Hvor lang tid ammer du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Mettefpigen

Jeg ammede også konstant i starten og det var fordi at jeg ikk havde ernæring nok i brysterne.... Men han faldt også i søvn og prøvede jeg at flytte ham begyndte han at skrige og kunne jeg ligge ham til igen.. Min sp sagde til mig at det er fysisk umuligt for en baby at sutte i så lang tid. Det kan deres gummer ikk holde til.... Jeprøvede at amme ham i et stykke tid også give ham mme bagefter, det virkede for mig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Amelia<3

Monski skriver:

Jeg ammede også min søn, i hvert fald en gang i timen og han kunne også bare blive ved i flere timer, jeg synes nu faktisk det var meget hyggeligt 

Men vi fandt så ud af at det var fordi der ikke var nok nærring i min mælk og han derfor faktisk aldrig rigtig blev helt mæt. Så vi gik over til halv mme og halvt amning og det fungerede rigtig fint. 
Måske det kan være derfor? 

men han tager fint på, eller har det ikke nogen betydning?

Anmeld

22. juni 2012

Amelia<3

Mettefpigen skriver:

Jeg ammede også konstant i starten og det var fordi at jeg ikk havde ernæring nok i brysterne.... Men han faldt også i søvn og prøvede jeg at flytte ham begyndte han at skrige og kunne jeg ligge ham til igen.. Min sp sagde til mig at det er fysisk umuligt for en baby at sutte i så lang tid. Det kan deres gummer ikk holde til.... Jeprøvede at amme ham i et stykke tid også give ham mme bagefter, det virkede for mig :-)

giver du ham mme i flaske eller? for det har hun prøvet og han gider ikke at spise det.

Anmeld

22. juni 2012

Monski

Amelia<3 skriver:

men han tager fint på, eller har det ikke nogen betydning?

mi søn tog faktisk også helt fint på den første månede, måske 1½ .. men derefter der stod det ret stille i et godt stykke tid

Anmeld

22. juni 2012

Mettefpigen

Amelia<3 skriver:

giver du ham mme i flaske eller? for det har hun prøvet og han gider ikke at spise det.

Jaa det gjorde jeg.... Ellers kan hun prøve med ske, eller kop eller noget andet... Hvor mange gange har hun prøvet?

Anmeld

22. juni 2012

Amelia<3

Monski skriver:

mi søn tog faktisk også helt fint på den første månede, måske 1½ .. men derefter der stod det ret stille i et godt stykke tid

det kan sagtens være at det er det der er problemet,

Anmeld

22. juni 2012

Amelia<3

Mettefpigen skriver:

Jaa det gjorde jeg.... Ellers kan hun prøve med ske, eller kop eller noget andet... Hvor mange gange har hun prøvet?

par gange over i et par dage, det både være at han ikke gider have flasken eller mme

Anmeld

22. juni 2012

Mettefpigen

Amelia<3 skriver:

par gange over i et par dage, det både være at han ikke gider have flasken eller mme

Hmm.... Måske hun skulle prøve at malke ud og prøve med hendes egen mælk... Det kan være det er flasken han ikk kan.. Måske sutte ordentligt på...

Anmeld

22. juni 2012

Amelia<3

Mettefpigen skriver:

Hmm.... Måske hun skulle prøve at malke ud og prøve med hendes egen mælk... Det kan være det er flasken han ikk kan.. Måske sutte ordentligt på...

tror også at det er det hun vil prøve nu, for hun har ikke rigtig andre muligheder tilbage.

tak for dit svar

Anmeld

22. juni 2012

Tulle28

Jeg mener også at huske at jeg ammede konstant der i starten. Ammenet.dk er et rigtig godt forum, som jeg havde meget glæde af de første måneder efter jeg fik min datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.