Så har jeg fået den lille hjem, her er billederne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

B&J

Mig24 skriver:

Det håber jeg  Det min første kat
Den har ikke spist siden jeg hentede den, er det normalt?

har du vist hvor maden står for det kan også være du skal gøre men ellers kan der godt gå 1-2 dage... men når du giver dig til at sove så skal den lige falde til ro osv... og det kan tage op til 2-3uger før den er fladet til nogle tager det kun nogle få timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

HeXeri

Mig24 skriver:

Tusind tak  jaa den er så dejlig

Åh ja flere gange, fik den hjem kl 18 idag, siden da har jeg vist den hvor den skal på toilet ca 4 gange indtil nu. Men det bare underligt at den tisser i kanterne istedet

Det er noget psykisk, alle mine katte har haft nære forhold til hjørner og er jeg så sød at lægge en pose der knitrer, er de der begge som en mis

Du kan fjerne lugten af katte-tis med indendørs rodalon, det kan også hjælpe med at den forstår det foregår et helt andet sted.

Ret nuttet sambo du har fået dig, glæd dig til du begynder at få morgenhilsen

Anmeld

22. juni 2012

B&J

Mig24 skriver:

Nej det ikke kanten af wc'et, nej der ikke låg på, og nej det en Hun
Den tissede i stuen ved kanten i hjørnet.

du er ikke sikker på bakken er for høj så??? men kan være det kommer for kan være den tror den er i bakken den er jo også stadig kun en lille en inu

Anmeld

22. juni 2012

Mig24

Puha hvor skidt  Det håber jeg ikke min kommer til at gøre..Så bliver jeg sku tosset

Anmeld

22. juni 2012

Babydream<3

Mig24 skriver:

Puha hvor skidt  Det håber jeg ikke min kommer til at gøre..Så bliver jeg sku tosset

Det bliver jeg også når jeg ser det, men hun gør det mest om natten eller når vi ikke er hjemme 

Anmeld

22. juni 2012

Mig24

Nej nej, der er et lille hul i bakken hvor den går ind

Anmeld

22. juni 2012

Mig24

Hun er sku fræk var 

Anmeld

22. juni 2012

Mig24

B&J skriver:

har du vist hvor maden står for det kan også være du skal gøre men ellers kan der godt gå 1-2 dage... men når du giver dig til at sove så skal den lige falde til ro osv... og det kan tage op til 2-3uger før den er fladet til nogle tager det kun nogle få timer

Ja den ved godt hvor maden er og vandet, men den kan sku ikke finde ud af det med tisse tingelingen

Anmeld

22. juni 2012

B&J

Mig24 skriver:

Ja den ved godt hvor maden er og vandet, men den kan sku ikke finde ud af det med tisse tingelingen

hihihhi tror det kommer stille og roligt og især når det er ved bakken så tror den bare den er i bakken men hold nu op hvor er den sød

Anmeld

22. juni 2012

Mig24

B&J skriver:

hihihhi tror det kommer stille og roligt og især når det er ved bakken så tror den bare den er i bakken men hold nu op hvor er den sød

hihihihi  tusind tak  
STORT KRAM til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.