Aaarhg .. Hun vil ikke sove !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Maja_4000

Caroline er 18 måneder og vi har det sidste halve år lagt hende mere eller mindre præcis kl. 20.00 .. Men den sidste uges tid har det bare været et helvede at få hende til at sove ! Hun skriger og skriger og skriger .. Hun gnider øjne og virker rigtig træt , men hvis hun får lov at komme op vågner hun helt op , og er pludselig frisk 

Har prøvet at gå ind til hende og ligge hende ned 100 gange , og hun går bare mere og mere amok for hver gang :/ Mit hjerte kan ikke holde til al den skrigeri .. Selvom det ikke er med tårer

Hun er ved at få en tand , og det kan selvfølgelig være dét .. Men vi prøvede at give panodil igår , og det hjalp ikke .. Så ved ikke rigtigt om vi skal blive ved at "dope" hende 

Årh .. Kom med nogle gode råd ! Please ..  Kæresten er ude og se fodbold , så jeg står alene med hende idag :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

B&J

har i prøvet at putte hende kl 19- eller 19.30 for lyder lidt som om hun er overtræt???

ellers kan det jo være de dumme tænder de kan gøre meget ved vores små pus

Anmeld

23. juni 2012

Maja_4000

B&J skriver:

har i prøvet at putte hende kl 19- eller 19.30 for lyder lidt som om hun er overtræt???

ellers kan det jo være de dumme tænder de kan gøre meget ved vores små pus

Hun virker slet ikke træt så tidligt , men det kunne være at vi skulle prøve det 

Ja , jeg glæder mig godt nok til hun har fået alle tænderne !!

Anmeld

23. juni 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Caroline er 18 måneder og vi har det sidste halve år langt hende mere eller mindre præcis kl. 20.00 .. Men den sidste uges tid har det bare været et helvede at få hende til at sove ! Hun skriger og skriger og skriger .. Hun gnider øjne og virker rigtig træt , men hvis hun får lov at komme op vågner hun helt op , og er pludselig frisk 

Har prøvet at gå ind til hende og ligge hende ned 100 gange , og hun går bare mere og mere amok for hver gang :/ Mit hjerte kan ikke holde til al den skrigeri .. Selvom det ikke er med tårer

Hun er ved at få en tand , og det kan selvfølgelig være dét .. Men vi prøvede at give panodil igår , og det hjalp ikke .. Så ved ikke rigtigt om vi skal blive ved at "dope" hende 

Årh .. Kom med nogle gode råd ! Please ..  Kæresten er ude og se fodbold , så jeg står alene med hende idag :/

Tænker hun måske er overtræt ??
Hvis vi putter Oscar kl. 8 gider han heller ik sove netop derfor ..  

Anmeld

23. juni 2012

Maja_4000

morethanperfect skriver:

Tænker hun måske er overtræt ??
Hvis vi putter Oscar kl. 8 gider han heller ik sove netop derfor ..  

Men hun virker slet ikke træt før 

Anmeld

23. juni 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Men hun virker slet ikke træt før 

Hvad tid vågner hun fra middagssøvnen ?

Anmeld

23. juni 2012

Maja_4000

morethanperfect skriver:

Hvad tid vågner hun fra middagssøvnen ?

Det svinger lidt , men som regel mellem 14 og 15 .. Idag var det senere , da hun kom senere ind og sove

Anmeld

23. juni 2012

B&J

Maja_4000 skriver:

Hun virker slet ikke træt så tidligt , men det kunne være at vi skulle prøve det 

Ja , jeg glæder mig godt nok til hun har fået alle tænderne !!

daniel virker heller ikke træt kl 19 men han er træt der går max 30minutter hvor han ligger og hygge snakker også bum så sover han...

men jaaa håber også snart de tænder er over på dem og på mig jeg er ved at få en kindtand så ved lige pt hvor ondt det kan gøre

Anmeld

23. juni 2012

Maja_4000

B&J skriver:

daniel virker heller ikke træt kl 19 men han er træt der går max 30minutter hvor han ligger og hygge snakker også bum så sover han...

men jaaa håber også snart de tænder er over på dem og på mig jeg er ved at få en kindtand så ved lige pt hvor ondt det kan gøre

Vi må prøve at ligge hende tidligere i morgen så

Hehe .. Det gør nemlig rigtig ondt ! :b Det ville bare være rart hvis de små kunne sige at det var dét .. Så kunne vi ligesom gøre noget ved det

Anmeld

23. juni 2012

mkb123

vil lige sige, jeg har læst flere steder på nettet der er et tigerspring når de er 18-19 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.