Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JulieWH skriver: De får den faktisk tre gange, for 12 mdrs vaccinen er dem samme. Det er fordi en enkelt ikke er nok til at opbygge immunforsvaret.
De får den faktisk tre gange, for 12 mdrs vaccinen er dem samme. Det er fordi en enkelt ikke er nok til at opbygge immunforsvaret.
Nå okay på den måde..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad står HIB for?
Hvad står HIB for?
Anonym skriver: tror også jeg gør så.. for så tror han ikke det er mig.. åh tak for svar!! lige noget jeg kunne bruge..
tror også jeg gør så.. for så tror han ikke det er mig.. åh tak for svar!! lige noget jeg kunne bruge..
Månsson skriver: Det er helt sikkert men det ved man da hva er og hva det er kommet af
Det er helt sikkert men det ved man da hva er og hva det er kommet af
Nu som Moar skriver: Det var også det jeg tænkte.. At så var jeg den gode og ikke den onde..
Det var også det jeg tænkte.. At så var jeg den gode og ikke den onde..
Hehe ja tak det gjorde lige det en smule lettere for mig..
Anonym skriver: Hehe ja tak det gjorde lige det en smule lettere for mig..
Nu som Moar skriver: Ja, og at det går hurtigt over igen...
Ja, og at det går hurtigt over igen...
Anonym skriver: Nej selvfølgelig skal han vaccineres. Jeg ville bare høre om jeg var den eneste med den angst. Nej det er jeg ikke, men jeg er rædselsslagen for at han føler at det er MIG der påføre ham den smerte..
Nej selvfølgelig skal han vaccineres. Jeg ville bare høre om jeg var den eneste med den angst. Nej det er jeg ikke, men jeg er rædselsslagen for at han føler at det er MIG der påføre ham den smerte..
nej det er du ikke ...
flere har farmand eller en anden med til at holde imens prikket sker ... og står klar til at trøste bagefter ...
valgte selv at sidde med hende ... men jeg kunne også være formå at være helt rolig imens det stod på .... her var vi begge med ved lægen og var der begge 2 da der skule stikkes
ja selvfølgelig
Alt andet ville være forkert i mine øjne, hellere at hun føler en lille smerte ved et lille stik nu, end at risikere at hun skal blive alvorlig syg.
Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128