Check venligst testen..2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

1Wish

Laura. skriver:

Jeg kan godt ane en streg, men prøv igen om nogle dage.

Det gør jeg skam 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

FrkLarsen

MissIce skriver:

Er 2 dage over tid...  Hvad sir i til den i dag? 

Jeg kan godt ane en ULTRA svag svag svag streg.

Sådan så min test ud da det endte ud i en biokemisk. 

Prøv igen om et par dage 

Anmeld

24. juni 2012

1Wish

rikkeregnbue skriver:

Jeg kan ikke se den, men prøv igen om nogle dage

Og så ved jeg godt, at du lige har skrevet at du ikke ville svare på dette spørgsmål. Men hvorfor er den skilt ad? - Det læste jeg mig til at den var, først troede jeg testen bare så sådan ud

Men ser man tydeligere stregen når man har skilt den ad? Og hvordan gør man i det hele taget?

Ja, man ser den tydligere. Det er sådan en valmed test fra netto, og der er jo sådan en "rude" indtil strimlen, så hvis stregen er svag kan man bedre se den sådan her..  Den sprække der er hele vejen rundt om testen kan man lige rykke fra hinanden og vupti hehe.. man kan endda samle den igen 

Anmeld

24. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MissIce skriver:

Ja, man ser den tydligere. Det er sådan en valmed test fra netto, og der er jo sådan en "rude" indtil strimlen, så hvis stregen er svag kan man bedre se den sådan her..  Den sprække der er hele vejen rundt om testen kan man lige rykke fra hinanden og vupti hehe.. man kan endda samle den igen 

Hvor smart!

Anmeld

24. juni 2012

1Wish

FrkLarsen skriver:

Jeg kan godt ane en ULTRA svag svag svag streg.

Sådan så min test ud da det endte ud i en biokemisk. 

Prøv igen om et par dage 

Jeg har haft meget tydligere streg end dette der endte i bio.. så tror ikk så meget det kommer an på det. Hver graviditet er jo forskellig og man danner ikke hcg lige hurtigt el. langsomt hver gang osv.. men jeg prøver da igen om noget tid ja

Anmeld

24. juni 2012

Emily2012<3

MissIce skriver:

Hvad er det lige en skyggestreg er helt præcist?

Nååh.. Ja ja også skygge streg..

Jeg kan ane noget, og synes du skal teste igen om 2 dage..

Dog kan det være en snyder når det er den slags teste.. 

Men som skrevet så prøv igen om et par dage..

Anmeld

24. juni 2012

1Wish

rikkeregnbue skriver:

Hvor smart!

Ja ikk hehe

Det er første gang jeg prøver det, tænkte bare siden jeg nemlig også havde set mange herinde gøre det, så why not 

Anmeld

24. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MissIce skriver:

Ja ikk hehe

Det er første gang jeg prøver det, tænkte bare siden jeg nemlig også havde set mange herinde gøre det, så why not 

Det gør jeg næste gang jeg skal være/er gravid  

Anmeld

24. juni 2012

Sakris

Negativ uanset hvordan jeg vender og drejer min skærm..

Jeg forstår dog ikke hvorfor alle herinde skiller testene fra hinanden - for dem som skal kigge på dem uanset om man er garvet graviditets-test-kigger el. ej så er det nu engang noget nemmere at kigge på en test når den ligger i sit oprindelige etui for så er man ikke i tvivl om hvor og hvad du skal kigge efter.

Ja jeg forstår det heller ikke. Hvorfor købe en dyr test for at pille plasten af, så man ikke kan se hvor streg nr. 2 skal være? Så kan man da lige så godt købe strips fra start, der koster 1/5 del.... 

Til ts

Jeg kan desværre heller ikke se en streg. Men håber da den er der. At du er gået 2 dage over tid er da et godt tegn. Som andre skriver må du bare prøve igen om nogle dage 

Held og lykke

Anmeld

24. juni 2012

ønskebørn74

MissIce skriver:

Er 2 dage over tid...  Hvad sir i til den i dag? 

kan intet se.. det er meget tydeligere i forumet hvis du ikke skiller den ad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.