K&S skriver:
Og jeg har ALDRIG vækket Anton - uanset hvor længe og på hvilket tidspunkt han har sovet
Jeg er af den overbevisning af søvn avler (bedre) søvn 
Jeg var også ved at blive vanvittig af at måtte tage Anton op af sengen igen efter at være blevet puttet og faldet i søvn, fordi han var dybt ulykkelig, men det var det, der virkede for os
og alle dem som gerne fortæller, hvor dejligt deres børn har sovet "som en engel" fra dag 1, har ikke den ringeste anelse om, hvordan det er at have et barn, der IKKE sover "som børn normalvis gør"...
Tak for dit svar, for det er bare lige præcis sådan jeg føler.. Altså jeg værdsætter virkelig konkrete råd, som tager udgangspunkt i min situation og som kan hjælpe mig, men her den sidste tid er jeg stødt på SÅ mange kommentarer ala: "Jamen altså her gav vi hende en fast rytme fra hun blev født, vi har aldrig haft problemer". Jamen bravo!!!

FLOT! Men hvordan hjælper det lige mig? Det er jo ligesom for sent nu! Og derudover havde jeg altså et barn med kolik der SKREG de første 3 måneder konstant, derefter ville hænge på min arm konstant og først begyndte at være sådan rigtig som "alle de andre børn" omkring 6 måneder gammel, så det hjælper mig altså ikke..
Puha, sorry, er bare så frustreret! Som sagt: Gode og konstruktive råd ja tak, men folk der bare vil pudse glorie og fortælle hvor fantastisk nemt det har gået hos dem, nej tak

(Siger ikke det er tilfældet her på baby, det er ikke lige her jeg primært har oplevet det)
Anmeld