:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg er så træt af det hele, troede han var den sidste..
Gå fra den ene, kom til den anden puha jeg gider bare ikke mere
Mænd og mænd, hvorfor var der ikke bare kun kvinder i denne verden  
Aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre...TÆNKE TÆNKE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

sarahb

Anonym skriver:

kom du hellere væk inden det bliver værre, du kan ikke engang være i dit eget hus. Det er jo sygt.

Anmeld

23. juni 2012

Marts<3

Anonym skriver:

Jeg er ked af din situration! Men sådan er alle mænd altså ikke. Der findes mange kærlige og gode mænd. Du skal bare tillad dig selv at blive ordenligt elsket og værdisat. Kom ud af det forhold, lær og elsk dig selv. Så vil du også en dag møde en ligeså god mand som mange af os andre har:-)Må alt lykke gå din vej...

Anmeld

23. juni 2012

A&F

Først et stort kram til dig ven. Du må virkelig være ked af det og chokeret over hændelsen. Forståeligt nok. Du står i dit eget hjem og har intet gjort forkert . Det er din mand den er gal med. Er det første gang han lægger hånd på dig? Har I talt om hvad det gør ved dig/ jer? Har du overvejet at forlade ham ? Evt. Tage på krisecenter? Pas godt på dig selv ven. Livet er hvad man gør det til. Vil du leve i et voldeligt forhold hvor du skal være varesom med hver enkelt ting du foretager dig? Du bliver kvalt i sådan et forhold ven . Din mand skal have hjælp. Hvis han indser at han har er problem , kan I så evt tage hos en professionel som kan hjælpe ham/jer. Ja det er svært at forlade en man elsker sååå højt, men søde dig, hvordan kan din mand slå dig, og så forvente at holde hånd med dig, kysse dig osv? Hjælp dig selv . Du fortjener at være glad og at være "fri" i dit forhold. Ønsker dig det bedste fremover . Du er velkommen til at skrive privat , hvis du får brug for det.

Anmeld

23. juni 2012

Eliza

søde du.. han må ikke slå, heller ikke fordi du er smuk!! 

benene på nakken og afsted med dig.. Der er ingen undskyldning og du skal ikke finde dig i det! slår han dig en gang, vil han 99.99% sikkert gøre det igen!! 

Anmeld

24. juni 2012

twinboys

Fenja09 skriver:

Jeg vil ikke sige, hvad du skal gøre, men vil godt skrive hvad jeg tænker - du burde forlade ham med det samme! For det første så er det totalt uacceptabelt at du ikke kan stå i dit eget køkken uden at han bliver sygeligt jaloux, en anden ting er at INGEN kvinder skal finde sig i, at en mand tæsker dem - uanset årsagen!!

Kan godt være at du elsker ham - men du skal elske dig selv højere

/Fenja

enig....

Anmeld

24. juni 2012

morethanperfect

Din mand er syg .. Altså jalouxi , og det er en slem sygdom når det kommer derud !! Du må snakke med ham , og hvis ikke han vil søge noget hjælp , ja , så kunne jeg ingen anden udvej se end og smutte ..
Du skal ikke finde dig i at bli slået fordi du står i dit eget køkken , hvad er det dog for en behandling at få ..

Jeg ved kærlighed gør blind , men så blind må du ikke være  

Anmeld

24. juni 2012

Ciss

Det kan godt være, at du elsker ham - men han elsker tydeligvis ikke dig rigtigt. Sikkert mere et billede af hvordan han ønsker, at du skal være. Han stoler i hvert fald ikke på dig for fem øre!

Uden tillid kommer forholdet aldrig til at blive godt i mellem jer. Så der mangler noget meget meget væsenligt.

Det er virkelig vigtigt, at du nu passer godt på dig selv. Hans opførsel er sygelig og ikke normal i det hele taget, og det kan ende med at ødelægge dig psykisk for lang tid fremover, om du lader det fortsætte.

Du har virkelig ikke gjort noget galt i det hele taget - og selv hvis du havde, havde han absolut ingen ret til at slå alligevel!

Jeg håber, du finder styrken til at passe på dig selv og komme dig ud af forholdet. Du er MEGET mere værdt end dette!

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar, i har ret. Det meget svært, og nej det ikke første gang han gør det jeg må finde ud af den rigtige vej, måske noget proffesionelt hjælp.. Det er det eneste store problem jeg har fuckt up  Undskylder for ordet. 

Anmeld

24. juni 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Jeg kan heller ikke forstå det, det skete ligepludselig. Forstå ikke hvad min skyld var, hvad min fejl er?  Det ihvertfald ikke sjovt, og det skete så hurtigt. Kan ikke forstå hvorfor han ikke kan finde ud af at snakke, og lige høre på mig først

Så siger han at hvis han ikke selv ser med sine egne øjne hvad jeg laver så vil han ikke tro på mig  Når jeg så spørg ham om hvorfor, jamen så kommer han med det lorte kommentar, DU ER FOR SMUK, jeg er bange for miste dig.

Derefter undskylder han...Øh hvad tror han jeg er

Hvad skal jeg gøre, jeg elsker ham

Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre. Men det der er et forhold jeg ALDRIG vil være i. Jeg var udsat for vold i min graviditet af min søns far, og jeg skred. Jeg vil ikke kunne være i et forhold med sådan en mand. Det er okay at være jaloux, men kun til en hvis grænse, og det  der er at overskride alle grænser. Det bliver ikke bedre, det tror jeg ikke, med det du fortæller. Men følg dit hjerte. Og husk at kærlighed er ikke altid nok og grund til at blive. Du fortjener ikke sådan en mand, som ikke kan finde ud af at bruge sin mund, men sine næver. Kun kalde ham alerdens men lader hver. Jeg håber at du træffer den rigtige beslutning og at du har en masse støtte omkring dig, lige meget hvad dit valg er.

Mange varme cyber herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.