Check venligst testen..2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Muhmi

MissIce skriver:

Det er da noget underligt noget at sige?! 

Der er manger der først tester positive 14 dage efter udenbleven mens, hvor det da bliver til ligeså meget, som hvis man gjorde det på testdag! 

Det er da ikke noget underligt noget at skrive, det er da noget underligt noget at misforstå? 

Hvis du tror at jeg skrev det i en grim mening så er der da noget du har misforstået...

Jeg tænker at testen måske har ligget lidt længere end 5 minutter for at se bare en lille smule tegn på graviditet og så er den jo ikke til at regne med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg kan kun se 1 streg..

Anmeld

24. juni 2012

MorDk

Pylle3 skriver:

Negativ uanset hvordan jeg vender og drejer min skærm..

Jeg forstår dog ikke hvorfor alle herinde skiller testene fra hinanden - for dem som skal kigge på dem uanset om man er garvet graviditets-test-kigger el. ej så er det nu engang noget nemmere at kigge på en test når den ligger i sit oprindelige etui for så er man ikke i tvivl om hvor og hvad du skal kigge efter.

Enig...

Og så forstå jeg ikke at dem som oploader billeder af teste herinde... og vil have andres mening.... og får den....  ender med alligevel at sige "JEG KAN GODT SE STREG NR.2 I STRÆKT ARM"

Ok hvorfor spørge os andre?

Bare en forundring!

Anmeld

24. juni 2012

B&J

i mine øjne er den desværre negativ håber i snart får en positiv test

Anmeld

24. juni 2012

De3Guldklumper

MorDk skriver:

Enig...

Og så forstå jeg ikke at dem som oploader billeder af teste herinde... og vil have andres mening.... og får den....  ender med alligevel at sige "JEG KAN GODT SE STREG NR.2 I STRÆKT ARM"

Ok hvorfor spørge os andre?

Bare en forundring!

Ja det har jeg også undret mig over..

Og det er ikke for at genere trådstarter men er imponeret over hun kan se denne i strakt arm..

Anmeld

24. juni 2012

MorDk

Pylle3 skriver:

Ja det har jeg også undret mig over..

Og det er ikke for at genere trådstarter men er imponeret over hun kan se denne i strakt arm..

Ja altså dette er heller ikke møntet på TS men nu har jeg efterhånden set MANGE tråde omkring graviditetteste...

Anmeld

24. juni 2012

1Wish

Muhmi skriver:

Det er da ikke noget underligt noget at skrive, det er da noget underligt noget at misforstå? 

Hvis du tror at jeg skrev det i en grim mening så er der da noget du har misforstået...

Jeg tænker at testen måske har ligget lidt længere end 5 minutter for at se bare en lille smule tegn på graviditet og så er den jo ikke til at regne med

Jamen hvad mente du så med, HVIS der er noget så tror du ikke det er noget jeg skal regne med? 

Beklager misforståelsen så 

Der gik ikke mere end 5 min..

Anmeld

24. juni 2012

Muhmi

MissIce skriver:

Jamen hvad mente du så med, HVIS der er noget så tror du ikke det er noget jeg skal regne med? 

Beklager misforståelsen så 

Der gik ikke mere end 5 min..

Jeg tror godt jeg kan se hvordan du har tolket det jeg skrev og det var måske ikke så heldigt fra min side

MEN det jeg mente var at, hvis den har ligget i lidt mere end fem minutter og der er en lille skygge som jeg ikke kan se på billedet men som du godt kan se derhjemme, så skyldtes det nok at der var gået mere en fem minutter

Det var IKKE ment som at hvis der er en streg så er den så ubetydelig at det ender i abort... Så tror jeg at vi forstår hinanden?

Anmeld

24. juni 2012

ekebiv

Er 2 dage over tid...  Hvad sir i til den i dag? 

Jeg kan heller ikke se noget. Gik selv 5 dage over tid denne gang men fik mens her til morgen  kunne kke teste positiv på G test men bragende positiv på ÆL test igår så kroppen er en underlig størrelse 

Anmeld

24. juni 2012

pussekat

ekebiv skriver:

Jeg kan heller ikke se noget. Gik selv 5 dage over tid denne gang men fik mens her til morgen  kunne kke teste positiv på G test men bragende positiv på ÆL test igår så kroppen er en underlig størrelse 

hejsa

ja men nok kan godt  have æl 2 gang på en månde

her selv lige prøve det i siden månde tro hele ikke på det men jeg få ondet når jeg her æl og her tage  ÆL test  være gang for tro ikke på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.