Nogle herinde der har læst eller er igang med en kandidat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Sildefisk

Baagøe skriver:

Oki doki - det bliver spændende. Held og lykke med det

Mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Tvebakken

myr81 skriver:

er selv udd. pædagog og vil gerne tage en kandidat i pæd. psyk med start til sep 2013 

Jeg er kandidat i økonomi fra 2008.
Held og lykke med studiet.

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

myr81 skriver:

Mange tak 

Velbekomme

Anmeld

25. juni 2012

Sildefisk

Lise skriver:

Jeg har det første år af en cand.merc.aud. Men droppede ud i efteråret, da alting i mit liv er ændret siden jeg traf beslutningen om at læse det (har bl.a. siden fået to børn), og det blev bare den onde tunge byrde på mine stakkels skuldre  Det er den bedste beslutning EVER!!!

Det er jo selvfølgelig det eneste rigtige, at lytte til sig selv  det bliver heller ikke en dans på roser med pseduoer på 2 og 3 og en mand der er væk flere måneder ad gangen, men jeg trænger til at gøre noget for mig selv 

Anmeld

25. juni 2012

Sildefisk

Tvebakken skriver:

Jeg er kandidat i økonomi fra 2008.
Held og lykke med studiet.

Spændende og mange tak 

Anmeld

25. juni 2012

Sildefisk

nielsen80 skriver:

Jeg har en kandidat i international business. Jeg overvejede faktisk at tage en phd, da jeg elskede at læse, men valgte til sidst at arbejde, hvilket jeg endnu ikke har fortrudt. Kan dog stadig savne studietiden.

Held og lykke med det hele

Mange tak, kan sagtens følge dig i at savne studietiden 

Anmeld

25. juni 2012

nielsen80

myr81 skriver:

Mange tak, kan sagtens følge dig i at savne studietiden 

Ja der er en anden frihed, men det er nu også rart ikke at skulle leve af SUen og være fri for at skulle læse i juleferien.

Der er nok fordele og ulemper ved det hele.

Anmeld

25. juni 2012

Sildefisk

nielsen80 skriver:

Ja der er en anden frihed, men det er nu også rart ikke at skulle leve af SUen og være fri for at skulle læse i juleferien.

Der er nok fordele og ulemper ved det hele.

Absolut  Er alligevel også 2 år, det tager, så det er da en god rum tid oveni de år man allerede har været igang 

Anmeld

25. juni 2012

Lise

myr81 skriver:

Det er jo selvfølgelig det eneste rigtige, at lytte til sig selv  det bliver heller ikke en dans på roser med pseduoer på 2 og 3 og en mand der er væk flere måneder ad gangen, men jeg trænger til at gøre noget for mig selv 

Det forstår jeg  Det var absolut heller ikke nogen opfordring til IKKE at gøre det! Jeg havde til at starte med valgt et forkert studie, og så blev jeg alligevel hængende i et stykke tid (læste på deltid, og arbejdede fuld tid ved siden af), så jeg kunne færdiggøre det. Men så skiftede jeg arbejde, fra verdens kedeligste job der hang sammen med studiet, til verdens bedste job der ikke var så studierelevant, og så magtede jeg det bare ikke mere

Jeg håber du bliver MEGET gladere for dit studie end jeg var for mit

Anmeld

25. juni 2012

Sildefisk

Lise skriver:

Det forstår jeg  Det var absolut heller ikke nogen opfordring til IKKE at gøre det! Jeg havde til at starte med valgt et forkert studie, og så blev jeg alligevel hængende i et stykke tid (læste på deltid, og arbejdede fuld tid ved siden af), så jeg kunne færdiggøre det. Men så skiftede jeg arbejde, fra verdens kedeligste job der hang sammen med studiet, til verdens bedste job der ikke var så studierelevant, og så magtede jeg det bare ikke mere

Jeg håber du bliver MEGET gladere for dit studie end jeg var for mit

Sådan tolkede jeg det slet heller ikke 

Kan sagtens følge dig 

og mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.