Hvornår lå jeres børn i deres egen seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

samantha1986

Vores pige er 14 dage. Den første uge sov hun på mit bryst. Så gik vi over til at hun stod i liften i vores seng. I nat skal vi så prøve at liften står i hendes seng. Sengen står ved min seng. 

Men er det for tidligt at have liften til at stå i hendes egen seng? Er virkelig en pylremor. Stod det til mig så lå hun stadig på mig. Og allerhelst stadig i min mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Mettefpigen

Lukas sov i hans egen seng fra dag 1 :-)

Anmeld

22. juni 2012

Missq4

begge mine har også lagt i deres ejen seng fra start af

Anmeld

22. juni 2012

samantha1986

Så er det bare os der ikke har været helt klar på det. Sov de i liften i sengen eller hvordan?

Anmeld

22. juni 2012

Bellas Mor

Puuha... min datter er 3½, og kan faktisk ikke huske det præcist. Men tror det var noget i stil med 2-3 uger gammel. Ellers så sov hun i liften oppe i sengen - det var nemmere for mig, ifm. natamningen

Men kan godt forstå dig - det er så svært at give slip...

Knus herfra

Anmeld

22. juni 2012

Glad Giraf

Min datter sov i sin vugge ved siden af vires seng fra dag et... Da hun var syv mdr kom hun i tremmerne på eget værelse (hun sov middagslur der fra hun var seks mdr)

Vi havde ingen problemer med at ligge i den "store" seng

Anmeld

22. juni 2012

samantha1986

Bellas Mor skriver:

Puuha... min datter er 3½, og kan faktisk ikke huske det præcist. Men tror det var noget i stil med 2-3 uger gammel. Ellers så sov hun i liften oppe i sengen - det var nemmere for mig, ifm. natamningen

Men kan godt forstå dig - det er så svært at give slip...

Knus herfra

Jeg kunne godt forestIlle mig det var nemmere i forbindelse med amningen. Jeg giver flaske så der vil det ikke være noget problen. Men synes der er en tryghed ved at have dem helt tæt på en. Men det er nok den første nat der er værst. Sådan var det i hvert fald da hun skulle i liften første gang. 

Anmeld

22. juni 2012

Mettefpigen

samantha1986 skriver:

JSå er det bare os der ikke har været helt klar på det. Sov de i liften i sengen eller hvordan?

Jaa han sov i liften i sengen, de første par måneder også sov han i sengen :-)

Anmeld

22. juni 2012

Missq4

samantha1986 skriver:

Så er det bare os der ikke har været helt klar på det. Sov de i liften i sengen eller hvordan?

i sengen om natten og liften om dagen da jeg så har haft dem inde hos mig i stuen da jeg syntes det er vigtig at de lære fra små at der godt kan være larm selv om at man skal sove så når man har gæster ikke skulle sige og tusse på dem

Anmeld

22. juni 2012

samantha1986

Missq4 skriver:

i sengen om natten og liften om dagen da jeg så har haft dem inde hos mig i stuen da jeg syntes det er vigtig at de lære fra små at der godt kan være larm selv om at man skal sove så når man har gæster ikke skulle sige og tusse på dem

Vores bLiver også lagt i liften i stuen om dageN eller ude i barnevognen. Netop som du siger for at de kan lære det med larm. Vores kan ligge og sove mens jeg støvsuger ved siden af. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.