Nogle herinde der har læst eller er igang med en kandidat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

DitteFisk

myr81 skriver:

er selv udd. pædagog og vil gerne tage en kandidat i pæd. psyk med start til sep 2013 

Bare det var mig! jeg er færdiguddannet pædagog til januar og vil rigtig gerne læse pædagogisk psykologi, men jeg bor i Aalborg og er ikke helt villig til at tage uddannelsen i Århus eller KBH. Suk.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Sildefisk

Gigl skriver:

Bare det var mig! jeg er færdiguddannet pædagog til januar og vil rigtig gerne læse pædagogisk psykologi, men jeg bor i Aalborg og er ikke helt villig til at tage uddannelsen i Århus eller KBH. Suk.. 

Ej det er lidt surt det er så begrænset hvor uddannelsen udbydes  jeg skal selv fra sydsjælland mod kbh hver dag, men det kan desværre ikke være anderles, nu jeg har besluttet mig 

Held og lykke med din uddannelse 

Anmeld

25. juni 2012

Thalia

Jeg er cand.it fra eliteuddannelsen i Persuasive Design ved Aalborg Universitet

Anmeld

25. juni 2012

Frk. Himmelblå

myr81 skriver:

er selv udd. pædagog og vil gerne tage en kandidat i pæd. psyk med start til sep 2013 

Jeps. Er cand.mag.

God fornøjelse med uddannelsen!

Anmeld

25. juni 2012

hekran

Afleverer speciale på torsdag og har landet en fastansættelse, 13 min. fra vores bopæl. DRØMMEJOB!

Troede aldrig jeg ville få det hele, men jeg startede med min bachelor i 2005 og er de sidste 7 år blevet gift, fået tre børn, flyttet 3 gange, opnået en cand.mag. og faktiskt nået det hele med forstanden og familien i behold. Det bliver verdens bedste sommerferie i år!

Føler mig utrolig velsignet og heldig!

Anmeld

25. juni 2012

DitteFisk

myr81 skriver:

Ej det er lidt surt det er så begrænset hvor uddannelsen udbydes  jeg skal selv fra sydsjælland mod kbh hver dag, men det kan desværre ikke være anderles, nu jeg har besluttet mig 

Held og lykke med din uddannelse 

Tak og i lige møde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.