Prøver at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Tanjadamgaard

Åhh så må jeg virkelig håbe!

Så i prøvede i den måned ligeefter du stoppede med p-pillerne? :O

Hold da op hvor er i heldige jeg håber godt nok jeg er ligeså heldig. vi er blevet forlovet og alt muligt. fordi vi tror det snart sker

Nej, vi ventede 4 måneder, da det skulle passe med at jeg blev færdig med mit HF-forløb   Men jeg havde ingen mens de første par måneder, så det undrede os meget at vi blev så hurtige gravide, men sex hver 2. dag gav bonus her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Tanjadamgaard skriver:

Nej, vi ventede 4 måneder, da det skulle passe med at jeg blev færdig med mit HF-forløb   Men jeg havde ingen mens de første par måneder, så det undrede os meget at vi blev så hurtige gravide, men sex hver 2. dag gav bonus her 

Haha hvor fedt

Anmeld

26. juni 2012

AJbaby

Hejsa,

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide siden december 2011, og det er desværre endnu ikke lykkedes os

Jeg stoppede med p-piller dec 2011 efter 12 års brug  og har kun haft en omgang mens siden i maj md.

Jeg var derfor til undersøgelse på sygehuset, hvor jeg blev scannet og lægen kunne se at jeg ville have ÆL kort tid efter og self efterfølgende mens - den skulle meget gerne komme i weekenden, med mindre der er en spire på vej 

Så der kan gå rigtig lang tid før kroppen finder sig selv! Håber at du allerede har en spire på vej - HELD OG LYKKE 

Vh. AJ

Anmeld

26. juni 2012

Lenaogkasper

Anonym skriver:

Det er min hund der klistre sig op af mig! har ikke nogen kat hehe

Så din hund klistrede sig også op af dig da du var gravid hmm det kunne være fedt! det er virkelig det jeg ønsker allemest ligenu!

Jeg bliver helt glad og varm inden i når du fortælle om din store dag hvor du fik en positiv test. Jeg tror helt sikkert jeg får det på samme måde! jeg tror måske jeg lige snupepr en test imorgen tidelig haha

Hvor gammel jeg er hehe jeg er faktisk kun 18, men jeg føler mig total klar til at skal have en bebs og det gør min 20 årig kæreste os men jeg har altid ønsket at blive ung mor!

det er fuldstændig lige meget hvor gammel man er jeg er selv 24 og det er min kæreste også. når man er klar er man klar om det så er som 18 årig eller 35.

Jeg sys du skal tage en test i morgen prøv evt clear blue digital den siger om du er gravid ogs inden forventet mens.

ja min  hund blev klistret og min venindes hund lagde nærmest oven på mine føder hele tiden og det gjorde den også da hun blev gravid.

jeg blev testmonster og tog så mange teste.

det her er kun nogen af dem,

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

AJbaby skriver:

Hejsa,

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide siden december 2011, og det er desværre endnu ikke lykkedes os

Jeg stoppede med p-piller dec 2011 efter 12 års brug  og har kun haft en omgang mens siden i maj md.

Jeg var derfor til undersøgelse på sygehuset, hvor jeg blev scannet og lægen kunne se at jeg ville have ÆL kort tid efter og self efterfølgende mens - den skulle meget gerne komme i weekenden, med mindre der er en spire på vej 

Så der kan gå rigtig lang tid før kroppen finder sig selv! Håber at du allerede har en spire på vej - HELD OG LYKKE 

Vh. AJ

Hold da op håber da de bedste for jer og at der er en bebs på vej til jer! og måske til os

Held og lykke med det da det er da meget spænende for jer også!

Hvordan kan det være der går så lang tid før kroppen gider blive sig selv igen?

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Lenaogkasper skriver:

det er fuldstændig lige meget hvor gammel man er jeg er selv 24 og det er min kæreste også. når man er klar er man klar om det så er som 18 årig eller 35.

Jeg sys du skal tage en test i morgen prøv evt clear blue digital den siger om du er gravid ogs inden forventet mens.

ja min  hund blev klistret og min venindes hund lagde nærmest oven på mine føder hele tiden og det gjorde den også da hun blev gravid.

jeg blev testmonster og tog så mange teste.

det her er kun nogen af dem,

Jeg håber sku min test ser sådan ud imorgen! Så er mit liv og min verden reddet! håber sanrt jeg finder ud af det da jeg bare gerne vil være gravid

Ja altså min søster blev mor da hun var 16 det var godt nok ikk planlagt men man kunne se at hun bare havde styr på det fra starten af man kunne se at hun virkelig var klar.

og nu føler jeg mig klar så nu skal den have max gas i sengen 

Hmm så kan det jo være at min hund kan mærke at jeg er gravid åhh det kunne være så dejligt! det vil glæde mig totalt! glæder mig sådan til at jeg finder helt ud af om det bare er pga mit p-pille stop at min mens er udskudt eller om jeg venter mig

Anmeld

26. juni 2012

AJbaby

Anonym skriver:

Hold da op håber da de bedste for jer og at der er en bebs på vej til jer! og måske til os

Held og lykke med det da det er da meget spænende for jer også!

Hvordan kan det være der går så lang tid før kroppen gider blive sig selv igen?

Ja vi  også alt hvad krydses kan 

Håber også at det lykkedes for jer!  Jamen kvindekroppen er spøjs størrelse - men p-piller styrer jo en "falsk" cyklus, så efter stop skal kroppen vel igang med at selv at producere hormoner igen... Og så tror jeg også det psykiske spiller en hel del ind...

Har hørt at akupunktur skal hjælpe med at få gang i systemet igen, så det skal jeg prøve i morgen 

Pøj pøj med det hele

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

AJbaby skriver:

Ja vi  også alt hvad krydses kan 

Håber også at det lykkedes for jer!  Jamen kvindekroppen er spøjs størrelse - men p-piller styrer jo en "falsk" cyklus, så efter stop skal kroppen vel igang med at selv at producere hormoner igen... Og så tror jeg også det psykiske spiller en hel del ind...

Har hørt at akupunktur skal hjælpe med at få gang i systemet igen, så det skal jeg prøve i morgen 

Pøj pøj med det hele

tak og i lige måde da håber godt nok altså jeg tog en test imorges, og synes jeg kunne se 2 linjer men nummer 2 var meget meget utydelig. Hmm håber godt nok at jeg er gravid!

Anmeld

27. juni 2012

christina92

Anonym skriver:

Og det skal lige siges at jeg har mange symptomer allerede.

Jeg er begyndt at få ondt i ryggen, og har en meget stor lyst til mad, og midt om natten har jeg lyst til noget sødt. jeg har haft morgenkvalme i nogle flere dage. og skal meget tit af med urin. Jeg føler mig meget oppustet og synes selv jeg er blevet større. mine bryster er blevet større og er meget ømme.og en masser humørsvingninger

Håber selvf du allerede er blevet gravid, Men mange af disse symptomer får mange kvinder når de stopper på p-piller. også dem som ikke forsøger at lave bebs.

Jeg

Anmeld

27. juni 2012

M&N

Hejsa.

Jeg smed mine p-piller i september 2011 og blev gravid i første forsøg

Så det kan godt lade sig gøre .. 

Vi forberedte os på der ville gå et år, men det gjorde der ikke, men der an gå lang tid før hormonerne er ude af kroppen, men jeg vil krydse for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.