Tillidsbrud fra banken!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Madam Blå

Aprilmor11 skriver:

Nej nej nej nej. Det er simpelthen ikke okay. Kan godt forstå at du er rasende. Og jeg havde skiftet bank MED DET SAMME.

Jeg har selv haft DanskeBank helt fra de hed JyskeBank, og har kun haft et mini bagatel problem med dem, som min bankmand rettede op på, ellers har jeg aldrig haft problemer med dem.

Men det der, det er lige over grænsen må man sige. Heldigt at det " bare " var din svigermor og at hun var så ærlig at ringe og sige det til jer.

Stort herfra.

Nej, synes simpelthen det her er for meget af det gode.. Er ret sikker på, at vi skifter. For mig er det personfølsomme informationer, som ikke må sendes til andre end mig og min kæreste. Har ellers også været rigtig glad for danskebank, og har tit benyttet mig af deres rådgivere - som jeg altid har syntes var søde, hjælpsomme og rare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Madam Blå

AJbaby skriver:

Denne tråd er jeg simpelthen nød til at besvare, med fare for at få en masse sure kommentarer... Jeg er selv ansat i Danske Bank og heldigvis er vi kun mennesker, som desværre kan lave fejl, ligesom alle andre...!

Men ja det er uheldigt at papirerne er sendt til din svigermor, og det er også forkert - hverken hende eller bedstefaderen skal underskrive disse dokumenter, men derimod dit barns fader, som du deler forældremyndigheden med...

Danske Bank for åbent for rådgivning hele året rundt også i weekenden - du kan ringe og tale med en rådgiver allerede nu på telefon 70123456.

Vh AJ

Og jeg håber ikke du får nogle sure kommentarer Det er jo ikke din skyld, at en i Ikast har kvajet sig.

Anmeld

24. juni 2012

AJbaby

Hej igen,

Bare lige for at slå en ting fast en gang for alle - din svigermor får ikke adgang til kontoen ved at underskrive papirerne.. Papirerne er til for at du kan se kontoen på netbank..

Men ja det er en fejl som er ret uheldig..

Okay det er jeg ærgerlig over at høre - bare det ikke er hotline til netbanken du har ringet til, for de kan ikke hjælpe.. Håber du fanger din rådgiver i morgen og får løst problemet!

Go aften

Vh AJ

Anmeld

24. juni 2012

Madam Blå

AJbaby skriver:

Hej igen,

Bare lige for at slå en ting fast en gang for alle - din svigermor får ikke adgang til kontoen ved at underskrive papirerne.. Papirerne er til for at du kan se kontoen på netbank..

Men ja det er en fejl som er ret uheldig..

Okay det er jeg ærgerlig over at høre - bare det ikke er hotline til netbanken du har ringet til, for de kan ikke hjælpe.. Håber du fanger din rådgiver i morgen og får løst problemet!

Go aften

Vh AJ

Det er jeg glad for at høre, at hun ikke ville kunne få. Det gør det mindre slemt. Tak for opklaringen

Nej, det var ikke netbankens hotline - desværre. Hun havde nok bare en dårlig dag.

Ja, jeg fanger hende i morgen

Anmeld

24. juni 2012

forår

Hej

Jeg er ening i at sådan noget bare IKKE må ske....

Jeg har selv modtaget en anden persons PERSONFØLSOMME oplysninger. Jeg modtog et brev fra min bank(nu tidligere bank) på flere sider. Den første side var til mig, men de efterfølgende sider var så ikke lige til mig!....pinligt siger jeg bare!

Og det var ikke Danske Bank

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

Madam Blå skriver:

Jeg havde slet ikke tænkt, at jeg egentlig ikke burde have skrevet navnet på banken.. Var bare så rystet.

Jeg har aldrig haft problemer før. Har altid fået en god behandling, og har ofte talt med en bankrådgiver om mit budget. Og har været glad for hende.

Men det her er for mig en fejl, som IKKE må begåes. Min svigermor kan jo underskrive papirerne, og så har hun adgang til min datters konto. Det er på ingen måde i orden, at sådan en fejl ikke opdages.

Jeg har talt med dem på hotline - og fik for første gang nogenside en meget irriteret dame i røret, som bad mig ringe på mandag. For det var ikke hendes skyld, og hun kunne ikke gøre noget ved det. Hun kunne ej hellere beklage fejlen...

Men som sagt, jeg har aldrig før oplevet nogle former for problemer med Danskebank.

Tak for dit svar

Selvfølgelig er det ikke iorden. Jeg synes, du skal ringe ned imorgen og bede om et møde med din rådgiver, så I kan tale sammen Face to face Har selv Danske Bank og har aldrig haft problemer. De er faktisk i både magasinet Penge og Privatøkonomi og TÆNK kåret til billigste bank, når man har hus osv.

Anmeld

24. juni 2012

Madam Blå

Baagøe skriver:

Selvfølgelig er det ikke iorden. Jeg synes, du skal ringe ned imorgen og bede om et møde med din rådgiver, så I kan tale sammen Face to face Har selv Danske Bank og har aldrig haft problemer. De er faktisk i både magasinet Penge og Privatøkonomi og TÆNK kåret til billigste bank, når man har hus osv.

Ja, jeg ringer til dem i morgen. Har heller ikke haft problemer med dem før - overhovedet. Så det er ret ærgerligt, at sådan noget skulle ske
Jeg synes bare det er rigtig ubehageligt, at sådan noget sker. Jeg bliver utryg og bekymret for, hvad er så det næste de sender forkert. Så jeg tror vi skifter bank. Det stemmer manden herhjemme i hvert fald for. Men måske min bankdame kan rette op på det i morgen

Vi har desværre ikke hus, så de fordele har vi ikke.

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

Madam Blå skriver:

Ja, jeg ringer til dem i morgen. Har heller ikke haft problemer med dem før - overhovedet. Så det er ret ærgerligt, at sådan noget skulle ske
Jeg synes bare det er rigtig ubehageligt, at sådan noget sker. Jeg bliver utryg og bekymret for, hvad er så det næste de sender forkert. Så jeg tror vi skifter bank. Det stemmer manden herhjemme i hvert fald for. Men måske min bankdame kan rette op på det i morgen

Vi har desværre ikke hus, så de fordele har vi ikke.

Hvad havde de at sige til deres forsvar?

Anmeld

25. juni 2012

Madam Blå

Baagøe skriver:

Hvad havde de at sige til deres forsvar?

At det er menneskeligt at fejle.. Det er det ja, men ih jeg synes bare ikke det er i orden.

Og ingen af os herhjemme kan lade være med at tænke på, om de mon sender flere af vores breve til andre.

Så nu er vi ved at skifte bank.

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

Madam Blå skriver:

At det er menneskeligt at fejle.. Det er det ja, men ih jeg synes bare ikke det er i orden.

Og ingen af os herhjemme kan lade være med at tænke på, om de mon sender flere af vores breve til andre.

Så nu er vi ved at skifte bank.

Det forstod de vel også Hvor skifter I til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.