Tillidsbrud fra banken!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

LR85

Madam Blå skriver:

Nu må jeg høre, om jeg er sippet. Min bank har sendt personfølsomme bankpapirer til min svigermor!

Jeg har Danske bank, og har fire gange været nede og forsøge at oprette en helt almindelig ponduskonto til min datter. Det kunne de ikke finde ud af, da hendes bedstefar også har oprettet en konto til hende. Det er så bare en bedsteforældre-konto. Nå, fjerde gang lykkedes det, og jeg fik endelig tilsendt papirer til underskrift, og så fik vi endelig kontoen.

Så var jeg nede for at få hjælp til at gøre hendes konto synlig på min netbank. Der skal jeg også have tilsendt papirer til underskift. DEM HAR DE SÅ SENDT TIL MIN SVIGERMOR?!!! Som ikke længere er gift med bedstefaren, som havde oprettet den første konto.. Jeg fatter ikke, at sådan noget kan ske.

Hun fik et brev om, at hun var forældremyndighedsindehaver af MIN datter, og hun skulle skrive under på det. Og så skulle hun skrive under, for at få MIN datters konto på HENDES netbank.... Heldigvis ringer svigermor selvfølgelig og fortæller det. Men de kunne jo lige så godt have sendt de papirer til hvem som helst anden, som så havde underskrevet, og fået adgang til min datters penge. EJ jeg er gal! Hvordan kan det ske? For mig er det personfølsomme informationer. Der står både CPR-nummer, kontonummer og hendes fulde navn.. Synes simpelthen IKKE det er i orden...

Og jeg kan først tale med dem mandag. Hvordan kan jeg blive ved med at have tillid til min bank? Har viiiiirkelig meget lyst til at skifte bank!

Og er der nogen der ved, hvordan sådan noget kan ske?

Hilsen Kristina

skift bank OG SEND EN KLAGE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Madam Blå

Baagøe skriver:

Det forstod de vel også Hvor skifter I til?

Ja, hun var ganske forstående. Heldigvis Det var min bankdame, jeg talte med - og hun beklagede mange gange, at det kunne ske. Det er ikke hende, der har lavet fejlen.

Jeg tror vi skifter til vores lokale bank. Den har jeg hørt godt om. Og jeg tænker, at hvis man er i et så lille pengeinstitut, hvor man næsten kender bankdamen, så er sandsynligheden for sådanne fejl mindre. I mine øjne i hvert fald. For så er vi pludselig personer, og ikke bare forskellige kontonumre.

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

Madam Blå skriver:

Ja, hun var ganske forstående. Heldigvis Det var min bankdame, jeg talte med - og hun beklagede mange gange, at det kunne ske. Det er ikke hende, der har lavet fejlen.

Jeg tror vi skifter til vores lokale bank. Den har jeg hørt godt om. Og jeg tænker, at hvis man er i et så lille pengeinstitut, hvor man næsten kender bankdamen, så er sandsynligheden for sådanne fejl mindre. I mine øjne i hvert fald. For så er vi pludselig personer, og ikke bare forskellige kontonumre.

Jeg synes faktisk ikke der er nogen forskel. Men godt I har fundet er alternativ, I er trygge ved

Anmeld

25. juni 2012

Madam Blå

LR85 skriver:

skift bank OG SEND EN KLAGE

Vi er også ved at skifte bank. Fik talt med min bankdame i dag, og hun beklagede meget. Men det er en menneskelig fejl - og de kan jo ske. Det ved jeg godt de kan, men ih - det må de bare ikke.

Tror ikke jeg vil sende en klage. Min bankdame blev ret flov, og forsikrede mig, at hun ville gøre alt hvad hun kunne for at finde ud af, hvordan det kunne ske. Og for at det ikke sker igen.

Men vi skifter nu alligevel bank.

Anmeld

25. juni 2012

Madam Blå

Baagøe skriver:

Jeg synes faktisk ikke der er nogen forskel. Men godt I har fundet er alternativ, I er trygge ved

Nej, jeg tror i bund og grund heller ikke der er nogen forskel. Men vi har begge en klump i maven, over vores bank. Og det kan jo ikke nytte noget. Så for os er det nok bedst, at vi skifter
Vi har ingen hus- eller billån, aktier eller noget, så tror ikke det betyder det store, hvis vi flytter bank. Tværtimod kan min kæreste få sit gamle dumme forbrugslånlån til en billigere rente.

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

Madam Blå skriver:

Nej, jeg tror i bund og grund heller ikke der er nogen forskel. Men vi har begge en klump i maven, over vores bank. Og det kan jo ikke nytte noget. Så for os er det nok bedst, at vi skifter
Vi har ingen hus- eller billån, aktier eller noget, så tror ikke det betyder det store, hvis vi flytter bank. Tværtimod kan min kæreste få sit gamle dumme forbrugslånlån til en billigere rente.

Det er jo bare super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.