Check venligst testen..2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

smokin

Negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Mor til Ella

MissIce skriver:

Er 2 dage over tid...  Hvad sir i til den i dag? 

Jeg kan ikke se noget

Anmeld

24. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka ik se noget!! Hvorfor er testen skilt ad?? Er altid nemmer at se om der er noget, når testen er intakt!! Vh stine

Anmeld

24. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Hvad i h...... bilder nogle folk sig ind??
Hvorfor skal nogle være så flabede overfor TS!?
Så kan det godt være at det ikk er myntet på TS men så lad dog være at skrive det i hendes tråd....
Hun spørger pænt om vores meninger, hun er glad fordi hun selv mener at kunne se to streger....
Meget muligt at der er mange indlæg om teste herinde men det her er HENDES INDLÆG OG HENDES TEST!!

Lad være med at gå ind og læse tråden hvis I er trætte af test-tråde osv og lad andre kommentere....
Det er bestemt ikk den slags besvarelser man har brug for hvis man er glad og spændt!!

Jeg håber, TS, at du er gravid så du kan gi' god feedback til alle dem som tillader sig at skuffe dig så tarveligt!!

Anmeld

24. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Jeg synes at jeg kan se den midt imellem den røde streg og det blå felt

Anmeld

24. juni 2012

1Wish

Anjamichell skriver:

Hvad i h...... bilder nogle folk sig ind??
Hvorfor skal nogle være så flabede overfor TS!?
Så kan det godt være at det ikk er myntet på TS men så lad dog være at skrive det i hendes tråd....
Hun spørger pænt om vores meninger, hun er glad fordi hun selv mener at kunne se to streger....
Meget muligt at der er mange indlæg om teste herinde men det her er HENDES INDLÆG OG HENDES TEST!!

Lad være med at gå ind og læse tråden hvis I er trætte af test-tråde osv og lad andre kommentere....
Det er bestemt ikk den slags besvarelser man har brug for hvis man er glad og spændt!!

Jeg håber, TS, at du er gravid så du kan gi' god feedback til alle dem som tillader sig at skuffe dig så tarveligt!!

Mange tak skal du have  Har valgt at undlade at svare disse kommentarer som du omtaler da jeg heller ikke forstår hvorfor der overhovedet bliver spurgt/kommenteret om disse ting!

Jeg håber på at kunne opdatere positivt snarest, og mon ikk der kommer et billede eller to af testen hvis/når den bliver mere tydelig 

God aften til dig søde

Anmeld

24. juni 2012

1Wish

Muhmi skriver:

Jeg tror godt jeg kan se hvordan du har tolket det jeg skrev og det var måske ikke så heldigt fra min side

MEN det jeg mente var at, hvis den har ligget i lidt mere end fem minutter og der er en lille skygge som jeg ikke kan se på billedet men som du godt kan se derhjemme, så skyldtes det nok at der var gået mere en fem minutter

Det var IKKE ment som at hvis der er en streg så er den så ubetydelig at det ender i abort... Så tror jeg at vi forstår hinanden?

Ja, det gør vi 

Anmeld

24. juni 2012

1Wish

StineW79 skriver:

Ka ik se noget!! Hvorfor er testen skilt ad?? Er altid nemmer at se om der er noget, når testen er intakt!! Vh stine

Når stregen er svag er det nemmere at kigge på selve strimlen i stedet for igennem "glasruden" også...

Anmeld

24. juni 2012

anjamichell@gmail.com

MissIce skriver:

Mange tak skal du have  Har valgt at undlade at svare disse kommentarer som du omtaler da jeg heller ikke forstår hvorfor der overhovedet bliver spurgt/kommenteret om disse ting!

Jeg håber på at kunne opdatere positivt snarest, og mon ikk der kommer et billede eller to af testen hvis/når den bliver mere tydelig 

God aften til dig søde

Også til dig herfra

Anmeld

24. juni 2012

Miss Church

Jeg synes godt at jeg kan ane en streg 

Håber på en positiv update om et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.