:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.716 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Anonym trådstarter

Ville lige dele det med jer  

Jeg kan simpelthen ikke forstå min mand, vi er hjemme og ved siden af os bor der andre, bare fordi jeg stod i køkkenet og en eller anden mand gik forbi blev han jaloux, han råbte simpelthen af mig og sagde jeg ikke måtte gå i køkkenet? det værste er han gav mig nogen tæsk for det
Ok, kan godt forstå han er jaloux men ikke så meget, det er da overdrivet  
Så spørg han mig om hvorfor jeg er i køkkenet, jamen det sku normalt det mit hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Ville lige dele det med jer  

Jeg kan simpelthen ikke forstå min mand, vi er hjemme og ved siden af os bor der andre, bare fordi jeg stod i køkkenet og en eller anden mand gik forbi blev han jaloux, han råbte simpelthen af mig og sagde jeg ikke måtte gå i køkkenet? det værste er han gav mig nogen tæsk for det
Ok, kan godt forstå han er jaloux men ikke så meget, det er da overdrivet  
Så spørg han mig om hvorfor jeg er i køkkenet, jamen det sku normalt det mit hjem

Det der skal du ikke finde dig i. Een ting er paranoia og mistro, en ganske anden ting er vold. Du er bare så meget mere værd end en mand der ikke kan værdsætte dig, dit selskab og din tillid.

http://anonym-raadgivning.com/ 

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Det der skal du ikke finde dig i. Een ting er paranoia og mistro, en ganske anden ting er vold. Du er bare så meget mere værd end en mand der ikke kan værdsætte dig, dit selskab og din tillid.

http://anonym-raadgivning.com/ 

Jeg kan heller ikke forstå det, det skete ligepludselig. Forstå ikke hvad min skyld var, hvad min fejl er?  Det ihvertfald ikke sjovt, og det skete så hurtigt. Kan ikke forstå hvorfor han ikke kan finde ud af at snakke, og lige høre på mig først

Så siger han at hvis han ikke selv ser med sine egne øjne hvad jeg laver så vil han ikke tro på mig  Når jeg så spørg ham om hvorfor, jamen så kommer han med det lorte kommentar, DU ER FOR SMUK, jeg er bange for miste dig.

Derefter undskylder han...Øh hvad tror han jeg er

Hvad skal jeg gøre, jeg elsker ham

Anmeld

23. juni 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg kan heller ikke forstå det, det skete ligepludselig. Forstå ikke hvad min skyld var, hvad min fejl er?  Det ihvertfald ikke sjovt, og det skete så hurtigt. Kan ikke forstå hvorfor han ikke kan finde ud af at snakke, og lige høre på mig først

Så siger han at hvis han ikke selv ser med sine egne øjne hvad jeg laver så vil han ikke tro på mig  Når jeg så spørg ham om hvorfor, jamen så kommer han med det lorte kommentar, DU ER FOR SMUK, jeg er bange for miste dig.

Puha!

Du må gøre det HELT klart overfor ham at han på ingen måde skal slå!

Det lyder helt vildt!

Jeg var smuttet tror jeg!

Anmeld

23. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Det der er klassiske tegn på du er i et voldeligt forhold. Paranoiaen, mistroen, beskyldningerne der leder direkte mod det første slag. Undskyldningerne og forsikringerne bagefter. Snart følger der rejser, dyre gaver og endnu flere tæsk. Jeg ved det fordi jeg så på min mor finde sig i det fra han startede da jeg var 1 til naboen ringede efter politiet da jeg var 8. Han havde mange forskellige måder at ydmyge os på, det kunne være at stå nøgne ude i regnen hvis vi ikke havde lavet de lektier som vi ikke kunne find eud af, piske os med ledninger som han havde rykket ud af lamper, tv, radio, køkkenmaskiner. Jeg kunne lave en hel lille roman om alt det han gjorde mod sin egen familie.

Han ændrer sig aldrig. Uanset hvor meget han lover dig, skal der et nakkestød af format til før han indser hvor gal en sti han er på. Du bliver nødt til at mande dig op, få lagt en plan for at komme væk og så følge den plan.

Er det meget slemt, vil jeg anbefale dig at tage det i etaper. Du skal have noget hjælp til alt det her og det gør du bedst i hænderne på mennesker der arbejder med det her hver eneste dag. Første punkt er at finde modet. Har du først fundet det er der intet der kan stoppe dig. Når du først har fundet du af hvor forkert det er det han gør ved dig, er der intet der kan stoppe dig.

Anmeld

23. juni 2012

Fenja09

Jeg vil ikke sige, hvad du skal gøre, men vil godt skrive hvad jeg tænker - du burde forlade ham med det samme! For det første så er det totalt uacceptabelt at du ikke kan stå i dit eget køkken uden at han bliver sygeligt jaloux, en anden ting er at INGEN kvinder skal finde sig i, at en mand tæsker dem - uanset årsagen!!

Kan godt være at du elsker ham - men du skal elske dig selv højere

/Fenja

Anmeld

23. juni 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Jeg vil ikke sige, hvad du skal gøre, men vil godt skrive hvad jeg tænker - du burde forlade ham med det samme! For det første så er det totalt uacceptabelt at du ikke kan stå i dit eget køkken uden at han bliver sygeligt jaloux, en anden ting er at INGEN kvinder skal finde sig i, at en mand tæsker dem - uanset årsagen!!

/Fenja

Helt enig med dig !! 

Anmeld

23. juni 2012

JH12

Fenja09 skriver:

/Fenja

så enig !!!!!!

Anmeld

23. juni 2012

wamse

Fenja09 skriver:

/Fenja

Har selv levet i et voldeligt forhold, og krænkelsen har haft meget stor effekt på min psyke.

Anmeld

23. juni 2012

chael

Øhhh

Du skal da overhovedet ikke forsvare han er jaloux!!

Og benene på nakken og kom langt væk derfra!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.