Anonym skriver:
Hejsa
Mig og min mand vil meget gerne have vores første barn nu, vi føler os total klar til at skal have en lille bebs
Jeg har været på p-piller i omkring 7 år nu og valgte at stoppe med dem efter min sidste menstrution. det vil sige min sidste mens første dag var 26/5 hvorefter jeg ikke har taget p-piller, mig og min mand har prøvet at gøre mig gravid og har været sammen rigtig mange gange på denne måned. da jeg jo helt sikkert ikk har en fast æl endnu. jeg skulle egentlig have haft min menstrution i lørdags men den er ikke kommet endnu. jeg var derfor ved lægen idag sammen med min mand hvor lægen lavede 2 prøver på mig men begge var negative så jeg bad hende om også at tage en blod graviditetstest. som jeg først får svar på om et par dage. 
Jeg er meget nervøs for jeg og min mand ønsker virkelig meget at jeg er gravid.
Tror i at jeg er gravid?
og er blod graviditetstesten egentlig mere sikker eller hvorfor skulle jeg have lavet den? Håber da i kan hjælpe ønsker mig virkelig et ekstra familiemedlem!
For det første Tillykke med i skal igang med PB baby, det er en spændene periode som jeg selv var i for 7-8 måneder siden.
Jeg smed selv p-pillerne efter at have været på dem i 9 år.
Jeg vil sige at du skal prøve at tage det stille og roligt for efter du er stoppet med p-piller kan der desværre gå meget længe før du får din mens.
min cyklus hoppede meget fra måned til måned, og troede hver gang at den var der men nej.
jeg troede så meget på det at jeg fik så mange symptomer på graviditet men sådan spiller kroppen en leg med en og så bliver man "falsk" gravid.
du kan selvfølgelig ogs være gravid og lad os da krydse alt for den er der allerede, ved os var det kun lige omkring 4-5 måneder og så var den der, og nu venter vi barn til september.
med hensyn til symptomer havde jeg den måned jeg blev gravid ingen før jeg kom hen til uge 6-7 stykker i min graviditet, der begyndte kvalmen så også at komme desværre.
men held og lykke til jer begge med projektet, det er så dejligt for jer.
Anmeld