Anonym skriver:
Jeg giver dig fuldstændig ret...jeg er slet slet ikke klar nok i hovedet til endnu at tænke på at og om mit barn skal til overnatning i så tidlig en alder... Jeg aner jo ikke hvordan tingene ser ud om et halvt år... Og hvilken type blir mit barn?? Lille og forsigtig og sky som sin søster eller helt modsat??? Har bare ikke lyst til at tage den beslutning nu... Vil bare gerne koncentrere mig om mit barn og nyde det i fulde drag
Og ja det med navnet... Kan godt se hvad du mener men igen.... Det mellemnavn han ønsker har ingen betydning what so ever så den vil jeg slet ikke overveje overhovedet....
Kan godt forstå dig ang navn.
Tror også det er en god ide i ser tiden an, og prøver så vidt muligt at løse tingene selv, hen af vejen. Kan i få et godt samarbejde, og undgå stf ville det jo være dejligt, og det er jo kun positivt han viser initiativ nu, men i kan jo tage 14 dage eller 1 mdr af gangen, og med tiden sætte det op i jeres alles tempo. Det kan jo starte i det små, med en lille gåtur i barnevognen eller lignende

Jeg håber i finder ud af det hele sammen, og får godt samarbejde, og tror ikke mænd er helt klar over hvor klar eller ikke klar man er som mor til tankerne om at give slip ;-) troede selv det blev bedre 2 gang, men synes nu man har lige så svært ved det som 1 gang, det er jo for guld og et og alt man snakker om
Anmeld