Prøver at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

Hejsa

Mig og min mand vil meget gerne have vores første barn nu, vi føler os total klar til at skal have en lille bebs

Jeg har været på p-piller i omkring 7 år nu og valgte at stoppe med dem efter min sidste menstrution. det vil sige min sidste mens første dag var 26/5  hvorefter jeg ikke har taget p-piller, mig og min mand har prøvet at gøre mig gravid og har været sammen rigtig mange gange på denne måned. da jeg jo helt sikkert ikk har en fast æl endnu.  jeg skulle egentlig have haft min menstrution i lørdags men den er ikke kommet endnu. jeg var derfor ved lægen idag sammen med min mand hvor lægen lavede 2 prøver på mig men begge var negative så jeg bad hende om også at tage en blod graviditetstest. som jeg først får svar på om et par dage.

Jeg er meget nervøs for jeg og min mand ønsker virkelig meget at jeg er gravid.

Tror i at jeg er gravid?

og er blod graviditetstesten egentlig mere sikker eller hvorfor skulle jeg have lavet den? Håber da i kan hjælpe ønsker mig virkelig et ekstra familiemedlem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Og det skal lige siges at jeg har mange symptomer allerede.

Jeg er begyndt at få ondt i ryggen, og har en meget stor lyst til mad, og midt om natten har jeg lyst til noget sødt. jeg har haft morgenkvalme i nogle flere dage. og skal meget tit af med urin. Jeg føler mig meget oppustet og synes selv jeg er blevet større. mine bryster er blevet større og er meget ømme.og en masser humørsvingninger

Anmeld

26. juni 2012

Lenaogkasper

Anonym skriver:

Hejsa

Mig og min mand vil meget gerne have vores første barn nu, vi føler os total klar til at skal have en lille bebs

Jeg har været på p-piller i omkring 7 år nu og valgte at stoppe med dem efter min sidste menstrution. det vil sige min sidste mens første dag var 26/5  hvorefter jeg ikke har taget p-piller, mig og min mand har prøvet at gøre mig gravid og har været sammen rigtig mange gange på denne måned. da jeg jo helt sikkert ikk har en fast æl endnu.  jeg skulle egentlig have haft min menstrution i lørdags men den er ikke kommet endnu. jeg var derfor ved lægen idag sammen med min mand hvor lægen lavede 2 prøver på mig men begge var negative så jeg bad hende om også at tage en blod graviditetstest. som jeg først får svar på om et par dage.

Tror i at jeg er gravid?

og er blod graviditetstesten egentlig mere sikker eller hvorfor skulle jeg have lavet den? Håber da i kan hjælpe ønsker mig virkelig et ekstra familiemedlem!

For det første Tillykke med i skal igang med PB baby, det er en spændene periode som jeg selv var i for 7-8 måneder siden.

Jeg smed selv p-pillerne efter at have været på dem i 9 år.

Jeg vil sige at du skal prøve at tage det stille og roligt for efter du er stoppet med p-piller kan der desværre gå meget længe før du får din mens.

min cyklus hoppede meget fra måned til måned, og troede hver gang at den var der men nej.

jeg troede så meget på det at jeg fik så mange symptomer på graviditet men sådan spiller kroppen en leg med en og så bliver man "falsk" gravid.

du kan selvfølgelig ogs være gravid og lad os da krydse alt for den er der allerede, ved os var det kun lige omkring 4-5 måneder og så var den der, og nu venter vi barn til september.

med hensyn til symptomer havde jeg den måned jeg blev gravid ingen før jeg kom hen til uge 6-7 stykker i min graviditet, der begyndte kvalmen så også at komme desværre.

men held og lykke til jer begge med projektet, det er så dejligt for jer.

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Lenaogkasper skriver:

For det første Tillykke med i skal igang med PB baby, det er en spændene periode som jeg selv var i for 7-8 måneder siden.

Jeg smed selv p-pillerne efter at have været på dem i 9 år.

Jeg vil sige at du skal prøve at tage det stille og roligt for efter du er stoppet med p-piller kan der desværre gå meget længe før du får din mens.

min cyklus hoppede meget fra måned til måned, og troede hver gang at den var der men nej.

jeg troede så meget på det at jeg fik så mange symptomer på graviditet men sådan spiller kroppen en leg med en og så bliver man "falsk" gravid.

du kan selvfølgelig ogs være gravid og lad os da krydse alt for den er der allerede, ved os var det kun lige omkring 4-5 måneder og så var den der, og nu venter vi barn til september.

med hensyn til symptomer havde jeg den måned jeg blev gravid ingen før jeg kom hen til uge 6-7 stykker i min graviditet, der begyndte kvalmen så også at komme desværre.

men held og lykke til jer begge med projektet, det er så dejligt for jer.

Jeg ved godt at jeg skal tage det stille og roligt, men det er meget svært når man har fornemmelsen af at man er gravid! for jeg håber simpelhen så meget at jeg er!

Hvor lang tid gik der fra du stoppede med p-piller til du blev gravid? og hvordan var din menstrution ikk reglmessig?

åhh tillykke med din graviditet igen du er en heldig kvinde! gid jeg også var gravid!

Og mange tak for det søde

Anmeld

26. juni 2012

Lenaogkasper

Anonym skriver:

Jeg ved godt at jeg skal tage det stille og roligt, men det er meget svært når man har fornemmelsen af at man er gravid! for jeg håber simpelhen så meget at jeg er!

