problemer med mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Muffin_girl

Jeg ville cutte forbindelsen .. Hun er da dybt egoistisk .. Og burde tænke på jer 2 !! Hun har jo sviget jer, og svigter jer stadig.. 

Jeg har selv cuttet med min far, pga dårlig opførsel.. Så du er velkommen til at skrive en PB til mig, hvis du har lyst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Lykke:)

Rebecca55 skriver:

Det er utroligt svært og uanset hvor meget de såre en, vil man altid elske sine forældre. Det er desværre også det der gør det så pokkers hårdt at give slip og komme videre.

Det er helt naturligt du tager beskytter/moder rollen, samme gjorde jeg og det er vi/børn ikke tjent med.

Nej du har helt ret INGEN fortjener at skulle det igennem. Nakomanen er på sin vis selv skyld i deres "sygdom", men børnene som er indblandet har intet valg.

Som barn får man også et behov for at skulle beskytte i vores tilfælde vores mødre, eller rettere opsevere og holde øje med de ikke kommer noget til. For selvom man ikke er ret gammel, ved man udemærket at det kan gå galt.

Jeg kunne blive ved at skrive, men det kender du nok selv.

Ja, det er det nemlig! Jeg vil altid elske min mor og min far. altid 

du har helt ret, det er ikke mit/vores ansvar! det er deres !

Ja, desværre er vi indblandet, da det har og vil alid være en del af vores liv. Vi er opvokset med det, og det skal ingen børn opleve! 

Jeg føler netop at min mor skal beskyttes og hjælpes af mig, men jeg KAN ikke hjælpe hende. Jeg kan på sin vis hjælpe min lillesøster, og det vil jeg altid 

Ja, jeg kender til det hele, desværre 

Anmeld

24. juni 2012

Lykke:)

AalborgPigen skriver:

Jeg ville cutte forbindelsen .. Hun er da dybt egoistisk .. Og burde tænke på jer 2 !! Hun har jo sviget jer, og svigter jer stadig.. 

Jeg har selv cuttet med min far, pga dårlig opførsel.. Så du er velkommen til at skrive en PB til mig, hvis du har lyst.

Jeg skriver en PB til dig 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.