeg også brugt min barsel på det...  Eftersom at de først havde en plads til hende pr. 1/8 og det ligger lige i dp's ferie så kan jeg ikke gøre så meget...

Nej det kan jeg godt se (:

Held og lykke med det hele (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.