Så har jeg fået den lille hjem, her er billederne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.957 visninger
27 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Mig24

Den er så sød og sjov, den er så vild den elsker og lege og den sover hos mig hele tiden..  Jeg elsker den allerede fra den første dag idag hvor jeg tog hen for at hente den, hehe.
Har bare et lille problem, jeg kan ikke lære den at tisse der hvor den skal tisse. Den tisser ved kanterne i huset istedet
Hvad kan jeg gøre? hvordan skal jeg gøre?
Den er kun lige blevet 12 uger næste uge er den 13.

Jer der kan huske mit gamle emne med overskriften (KAT?) der var vist kommet 2 billeder ind, af en anden kat. Men ja det blev ikke den alligevel..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Carl-Emil's mor

Mig24 skriver:

Den er så sød og sjov, den er så vild den elsker og lege og den sover hos mig hele tiden..  Jeg elsker den allerede fra den første dag idag hvor jeg tog hen for at hente den, hehe.
Har bare et lille problem, jeg kan ikke lære den at tisse der hvor den skal tisse. Den tisser ved kanterne i huset istedet

Jer der kan huske mit gamle emne med overskriften (KAT?) der var vist kommet 2 billeder ind, af en anden kat. Men ja det blev ikke den alligevel..

gud den er yndig

Jamen hvergang du har leget eller nusset med den sætter du den over i dens kattebakke, evt tag låget af hvis der er låg på den, måske kan den ikke lide det

Er det for slemt så har KW lavet en "hold dig væk" katte-spray du kan sprøjte der hvor den ikke må tisse

Anmeld

22. juni 2012

B&J

nåå hvor er den bare dejlig...

har du prøvet at tætte den i bakken lige så snart du kan komme til det ca hver time når du kan så den forstår det er der den skal tisse???

men håber virkelig du får den stoppet med det for ellers kan den godt finde på at blive ved

Anmeld

22. juni 2012

Mig24

Tusind tak  jaa den er så dejlig

Åh ja flere gange, fik den hjem kl 18 idag, siden da har jeg vist den hvor den skal på toilet ca 4 gange indtil nu. Men det bare underligt at den tisser i kanterne istedet

Anmeld

22. juni 2012

Mig24

Åh ja flere gange, fik den hjem kl 18 idag, siden da har jeg vist den hvor den skal på toilet ca 4 gange indtil nu. Men det bare underligt at den tisser i kanterne istedet

Anmeld

22. juni 2012

Nessie

Hvor er den godt nok sød

Den skal lige lære det hele at kende, men som de andre siger, så sæt den hen på bakken med jævne mellemrum og ros den for at være der.

Den skal nok lære det

Anmeld

22. juni 2012

B&J

Mig24 skriver:

er det kanten af wcet??? og er der log på??? og er det en dreng???

Anmeld

22. juni 2012

Mig24

Det håber jeg  Det min første kat
Den har ikke spist siden jeg hentede den, er det normalt?

Anmeld

22. juni 2012

Babydream<3

Mig24 skriver:

Da jeg fik min kat, tissede hun også i hjørnerne.

Jeg tænkte også at jeg måtte prøve noget. Så efter hun havde spist og leget, tog jeg hende ud i kattebakken og masserede hende lidt på maven til hun tissede, siden da har hun ikke tisset i hjørnerne.

Hun blev 1 år i februar. Nu har hun dog fået en dårlig vane med at tisse i håndvasken indimellem

Anmeld

22. juni 2012

Mig24

Nej det ikke kanten af wc'et, nej der ikke låg på, og nej det en Hun
Den tissede i stuen ved kanten i hjørnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.