Så har jeg fået den lille hjem, her er billederne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Mig24

Hvornår sover katte? og er den her lille nød til at sove med mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

mpr

Mig24 skriver:

Tusind tak  jaa den er så dejlig

Åh ja flere gange, fik den hjem kl 18 idag, siden da har jeg vist den hvor den skal på toilet ca 4 gange indtil nu. Men det bare underligt at den tisser i kanterne istedet

Har i været meget omkring den her den første dag? Tror hvis i har været meget omkring den osv. at den måske er usikker og nervøs og den måske derfor gør det? Tror ikke der er andet at gøre end bare at blive ved med at sætte den på bakken især når hvis du opdager den er igang med at tisse så bare op og afsted

Anmeld

22. juni 2012

Camillos

Mig24 skriver:

Den er så sød og sjov, den er så vild den elsker og lege og den sover hos mig hele tiden..  Jeg elsker den allerede fra den første dag idag hvor jeg tog hen for at hente den, hehe.
Har bare et lille problem, jeg kan ikke lære den at tisse der hvor den skal tisse. Den tisser ved kanterne i huset istedet
Hvad kan jeg gøre? hvordan skal jeg gøre?
Den er kun lige blevet 12 uger næste uge er den 13.

Jer der kan huske mit gamle emne med overskriften (KAT?) der var vist kommet 2 billeder ind, af en anden kat. Men ja det blev ikke den alligevel..

årrrh lille nusse pusse misser katten ... Sørg for at sætte den på bakken omkring hver 3 time.. så finder den ud ad det kun er der den skal .. Det kræver omkring 1 uge til 14 dages træning ... tillykke med vidunderet.. 

Anmeld

22. juni 2012

Mig24

Er den nød til at vaccineres? da det er inde kat måske kan den få lov til at komme med i bil, hjem til søsteren osv. Men ikke andet

Anmeld

22. juni 2012

Mig24

Camillos skriver:

årrrh lille nusse pusse misser katten ... Sørg for at sætte den på bakken omkring hver 3 time.. så finder den ud ad det kun er der den skal .. Det kræver omkring 1 uge til 14 dages træning ... tillykke med vidunderet.. 

Tak

Anmeld

22. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Aaarrrhhh hvor er den nuttet!! Vh stine

Anmeld

22. juni 2012

B&J

Er den nød til at vaccineres? da det er inde kat måske kan den få lov til at komme med i bil, hjem til søsteren osv. Men ikke andet

min har ikke fået en vac.. hun er inde kat.... og den behøver ikke sove hos dig HUSK hvis du gør det jamen så er det for altid... den finder sig et dejligt sted af sove også selv om du ikke er der og en kat sover om dagen mens den er killing er det tit men når de bliver større er det mest om dagen de sover

Anmeld

22. juni 2012

Camillos

Mig24 skriver:

Hvornår sover katte? og er den her lille nød til at sove med mig?

Katte er i øvrigt natdyr.. men hvis de er indekatte og ikke kommer ud, plejer de faktisk at indrette sig efter din Døgnrytme. Mine 2 katte de sover med os om natten, vækker os om morgenen når vække uret ringer. Så sover de om dagen når vi er på job. Vågner op og leger og putter når vi kommer hjem.. og så går de med i seng når vi skal sove igen..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.