Hvornår lå jeres børn i deres egen seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

(august)

Begge mine piger har ligget i vugge ved siden af mig fra dag 1 og er kommet i tremmeseng psedlernes værelser da de var omkring 4,5 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Missq4

samantha1986 skriver:

Vores bLiver også lagt i liften i stuen om dageN eller ude i barnevognen. Netop som du siger for at de kan lære det med larm. Vores kan ligge og sove mens jeg støvsuger ved siden af. 

det er nemlig super lækkeret at man ikke skal liste rund når den lille sover og også sundt for de at lære fra start af til når de skal passes om det er vuggestur eller dp så bliver det ikke helt ulideligt for dem

Anmeld

22. juni 2012

Københavnermor

Min datter sover det meste af natten hos os, det er såå nemt med amningen og også ret hyggeligt.. Hun er lidt over 6 måneder..

Anmeld

23. juni 2012

onlyme

samantha1986 skriver:

Vores pige er 14 dage. Den første uge sov hun på mit bryst. Så gik vi over til at hun stod i liften i vores seng. I nat skal vi så prøve at liften står i hendes seng. Sengen står ved min seng. 

Men er det for tidligt at have liften til at stå i hendes egen seng? Er virkelig en pylremor. Stod det til mig så lå hun stadig på mig. Og allerhelst stadig i min mave

Egen seng fra day one
Han har heller aldrig tilbragt en nat sammen med os i vores seng,. Det gider han overhovede ikke,. Han tror bare at vi skal lege Han bliver 1 år 20 juli,.

Anmeld

23. juni 2012

Isabella_mor

villads sov i sin vugge i starten. og så rykkede han over i tremmesengen i sin lift da han var 3 mdr.. da han var 6 mdr kom han på sit eget værelse... 

det har fungeret fint. 

Anmeld

23. juni 2012

morethanperfect

samantha1986 skriver:

Vores pige er 14 dage. Den første uge sov hun på mit bryst. Så gik vi over til at hun stod i liften i vores seng. I nat skal vi så prøve at liften står i hendes seng. Sengen står ved min seng. 

Men er det for tidligt at have liften til at stå i hendes egen seng? Er virkelig en pylremor. Stod det til mig så lå hun stadig på mig. Og allerhelst stadig i min mave

Oscar har altid sovet i sin egen seng

Anmeld

23. juni 2012

Fenja09

Vores datter har sovet i vores seng og i en periode i sin vugge. Først da hun var 7 1/2 måned kom hun i egen tremmeseng - som står ved siden af mig

Synes du skal gøre det du føler for, der er intet rigtig og forkert. Hvis du/i føler at det er det bedste for jeres barn så skal i da ligge ham i liften i sengen.

/Fenja

Anmeld

23. juni 2012

FrkAnnette

Oliver kom fra liften til tremmesengen da han var 3 måneder, uden problemer. Han nyder pladsen

Anmeld

23. juni 2012

MorDk

Fra dag 1... (startede med at ligge i liften i sengen)

Anmeld

23. juni 2012

KarinaBF

Min Søn på 4 år blev for tidligt født så lå i varmekasse og alene fra den første dag af ! da vi kom hjem sov han som regel også i sin lift i tremmesengen (ved siden af min seng) men kom nogengange over i seng da han skulle vækkes hver 3 time ! han kommer dog stadig listende og putter ind om natten men jeg sover bare ikke godt med ham i sengen !

Min Datter på 17 måneder sov i egen seng fra dag 2 også ude på sygehuset der lå vi en uge den første nat lå hun ved mig fordi sygeplejeskerne synes at det skulle hun men der efter har hun lagt i sin egen tremmeseng de første månder i liften !
Blev lagt på eget værelse´da hun var 3,5 måneder og hun sover bedst i sin egen seng og er kun i vores hvis hun er virkelig syg !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.