Prøver at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Håber selvf du allerede er blevet gravid, Men mange af disse symptomer får mange kvinder når de stopper på p-piller. også dem som ikke forsøger at lave bebs.

Jeg

Hmm, jeg håber så må vi se det kunne være så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Hejsa.

Jeg smed mine p-piller i september 2011 og blev gravid i første forsøg

Så det kan godt lade sig gøre .. 

Vi forberedte os på der ville gå et år, men det gjorde der ikke, men der an gå lang tid før hormonerne er ude af kroppen, men jeg vil krydse for jer 

Hold da op det er dejligt at høre! Der er ikke andet for end at håbe! Jeg håber godt nok at jeg er gravid!

Anmeld

27. juni 2012

BabyHL

Tanjadamgaard skriver:

Jeg blev gravid første månede vi prøvede og jeg havde endnu ikke fået en regelmæssig mens. efter jeg var stoppet på p-piller. Så det kan sagtens lade sig gøre, krydser fingre for at der er en lille bebse på vej 

Det samme her! Smed p-pillerne, fik mens 1 gang og blev derefter gravid med det samme.. Det kan lade sig gøre

Held og lykke! 

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

BabyHL skriver:

Det samme her! Smed p-pillerne, fik mens 1 gang og blev derefter gravid med det samme.. Det kan lade sig gøre

Held og lykke! 

Men jeg har ikk fået mens skulle have haft det i lørdags så håber bare at min æl var sent så man ikke kan se det på de test endnu. For synes der var en meget svag streg imorges. jeg håber så meget ! altså mig og min kæreste har været sammen ca hver 2. dag hele sidste måned og det er vi stadig for at se om der snart sker noget. men håber godt nok at det er sket!

Anmeld

27. juni 2012

BabyHL

Anonym skriver:

Men jeg har ikk fået mens skulle have haft det i lørdags så håber bare at min æl var sent så man ikke kan se det på de test endnu. For synes der var en meget svag streg imorges. jeg håber så meget ! altså mig og min kæreste har været sammen ca hver 2. dag hele sidste måned og det er vi stadig for at se om der snart sker noget. men håber godt nok at det er sket!

Hvis der var en meget svag streg, så synes jeg godt du kan være ved godt mod  

Da jeg tog første test sent om aftenen, var der så svag en streg, at den næsten ikke var der.. Så tog en igen morgenen efter, og der var den stadig svag, dog ikke ligeså svag som om aftenen.. Spurgte min læge, og han forklarede at det nok var fordi jeg var SÅ tidligt henne . Var 4+2 da jeg var til læge og få graviditeten bekræftet

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

BabyHL skriver:

Hvis der var en meget svag streg, så synes jeg godt du kan være ved godt mod  

Da jeg tog første test sent om aftenen, var der så svag en streg, at den næsten ikke var der.. Så tog en igen morgenen efter, og der var den stadig svag, dog ikke ligeså svag som om aftenen.. Spurgte min læge, og han forklarede at det nok var fordi jeg var SÅ tidligt henne . Var 4+2 da jeg var til læge og få graviditeten bekræftet

Ja men tør bare ikke håbe for tidligt som du kunne læse var jeg ved lægen igår hvor hun sagde at det var total negativ så tog selv en imorges men synes bare der var en skygge agtig linje men er bare ikk 100% sikker den skal bare være der!<3

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om det bare er mig der virkelig ønsker at være gravid, men synes bare jeg kunne se en skygge agtig linje ved siden af den der var helt rød. tror i bare det er mig der er tosset eller tror i også at der var noget mere?

Anmeld

28. juni 2012

Lenaogkasper

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om det bare er mig der virkelig ønsker at være gravid, men synes bare jeg kunne se en skygge agtig linje ved siden af den der var helt rød. tror i bare det er mig der er tosset eller tror i også at der var noget mere?

Hej igen,

hvordan går det?

Nogen magiske streger?

måske du kan ligge et billede ud af din test, så kan vi da hjælpe dig.

Anmeld

28. juni 2012

MorTilVictoria

Lenaogkasper skriver:

Hej igen,

hvordan går det?

Nogen magiske streger?

måske du kan ligge et billede ud af din test, så kan vi da hjælpe dig.

Anmeld

28. juni 2012

scarina

hej 

for det første tilykke med at i er kommet igange med PB. 

Jeg stoppede med mine p-piller her i starten af maj, 3 dage efter have jeg en meget lille mens. hvis man kan kalde det en mens. jeg har været på p-piller i flere år, hvor jeg de sidste 3 år have være på p-piller uden pause da jeg har en kronisk sygdom i underlivet, og jeg blev gravid med det samme, have en positiv test sidste dag i maj. 

så ja det kan godt lade sig gøre. håber det er lykkes for jer også, eller skal det nok lykkes en dag. 

når man tager en blodprøve for at se om man er gravid, kan de se i blodet om der er hcg i, som er et homon man danner når man er gravid, det er også det der går at en urin gravitetstest viser posivit, men en blod prøve er mere følsom. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.