Tillidsbrud fra banken!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.771 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Madam Blå

Nu må jeg høre, om jeg er sippet. Min bank har sendt personfølsomme bankpapirer til min svigermor!

Jeg har Danske bank, og har fire gange været nede og forsøge at oprette en helt almindelig ponduskonto til min datter. Det kunne de ikke finde ud af, da hendes bedstefar også har oprettet en konto til hende. Det er så bare en bedsteforældre-konto. Nå, fjerde gang lykkedes det, og jeg fik endelig tilsendt papirer til underskrift, og så fik vi endelig kontoen.

Så var jeg nede for at få hjælp til at gøre hendes konto synlig på min netbank. Der skal jeg også have tilsendt papirer til underskift. DEM HAR DE SÅ SENDT TIL MIN SVIGERMOR?!!! Som ikke længere er gift med bedstefaren, som havde oprettet den første konto.. Jeg fatter ikke, at sådan noget kan ske.

Hun fik et brev om, at hun var forældremyndighedsindehaver af MIN datter, og hun skulle skrive under på det. Og så skulle hun skrive under, for at få MIN datters konto på HENDES netbank.... Heldigvis ringer svigermor selvfølgelig og fortæller det. Men de kunne jo lige så godt have sendt de papirer til hvem som helst anden, som så havde underskrevet, og fået adgang til min datters penge. EJ jeg er gal! Hvordan kan det ske? For mig er det personfølsomme informationer. Der står både CPR-nummer, kontonummer og hendes fulde navn.. Synes simpelthen IKKE det er i orden...

Og jeg kan først tale med dem mandag. Hvordan kan jeg blive ved med at have tillid til min bank? Har viiiiirkelig meget lyst til at skifte bank!

Og er der nogen der ved, hvordan sådan noget kan ske?

Hilsen Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

twinny

Madam Blå skriver:

Nu må jeg høre, om jeg er sippet. Min bank har sendt personfølsomme bankpapirer til min svigermor!

Jeg har Danske bank, og har fire gange været nede og forsøge at oprette en helt almindelig ponduskonto til min datter. Det kunne de ikke finde ud af, da hendes bedstefar også har oprettet en konto til hende. Det er så bare en bedsteforældre-konto. Nå, fjerde gang lykkedes det, og jeg fik endelig tilsendt papirer til underskrift, og så fik vi endelig kontoen.

Så var jeg nede for at få hjælp til at gøre hendes konto synlig på min netbank. Der skal jeg også have tilsendt papirer til underskift. DEM HAR DE SÅ SENDT TIL MIN SVIGERMOR?!!! Som ikke længere er gift med bedstefaren, som havde oprettet den første konto.. Jeg fatter ikke, at sådan noget kan ske.

Hun fik et brev om, at hun var forældremyndighedsindehaver af MIN datter, og hun skulle skrive under på det. Og så skulle hun skrive under, for at få MIN datters konto på HENDES netbank.... Heldigvis ringer svigermor selvfølgelig og fortæller det. Men de kunne jo lige så godt have sendt de papirer til hvem som helst anden, som så havde underskrevet, og fået adgang til min datters penge. EJ jeg er gal! Hvordan kan det ske? For mig er det personfølsomme informationer. Der står både CPR-nummer, kontonummer og hendes fulde navn.. Synes simpelthen IKKE det er i orden...

Og jeg kan først tale med dem mandag. Hvordan kan jeg blive ved med at have tillid til min bank? Har viiiiirkelig meget lyst til at skifte bank!

Hilsen Kristina

Det er sgu helt ude i skoven.

Jeg havde skiftet bank med det samme.

L*rte bank.

Anmeld

24. juni 2012

morethanperfect

Madam Blå skriver:

Hilsen Kristina

Jeg har intet andet og sige end :

Danske bank ..... 

Jeg har ikke oplevet andet end lort med den skide bank . 
Alt for dårligt ! 

