Fik i vaccineret jeres børn? 5 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.925 visninger
42 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Anonym trådstarter

Sidder her og kan næsten ikke holde tanken ud at min lille dreng skal stikkes, da han blev stukket sidste gang var han SÅ ulykkelig og kiggede op på mig med 'hvorfor gør du det her imod mig' øjne.. Jeg har det så dårligt over det.. Fik i det gjort? ja, nej? og begrund gerne Hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, selvfølgelig - det er det sundhedsstyrelsen anbefaler. Det ville være meget værre for mine børn, at få de børnesygdomme contra at de skal have nogen enkelte stik.

Anmeld

21. juni 2012

Muhmi

MoarHvidovre skriver:

Ja, selvfølgelig - det er det sundhedsstyrelsen anbefaler. Det ville være meget værre for mine børn, at få de børnesygdomme contra at de skal have nogen enkelte stik.

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Hvad hjælper vaccinen imod egentlig?

Anmeld

21. juni 2012

GUSO

MoarHvidovre skriver:

Anmeld

21. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Sidder her og kan næsten ikke holde tanken ud at min lille dreng skal stikkes, da han blev stukket sidste gang var han SÅ ulykkelig og kiggede op på mig med 'hvorfor gør du det her imod mig' øjne.. Jeg har det så dårligt over det.. Fik i det gjort? ja, nej? og begrund gerne Hvorfor?

Ja selvfølgelig gjorde vi det Hellere et lille prik og måske lidt feber i et par dage end en af de sygdomme man kan få hvis man ikke er vaccineret.. Det er deres liv man gambler med hvis man ikke gør

Anmeld

21. juni 2012

serinasmor

Anonym skriver:

JA!

Det går SÅ hurtigt over med det stik - til gengæld er barnet sikret mod ikke at få de farlige sygdomme 

er du selv bange for nåle siden du har det sådan ? og overvejer at barnet i stedet skal være i risikogruppen for disse sygdomme?

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja selvfølgelig gjorde vi det Hellere et lille prik og måske lidt feber i et par dage end en af de sygdomme man kan få hvis man ikke er vaccineret.. Det er deres liv man gambler med hvis man ikke gør

Hvilke sygdomme? 

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

JA!

Det går SÅ hurtigt over med det stik - til gengæld er barnet sikret mod ikke at få de farlige sygdomme 

er du selv bange for nåle siden du har det sådan ? og overvejer at barnet i stedet skal være i risikogruppen for disse sygdomme?

Nej selvfølgelig skal han vaccineres. Jeg ville bare høre om jeg var den eneste med den angst. Nej det er jeg ikke, men jeg er rædselsslagen for at han føler at det er MIG der påføre ham den smerte..

Anmeld

21. juni 2012

Københavnermor

Månsson skriver:

Selvom det er liiiidt hårdt når det står på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.