Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte..men, jeg blev fjernet fra min mor da jeg var 12 år, sammen med min lillesøster på 9 år, dengang. i starten måtte vi slet ikke se hende, da vi blev fjernet da hun var narkoman. her de seneste par år, er vi begyndt at se hende igen, jeg er 19, min lillesøster 16, men nu går det bare ned ad bakke!
det hele kulminerede ved, at jeg blev sur og frustreret over, at hun simpelthen aldrig har tid til at se mig, da hun har fået en ny kæreste med en datter, som ALT hendes tid går på, så jeg skrev en besked "så må du jo kontakte mig, når du har tid!" - sikkert dumt, men det var virkelig mine følelser der. idag har det udviklet sig til, at hun er RASENDE på både mig og min søster, og grunden vides ikke udover at det nu er vores fars skyld, at vi er ødelagte psykisk

(ifølge hende. Vi er begge dog velfungerende unge piger, som har det GODT vores far og resten af familien). Hun har nu skrevet til min søster ordret "du fatter jo ikke en FUCKING SKID! godt jeg selv bestemmer om jeg gider læse jeres svinske sms'er. MEN kan du ikke lade være med at sparke til en der allerede ligger ned? det kommer til at ramme dig og hende din søster i hovedet igen!"
vi får gang på gang af vide, at vi simpelthen ikke kan finde ud af, at tolke sms'er, så hvordan vil i tolke denne sms?
Jeg har bedt hende om at ringe mig op, for jeg vil IKKE skrive med hende, da hun simpelthen sviner os til på det groveste og at hvos hun ikke kontaktede mig, var det slut. Og hun har ikke svaret mig. Det at hun sviner mig til, rammer mig ikke specielt, men at det går udover min lillesøster på kun 16 år, gør ondt! HVAD skal jeg gøre?

Jeg er ked af det, frustreret, læser op til min sidste eksamen, og jeg kan IKKE koncentrere mig