Mmm... Elias er snart 2 1/2 år, så det er lige det med at huske 
Men han lå i sin lift, i sin tremmeseng lige ved siden af min side inde i soveværelset - bunden på tremmesengen kunne rejses op til lidt under kanten og så kom han over til natamningen når det blev den tid i vores dobbeltseng og der lå vi så gerne til vi stod op - super hyggeligt og super dejligt. De hyggeligste morgener var når jeg slog øjnene op og han lå med min brystvorte på panden og en åben mund formet efter den, mens han sov
så sødt og skægt.
Han kom på eget værelse da han var 4 måneder, da vi forstyrrede hans søvn med moslen med dyner osv. så hentede jeg ham bare ind når han sagde til og så lå vi igen der 
I de første fire måneder vågnede jeg tit om natten, for at checke oppe i liften på om han nu også trak vejret, ikke lå under dynen og sådan var det også da han kom på eget værelse.
Min mand har fået mange "tæv" om natten, hvor jeg har skubbet ham og rullet ham væk, flyttet arme og rodet rundt under dynerne osv. fordi jeg var overbevist om at han lå på Elias (selvom han sov på sit eget værelse)
trygt og godt. Der var kun en sagte skratten fra babyalarmen..
Der var med garanti større tryghed forbundet med hans værelse end vores dobbeltseng i den periode
Anmeld