Det kommer meget an på barnet

Det er en go ide at sætte 14 dage af til det, men det kan godt tage kortere eller længere tid. Jeg satte fem uger af til en rolig opstart fordi jeg forudsagde at det nok ikke blev helt nemt og det tog et godt stykke over to måneder før hun var kørt ind

Hun græd og græd og græd og nægtede at indtage det mindste mad de første seks uger

Så hun kunne kun være der i få timer ad gangen så måtte jeg hente hende. Hun ville kun ammes i den periode også så jeg til sidst var nødt til at stoppe helt for at tvinge hende til at spise

Jeg gik ned.med stress over det efter kun en uge tilbage på job (som pædagog) og var hjemme i syv uger hvor jeg, sammen med vuggestuen, fik styr på hende. De var enestående og hjælp så meget..er så glad for den vuggestue

Først efter ti måneder i vuggestuen holdt hun op med at græde som pisket når jeg gik og nu hvor hun er to år så elsker hun sin vugger
Min historie er heldigvis enestående, men børn er som sagt forskellige så det vigtigste er at se på sit eget barn og så sætte tid efter det.
Anmeld