Hej hej....
Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber nogen kan hjælpe mig med
Sagen er den at jeg har en datter på 3 mdr som jeg er alene med...
Faderen ser hende hver fredag nogle timer.. Det er ikke noget vi har været i stfv med men selv aftalt....
Han er nu helt oppe på tæerne fordi han har læst at han kan få hende til overnatning når hun er 9mdr!!!
Altså får fædrene altid det??? Også når de ikke har boet sammen medbarnet?? Kræver det ikke at barnet virkelig er tryg ved faderen???
Og at faderen er meget på når han er sammen med barnet??
Det skal lige siges jeg er IKKE ude på at forhindre faderen at han skal ha samvær med overnatning på et tidspunkt... Sys bare 9 mdr lyder voldsomt når og hvis faderen ikke har været der ret meget og ikke er særlig meget på når han er sammen med barnet???
Hvordan gør stfv?? Er det nærmest bare blevet en fast regel at hvis faderen vil så får han en overnatning i den alder eller skelner de stadig omkring barnets kontakt med faderen???
Jeg ønsker kun at når vores barn skal på overnatning så er barnet parat og ikke kun fordi faderen vil....
Er der nogen med erfaringer i den retning???
Og lige et sidste spørgsmål?? vores barn er navngivet og skal døbes i weekenden.... Men nu er han åbenbart flippet ud over at barnet ikke har fået hans efternavn men mit... Barnet fik mit fordi han ikke har vist interesse i at ville barnet og ikke har ville anerkende faderskabet.... Så nu vil han søge om at få ændret efternavnet til hans... Og vidst også et mellemnavn til barnet?? Kan han det?? Jeg har fuld forældremyndighed....
Undskyld det blev lidt langt og rodet....
Please lidt hjælp
Anmeld