Anmeld

24. juni 2012

Missq4

det under mig ikke når det er den danske bank de er bare nogen klap hatte jeg ville også skifte bank men det er nu mere fordi jeg overhovedet ikke kan lide dem syntes ikke de er særlig søde ved deres kunder 

Anmeld

24. juni 2012

AJbaby

Denne tråd er jeg simpelthen nød til at besvare, med fare for at få en masse sure kommentarer... Jeg er selv ansat i Danske Bank og heldigvis er vi kun mennesker, som desværre kan lave fejl, ligesom alle andre...!

Men ja det er uheldigt at papirerne er sendt til din svigermor, og det er også forkert - hverken hende eller bedstefaderen skal underskrive disse dokumenter, men derimod dit barns fader, som du deler forældremyndigheden med...

Danske Bank for åbent for rådgivning hele året rundt også i weekenden - du kan ringe og tale med en rådgiver allerede nu på telefon 70123456.

Vh AJ

Anmeld

24. juni 2012

Aprilmor11

Madam Blå skriver:

Hilsen Kristina

Nej nej nej nej. Det er simpelthen ikke okay. Kan godt forstå at du er rasende. Og jeg havde skiftet bank MED DET SAMME.

Jeg har selv haft DanskeBank helt fra de hed JyskeBank, og har kun haft et mini bagatel problem med dem, som min bankmand rettede op på, ellers har jeg aldrig haft problemer med dem.

Men det der, det er lige over grænsen må man sige. Heldigt at det " bare " var din svigermor og at hun var så ærlig at ringe og sige det til jer.

Stort herfra.

Anmeld

24. juni 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Denne tråd er jeg simpelthen nød til at besvare, med fare for at få en masse sure kommentarer... Jeg er selv ansat i Danske Bank og heldigvis er vi kun mennesker, som desværre kan lave fejl, ligesom alle andre...!

Men ja det er uheldigt at papirerne er sendt til din svigermor, og det er også forkert - hverken hende eller bedstefaderen skal underskrive disse dokumenter, men derimod dit barns fader, som du deler forældremyndigheden med...

Danske Bank for åbent for rådgivning hele året rundt også i weekenden - du kan ringe og tale med en rådgiver allerede nu på telefon 70123456.

Vh AJ

Er selv kunde i banken, og har flere fra familien der også arbejder i banken, har aldrig haft sådanne problemer!

Anmeld

24. juni 2012

Madam Blå

twinny skriver:

Det er sgu helt ude i skoven.

Jeg havde skiftet bank med det samme.

L*rte bank.

Ja, jeg synes godt nok det er en grov fejl. Kan SLET ikke se, hvordan min svigermor kan dukke op på skærmen, som forældremyndighedsindehaver for MIN datter. Er så rystet over, at de kan lave sådan en fejl. Heldigvis blev den i familien, ellers kunne min datter jo enmt have mistet sine penge..

Anmeld

24. juni 2012

Madam Blå

morethanperfect skriver:

Jeg har intet andet og sige end :

Danske bank ..... 

Jeg har ikke oplevet andet end lort med den skide bank . 
Alt for dårligt ! 

Jeg har aldrig haft problemer med dem før. Har tit fået hjælp til at lægge budget osv. Og har tit ringet ind til dem, og synes de har været rigtig søde. Så jeg forstår slet ikke sådan en brøler her..

Men jeg er dybt rystet!

Anmeld

24. juni 2012

Madam Blå

AJbaby skriver:

Vh AJ

Jeg havde slet ikke tænkt, at jeg egentlig ikke burde have skrevet navnet på banken.. Var bare så rystet.

Jeg har aldrig haft problemer før. Har altid fået en god behandling, og har ofte talt med en bankrådgiver om mit budget. Og har været glad for hende.

Men det her er for mig en fejl, som IKKE må begåes. Min svigermor kan jo underskrive papirerne, og så har hun adgang til min datters konto. Det er på ingen måde i orden, at sådan en fejl ikke opdages.

Jeg har talt med dem på hotline - og fik for første gang nogenside en meget irriteret dame i røret, som bad mig ringe på mandag. For det var ikke hendes skyld, og hun kunne ikke gøre noget ved det. Hun kunne ej hellere beklage fejlen...

Men som sagt, jeg har aldrig før oplevet nogle former for problemer med Danskebank.

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.