Hvor lang tid gik der fra du stoppede med p-piller til du blev gravid? og hvordan var din menstrution ikk reglmessig?

åhh tillykke med din graviditet igen du er en heldig kvinde! gid jeg også var gravid!

Og mange tak for det søde

Jeg stoppede med p-piller i september 2011 og stod med positiv test i januar 2012 så man kan sige fra jeg stoppede til jeg har et barn i mine arme er der gået præcis 1 år

Jamen min cyklus svingede fra 23 dage til 35 dage ikke så meget men alligevel nok til at jeg troede jeg var gravid fordi jeg "gik over tid"

er du lige stoppet med pillerne?

jeg håber for jer at den snart er der, det er en hård tid at være igang med PB nogen gange for man ønsker det jo brændende og månederne snegler sig afsted.

Anmeld

26. juni 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Hejsa

Tror i at jeg er gravid?

Jeg blev gravid første månede vi prøvede og jeg havde endnu ikke fået en regelmæssig mens. efter jeg var stoppet på p-piller. Så det kan sagtens lade sig gøre, krydser fingre for at der er en lille bebse på vej 

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Lenaogkasper skriver:

Jeg stoppede med p-piller i september 2011 og stod med positiv test i januar 2012 så man kan sige fra jeg stoppede til jeg har et barn i mine arme er der gået præcis 1 år

Jamen min cyklus svingede fra 23 dage til 35 dage ikke så meget men alligevel nok til at jeg troede jeg var gravid fordi jeg "gik over tid"

er du lige stoppet med pillerne?

jeg håber for jer at den snart er der, det er en hård tid at være igang med PB nogen gange for man ønsker det jo brændende og månederne snegler sig afsted.

Hold da op hvor skønt for jer!

Jeg stoppede med p-pillerne for en måned siden i lørdags.

Ja tiden er meget lang og vi vil bare gerne have det barn '

Men gad vide om min hund kan mærke noget han ligger hele tiden op af mig og ligger rigtig meget hen over min mave?

Jeg er mest nervøs og bange for at jeg ikke er gravid

det kunne ellers være rigtig dejligt hvis jeg "allerede" er det

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Tanjadamgaard skriver:

Jeg blev gravid første månede vi prøvede og jeg havde endnu ikke fået en regelmæssig mens. efter jeg var stoppet på p-piller. Så det kan sagtens lade sig gøre, krydser fingre for at der er en lille bebse på vej 

Åhh så må jeg virkelig håbe!

Så i prøvede i den måned ligeefter du stoppede med p-pillerne? :O

Hold da op hvor er i heldige jeg håber godt nok jeg er ligeså heldig. vi er blevet forlovet og alt muligt. fordi vi tror det snart sker

Anmeld

26. juni 2012

Lenaogkasper

Anonym skriver:

Hold da op hvor skønt for jer!

Jeg stoppede med p-pillerne for en måned siden i lørdags.

Ja tiden er meget lang og vi vil bare gerne have det barn '

Men gad vide om min hund kan mærke noget han ligger hele tiden op af mig og ligger rigtig meget hen over min mave?

Jeg er mest nervøs og bange for at jeg ikke er gravid

det kunne ellers være rigtig dejligt hvis jeg "allerede" er det

dyr kan mærke mere ind vi går og tror, vores hund var også og er stadig utrolig klistrende op ad mig, og det startede hun faktisk med inden jeg selv viste jeg var gravid. Så måske din kat ved noget du ikke ved

Jeg håber for jer der snart er gevinst så i kan få jeres ønske barn.

ja det er skøbt at vi venter bebs, vi glæder os rigtig meget nu.

og tro mig når du først står med den positive test bliver du helt kuller, jeg stor tuede i lang tid og troede ikke det var sandt før NF scanningen.

jeg krydser alt for jer. og håber du snart kommer med en skøn opdatering.

hvor gammel er du ? bare et spørgsmål? smiler

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Lenaogkasper skriver:

dyr kan mærke mere ind vi går og tror, vores hund var også og er stadig utrolig klistrende op ad mig, og det startede hun faktisk med inden jeg selv viste jeg var gravid. Så måske din kat ved noget du ikke ved

Jeg håber for jer der snart er gevinst så i kan få jeres ønske barn.

ja det er skøbt at vi venter bebs, vi glæder os rigtig meget nu.

og tro mig når du først står med den positive test bliver du helt kuller, jeg stor tuede i lang tid og troede ikke det var sandt før NF scanningen.

jeg krydser alt for jer. og håber du snart kommer med en skøn opdatering.

hvor gammel er du ? bare et spørgsmål? smiler

Det er min hund der klistre sig op af mig! har ikke nogen kat hehe

Så din hund klistrede sig også op af dig da du var gravid hmm det kunne være fedt! det er virkelig det jeg ønsker allemest ligenu!

Jeg bliver helt glad og varm inden i når du fortælle om din store dag hvor du fik en positiv test. Jeg tror helt sikkert jeg får det på samme måde! jeg tror måske jeg lige snupepr en test imorgen tidelig haha

Hvor gammel jeg er hehe jeg er faktisk kun 18, men jeg føler mig total klar til at skal have en bebs og det gør min 20 årig kæreste os men jeg har altid ønsket at blive ung mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.