problemer med mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Lykke:)

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte..men, jeg blev fjernet fra min mor da jeg var 12 år, sammen med min lillesøster på 9 år, dengang. i starten måtte vi slet ikke se hende, da vi blev fjernet da hun var narkoman. her de seneste par år, er vi begyndt at se hende igen, jeg er 19, min lillesøster 16, men nu går det bare ned ad bakke!

det hele kulminerede ved, at jeg blev sur og frustreret over, at hun simpelthen aldrig har tid til at se mig, da hun har fået en ny kæreste med en datter, som ALT hendes tid går på, så jeg skrev en besked "så må du jo kontakte mig, når du har tid!" - sikkert dumt, men det var virkelig mine følelser der. idag har det udviklet sig til, at hun er RASENDE på både mig og min søster, og grunden vides ikke udover at det nu er vores fars skyld, at vi er ødelagte psykisk (ifølge hende. Vi er begge dog velfungerende unge piger, som har det GODT vores far og resten af familien). Hun har nu skrevet til min søster ordret "du fatter jo ikke en FUCKING SKID! godt jeg selv bestemmer om jeg gider læse jeres svinske sms'er. MEN kan du ikke lade være med at sparke til en der allerede ligger ned? det kommer til at ramme dig og hende din søster i hovedet igen!"
vi får gang på gang af vide, at vi simpelthen ikke kan finde ud af, at tolke sms'er, så hvordan vil i tolke denne sms?

Jeg har bedt hende om at ringe mig op, for jeg vil IKKE skrive med hende, da hun simpelthen sviner os til på det groveste og at hvos hun ikke kontaktede mig, var det slut. Og hun har ikke svaret mig. Det at hun sviner mig til, rammer mig ikke specielt, men at det går udover min lillesøster på kun 16 år, gør ondt! HVAD skal jeg gøre?

Jeg er ked af det, frustreret, læser op til min sidste eksamen, og jeg kan IKKE koncentrere mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Annemor...

Har desværre ingen gode råd, men vil ikke smutte uden et

Anmeld

24. juni 2012

Annemor... skriver:

Har desværre ingen gode råd, men vil ikke smutte uden et

Puha, 1000 tak!
Havde bare brug for at komme ud med det hele tror jeg!

Anmeld

24. juni 2012

MorDk

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.... andet end det måske var en idé at "cutte" forbindelsen med hende igen? Lyder jo ikke til det gavner nogle af jer?

Tanker herfra ♥

Anmeld

24. juni 2012

Annemor...

BigBabyDream skriver:

Puha, 1000 tak!

Den følelse kender jeg godt  Så er det dejligt at have dette dejlige forum til at gøre sådan noget i

Anmeld

24. juni 2012

Mamalou

Først stort knus til dig!

Jeg tænker, at det kunne være en idé at skrive et brev til hende, hvor du/du og din søster forklarer hvordan situationen ser ud fra jeres perspektiv. SMSer er noget møg, fordi de ofte skaber misforståelser og det er slet ikke hvad I har brug for. Hvis I vælger at skrive et brev, så brug en god tone og forklar hende hvor såret I bliver, når I oplever at hun overser jer. 

Held og lykke med det!

Kh. Louise

Anmeld

24. juni 2012

MorDk skriver:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.... andet end det måske var en idé at "cutte" forbindelsen med hende igen? Lyder jo ikke til det gavner nogle af jer?

Tanker herfra ♥

Det har vi bestemt også overvejet, igen
Det gør bare så forfærdeligt ondt, når det er ens mor. Men samtidig synes jeg bare slet ikke, at hendes opførsel er okay.

Den sidste besked jeg fik fra hende gik ud på, at hvis jeg skulle op i psykologi til eksamen ville jeg da dumpe med et brag, da jeg har sådan en forskruet tankegang - tak mor!

Anmeld

24. juni 2012

Carl-Emil's mor

BigBabyDream skriver:

Puha, 1000 tak!

jeg synes du skal få noget prof hjælp til at få nogle redskaber til hvordan du bedst skal håndtere situationer med og omkring din mor for en ting er at man er blevet fjernet fra hende, en anden ting er når mor er x-narkoman for de er MEGET specielle mennesker og de fleste af dem kommer aldrig til at fungere 100% som du og jeg gør i det normale samfund i dk..

sender dig kæmpe kram og masser af tanker og bunker af indre ro så du kan lave din eksamen

Anmeld

24. juni 2012

Annemor... skriver:

Den følelse kender jeg godt  Så er det dejligt at have dette dejlige forum til at gøre sådan noget i

Ja lige præcis!

Anmeld

24. juni 2012

morbibi

BigBabyDream skriver:

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte..men, jeg blev fjernet fra min mor da jeg var 12 år, sammen med min lillesøster på 9 år, dengang. i starten måtte vi slet ikke se hende, da vi blev fjernet da hun var narkoman. her de seneste par år, er vi begyndt at se hende igen, jeg er 19, min lillesøster 16, men nu går det bare ned ad bakke!

det hele kulminerede ved, at jeg blev sur og frustreret over, at hun simpelthen aldrig har tid til at se mig, da hun har fået en ny kæreste med en datter, som ALT hendes tid går på, så jeg skrev en besked "så må du jo kontakte mig, når du har tid!" - sikkert dumt, men det var virkelig mine følelser der. idag har det udviklet sig til, at hun er RASENDE på både mig og min søster, og grunden vides ikke udover at det nu er vores fars skyld, at vi er ødelagte psykisk (ifølge hende. Vi er begge dog velfungerende unge piger, som har det GODT vores far og resten af familien). Hun har nu skrevet til min søster ordret "du fatter jo ikke en FUCKING SKID! godt jeg selv bestemmer om jeg gider læse jeres svinske sms'er. MEN kan du ikke lade være med at sparke til en der allerede ligger ned? det kommer til at ramme dig og hende din søster i hovedet igen!"
vi får gang på gang af vide, at vi simpelthen ikke kan finde ud af, at tolke sms'er, så hvordan vil i tolke denne sms?

Jeg har bedt hende om at ringe mig op, for jeg vil IKKE skrive med hende, da hun simpelthen sviner os til på det groveste og at hvos hun ikke kontaktede mig, var det slut. Og hun har ikke svaret mig. Det at hun sviner mig til, rammer mig ikke specielt, men at det går udover min lillesøster på kun 16 år, gør ondt! HVAD skal jeg gøre?

Jeg er ked af det, frustreret, læser op til min sidste eksamen, og jeg kan IKKE koncentrere mig

Jeg har desværre ikke noget positivt, at tilføje. Men selvom hun er jeres mor, så kan I ikke være tjent med den behandling. Cut forbindelsen, for I fortjener bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.