Fik i vaccineret jeres børn? 5 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

DLM

ja det fik min og de andre derefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Solstrålebørn

Ja bestemt, følger vaccinations programmet nøje, vil ikke udsætte mine børn for noget af det de kan blive udsat for hvis de ikke får deres vacciner.. 

Anmeld

21. juni 2012

Pikku Myy

Min søn følger vaccinationsprogrammet, og det mener jeg faktisk er min samfundsmæssige pligt. Der findes børn og voksne, for hvem det ikke er muligt at blive vaccineret, og når jeg vaccinerer mit barn, gør jeg det muligt for disse børn at undgå smitte.

Så for mig handler det ikke bare om at tage chancen med mit eget barn, men om at løfte i flok. Mit barn kan sagtens klare et stik en gang i mellem. Det er en fælles insats at holde disse sygdomme fra døren - og det er en indsats jeg med glæde er en del af!

Anmeld

21. juni 2012

Frk.S

MoarHvidovre skriver:

Ja, selvfølgelig - det er det sundhedsstyrelsen anbefaler. Det ville være meget værre for mine børn, at få de børnesygdomme contra at de skal have nogen enkelte stik.

Det kunne jeg ikke have sagt bedre selv.

Så ja, selvfølgelig er hun blevet vaccineret, og hun tog det heldigvis super flot. Men uanset hvad, så er ubehaget ved stikket jo hurtigt ovre.

Anmeld

21. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Sidder her og kan næsten ikke holde tanken ud at min lille dreng skal stikkes, da han blev stukket sidste gang var han SÅ ulykkelig og kiggede op på mig med 'hvorfor gør du det her imod mig' øjne.. Jeg har det så dårligt over det.. Fik i det gjort? ja, nej? og begrund gerne Hvorfor?

Jeps, jeg ville ikke vælge vaccinationen fra 

Jeg syntes også det var hårdt, men det er endnu hårdere nu, hvor der er mere liv i hende. Vi har altid gjort det sådan, at faderen sad med hende, og jeg overtog så bagefter når hun var ked (moderen kan heller ikke lide de sprøjter, men det er langt værre for moderen end barnet) 

Anmeld

21. juni 2012

M (:

Pikku Myy skriver:

Min søn følger vaccinationsprogrammet, og det mener jeg faktisk er min samfundsmæssige pligt. Der findes børn og voksne, for hvem det ikke er muligt at blive vaccineret, og når jeg vaccinerer mit barn, gør jeg det muligt for disse børn at undgå smitte.

Så for mig handler det ikke bare om at tage chancen med mit eget barn, men om at løfte i flok. Mit barn kan sagtens klare et stik en gang i mellem. Det er en fælles insats at holde disse sygdomme fra døren - og det er en indsats jeg med glæde er en del af!

Anmeld

21. juni 2012

modesty

Anonym skriver:

Hvad hjælper vaccinen imod egentlig?

Du har ikke engang sat dig ind i hvad du vaccinerer dit barn imod?

Anmeld

21. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida skal 5 måneders vaccineres i morgen, og JA selvfølgelig skal hun have den!

Alt andet i mine øjne er uansvarligt - vil du hellere, at dit barn får de sygdomme? Det er jo ikke for sjov, at de små pus bliver vaccineret mod det.

Anmeld

21. juni 2012

modesty

Pikku Myy skriver:

Præcis. Jo flere der ikke vaccinerer, jo større risiko for udbrud.

Anmeld

21. juni 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Sidder her og kan næsten ikke holde tanken ud at min lille dreng skal stikkes, da han blev stukket sidste gang var han SÅ ulykkelig og kiggede op på mig med 'hvorfor gør du det her imod mig' øjne.. Jeg har det så dårligt over det.. Fik i det gjort? ja, nej? og begrund gerne Hvorfor?

Ja absolut, Elias har fået alle de stik han skal have - konsekvensen ville være værre og kunne skade andre i det lange løb. Jeg sad dog ikke med ham, da jeg i forvejen er skrækslagen for nåle, det gjorde min mand og han gjorde det så flot - og jeg kunne så stå bagved og være klar til at nusse om min lille dreng  Selvfølgelig ville jeg træde til hvis ikke det havde muligt for min mand at være der, ingen tvivl men når nu den mulighed eksisterer hvorfor så ikke benytte sig af den indtil jeg skal træffe den beslutning  Jeg græd nok mere end min søn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.