Nogle herinde der har læst eller er igang med en kandidat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Sildefisk

er selv udd. pædagog og vil gerne tage en kandidat i pæd. psyk med start til sep 2013 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Filuca

myr81 skriver:

er selv udd. pædagog og vil gerne tage en kandidat i pæd. psyk med start til sep 2013 

Jeg er selv ved at læse på kandidatoverbygningen på jurauddannelsen. Starter på 9. semester efter sommerferien

Min veninde er lige blevet færdig som pædagog i dag - med et 12-tal, så er sååå stolt af hende Hendes mand blev færdig som pædagog sidste sommer, og er nu ved at tage en kandidatuddannelse i pædagogisk sociologi

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

myr81 skriver:

Blev kandidat i International Virksomhedskommunikation i 2007

Anmeld

25. juni 2012

Sildefisk

Jeg er selv ved at læse på kandidatoverbygningen på jurauddannelsen. Starter på 9. semester efter sommerferien

Min veninde er lige blevet færdig som pædagog i dag - med et 12-tal, så er sååå stolt af hende Hendes mand blev færdig som pædagog sidste sommer, og er nu ved at tage en kandidatuddannelse i pædagogisk sociologi

Spændende

Jeg blev selv færdig i 2008 med et 12 tal, SKØØØN FØLELSE  Har altid gerne ville læse videre, glæder mig til at komme igang 

Anmeld

25. juni 2012

Sildefisk

Baagøe skriver:

Blev kandidat i International Virksomhedskommunikation i 2007

Spændende hvor læser man det henne?

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

myr81 skriver:

Spændende hvor læser man det henne?

Syddansk Universitet, Odense Hvor skal du læse?

Anmeld

25. juni 2012

Sildefisk

Baagøe skriver:

Syddansk Universitet, Odense Hvor skal du læse?

Okay 

på campus emdrup, tidligere kaldt dpu, i kbh 

Anmeld

25. juni 2012

Lise

Jeg har det første år af en cand.merc.aud. Men droppede ud i efteråret, da alting i mit liv er ændret siden jeg traf beslutningen om at læse det (har bl.a. siden fået to børn), og det blev bare den onde tunge byrde på mine stakkels skuldre  Det er den bedste beslutning EVER!!!

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

myr81 skriver:

Okay 

på campus emdrup, tidligere kaldt dpu, i kbh 

Oki doki - det bliver spændende. Held og lykke med det

Anmeld

25. juni 2012

nielsen80

Jeg har en kandidat i international business. Jeg overvejede faktisk at tage en phd, da jeg elskede at læse, men valgte til sidst at arbejde, hvilket jeg endnu ikke har fortrudt. Kan dog stadig savne studietiden.

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.