:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

sarahb

Anonym skriver:

Tusind tak for jeres svar, i har ret. Det meget svært, og nej det ikke første gang han gør det jeg må finde ud af den rigtige vej, måske noget proffesionelt hjælp.. Det er det eneste store problem jeg har fuckt up  Undskylder for ordet. 

Husk ikke et glemme dig selv i hans net af jalouxi, du skal kende dine grænser og bevare dig selv. Du skal sætte grænser for hvad du vil leve med og finde dig i!

hvad siger han dagene derpå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Fidus

Skrid fra ham, det er mit bedste råd, jo før jo bedre

Anmeld

24. juni 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Tusind tak for jeres svar, i har ret. Det meget svært, og nej det ikke første gang han gør det jeg må finde ud af den rigtige vej, måske noget proffesionelt hjælp.. Det er det eneste store problem jeg har fuckt up  Undskylder for ordet. 

Er helt sikker på at du kan få hjælp på kommunen, men du bliver virkelig nødt til at søge hjælp med det samme eller tage din ting smutte så hurtig så muligt. Jo længere du bliver, jo mere fortæller du ham, at det ok at han behandler dig på den måde.

Ønsker dig alt det bedste!

/Fenja

Anmeld

24. juni 2012

Maja_4000

Fenja09 skriver:

Jeg vil ikke sige, hvad du skal gøre, men vil godt skrive hvad jeg tænker - du burde forlade ham med det samme! For det første så er det totalt uacceptabelt at du ikke kan stå i dit eget køkken uden at han bliver sygeligt jaloux, en anden ting er at INGEN kvinder skal finde sig i, at en mand tæsker dem - uanset årsagen!!

Kan godt være at du elsker ham - men du skal elske dig selv højere

/Fenja

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Husk ikke et glemme dig selv i hans net af jalouxi, du skal kende dine grænser og bevare dig selv. Du skal sætte grænser for hvad du vil leve med og finde dig i!

hvad siger han dagene derpå?

Hvordan dagene derpå? Kunne ikke forstå det 

Anmeld

25. juni 2012

twinboys

Hvordan dagene derpå? Kunne ikke forstå det 

Hvad siger han når han har slået og hvad gør han... Hans opførsel

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Hvad siger han når han har slået og hvad gør han... Hans opførsel

Intet, altså han undskylder, græder og siger han aldrig vil gøre det igen, at jeg gør ham sur...Men nogen gange kan det fortsætte med hvor vi skændes hele dagen, han kan også finde på at dyrke sex med mig lige efter, det er det han gør, og det sådan her han opføre sig. 

Anmeld

25. juni 2012

twinboys

Anonym skriver:

Intet, altså han undskylder, græder og siger han aldrig vil gøre det igen, at jeg gør ham sur...Men nogen gange kan det fortsætte med hvor vi skændes hele dagen, han kan også finde på at dyrke sex med mig lige efter, det er det han gør, og det sådan her han opføre sig. 

Slår man først 1.gang kan man slå igen... Har I børn sammen??? Hvad så når børnene siger eller gør noget som han mener er foerkert vil han så også slå dem... Man skal få prof hjælp til dette her, eller forlade ham... Har du brug for at snakke må du gerne sende mig en pb...

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Slår man først 1.gang kan man slå igen... Har I børn sammen??? Hvad så når børnene siger eller gør noget som han mener er foerkert vil han så også slå dem... Man skal få prof hjælp til dette her, eller forlade ham... Har du brug for at snakke må du gerne sende mig en pb...

Nej, heldigvis har vi ingen børn. Han gør det ikke tit, altså jeg har søgt om proffesionelt hjælp. Nu venter vi, for at komme i gang. Men jeg er begyndt at være meget hård overfor ham, jeg er begyndte at vise hvor hans grænser er til, og forsvare mig selv meget mere nu efter alt det i allesammen har skrevet her inde på dette emne og jeg har læst det. Jeg har taget mig mere sammen, da jeg har tænkt meget over situationen. Det var lidt min egen skyld før, af alt dette der er sket. Jeg lod ham være, jeg viste ikke mig selv frem, jeg holde kæft hele tiden, SORRY. Men det er lidt bedre nu, håber det bliver bedre, jeg satte mig nemlig ned for at snakke med ham, han har nu lovet mig han ikke vil gøre det igen.

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej, heldigvis har vi ingen børn. Han gør det ikke tit, altså jeg har søgt om proffesionelt hjælp. Nu venter vi, for at komme i gang. Men jeg er begyndt at være meget hård overfor ham, jeg er begyndte at vise hvor hans grænser er til, og forsvare mig selv meget mere nu efter alt det i allesammen har skrevet her inde på dette emne og jeg har læst det. Jeg har taget mig mere sammen, da jeg har tænkt meget over situationen. Det var lidt min egen skyld før, af alt dette der er sket. Jeg lod ham være, jeg viste ikke mig selv frem, jeg holde kæft hele tiden, SORRY. Men det er lidt bedre nu, håber det bliver bedre, jeg satte mig nemlig ned for at snakke med ham, han har nu lovet mig han ikke vil gøre det igen.

Tusind tak til jer alle, for i har været hos mig altså skrevet godt, hjulpet mig lidt, og tilbudt mig om at skrive til jer  Det var sødt af jer, self vil jeg træffe jer hvis det gentager sig igen, eller hvis jeg har brug for at snakke  Stort kram til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.