Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Det kan være vi skal gå til lægen med hende så , for at være på den sikre side .. Jeg har selv lige haft MØB og jeg kan jo have smittet hende Hvor er det dejligt at det virker :b Synes alle børn lige for tiden får dræn .. I hvert fald alle dem vi kender på Carolines alder Lidt underligt egentlig :b
Det kan være vi skal gå til lægen med hende så , for at være på den sikre side .. Jeg har selv lige haft MØB og jeg kan jo have smittet hende Hvor er det dejligt at det virker :b Synes alle børn lige for tiden får dræn .. I hvert fald alle dem vi kender på Carolines alder Lidt underligt egentlig :b
ja sådan noget kan jo sagtens smitte. Og det vil jo ikke skade at komme en tur til lægen, så måske er det forsøget værd
ja rigtig mange får dræn i den her alder tror jeg... havde også håbet at Viktor kunne slippe, men når jeg ser hvilken gavn de har, så er jeg glad for det. Det værste er at de skal ligges i narkose men det var nu hurtigt overstået, og ikke så slemt som høne-moderen frygtede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128