burde jeg teste? har ik lyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg vil gøre det samme.

jeg har taget mig selv i at vente med at teste. selvom jeg ikke har fået mens endnu. dog tror jeg, mens er på vej. har fået nogle vildt mærkelige mens-smerter, som sidder foran nederst på maven, og strækker sig lidt om mod lænden. og så har jeg noget, jeg tror, er halsbrand? ved ik, hvordan halsbrand føles. men det, jeg har, er: brænder og svir i halsen, kradser i halsen og sådan. + kommer sure opstød engang imellem. det kommer om aftenen. :/ men de mens-smerter der, de er godt nok mærkelige!!!

dog tror jeg, mens er på vej, fordi jeg har fået ekstremt meget luft i maven. ja, undskyld detaljen .. og det får jeg altid lige op til mens. selvom jeg havde forventet mens omkring 18.-20. juni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

jeg har taget mig selv i at vente med at teste. selvom jeg ikke har fået mens endnu. dog tror jeg, mens er på vej. har fået nogle vildt mærkelige mens-smerter, som sidder foran nederst på maven, og strækker sig lidt om mod lænden. og så har jeg noget, jeg tror, er halsbrand? ved ik, hvordan halsbrand føles. men det, jeg har, er: brænder og svir i halsen, kradser i halsen og sådan. + kommer sure opstød engang imellem. det kommer om aftenen. :/ men de mens-smerter der, de er godt nok mærkelige!!!

dog tror jeg, mens er på vej, fordi jeg har fået ekstremt meget luft i maven. ja, undskyld detaljen .. og det får jeg altid lige op til mens. selvom jeg havde forventet mens omkring 18.-20. juni

For mig lyder det nu som om at du er gravid

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

For mig lyder det nu som om at du er gravid

det siger min veninde også. men jeg tvivler simpelthen bare så meget! for jeg er vant til, min krop ofte tror, den er gravid, selvom den egentlig ikke er. kan sagtens have kvalme, mens-smerter osv, uden at være gravid. det har jeg haft MANGE gange før, også før jeg blev så skruk .. hvor jeg nærmest blev bange for, om jeg var gravid. men testene viste negativt (heldigvis, for var 14-15 år dengang), så der tænkte jeg bestemt ikke over baby osv. så min krop er bare meget mærkelig .. man kan aldrig vide med min krop. så derfor tvivler jeg bare så meget

Anmeld

8. juli 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg har læst denne tråd i spænding

Jeg synes nu at du skulle teste - hvad har du at tabe ved det?

Jeg for en positiv test!

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg har læst denne tråd i spænding

Jeg synes nu at du skulle teste - hvad har du at tabe ved det?

Jeg for en positiv test!

jeg har skam ingenting at tabe, overhovedet . kun skuffelse over en negativ test. kan ikke "samle modet" til at teste, hvis du forstår .

Anmeld

9. juli 2012

Englehår

Anonym skriver:

jeg har skam ingenting at tabe, overhovedet . kun skuffelse over en negativ test. kan ikke "samle modet" til at teste, hvis du forstår .

Jeg forstår dig godt

Men jeg tænker også lidt, at du på denne måde "bare" udskyder skuffelsen - HVIS den altså skulle være negativ.

jeg har fuld forståelse, men jeg ville have testet på nuværende tidspunkt

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg forstår dig godt

Men jeg tænker også lidt, at du på denne måde "bare" udskyder skuffelsen - HVIS den altså skulle være negativ.

jeg har fuld forståelse, men jeg ville have testet på nuværende tidspunkt

ja, det er jo selvfølgelig også det. må sparke mig selv bagi og teste!
og forresten, tak for !

Anmeld

9. juli 2012

Englehår

Anonym skriver:

ja, det er jo selvfølgelig også det. må sparke mig selv bagi og teste!
og forresten, tak for !

Jeg håber virkelig at den må være positiv

Held og lykke med det!

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg håber virkelig at den må være positiv

Held og lykke med det!

tusind tak

Anmeld

9. juli 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

det siger min veninde også. men jeg tvivler simpelthen bare så meget! for jeg er vant til, min krop ofte tror, den er gravid, selvom den egentlig ikke er. kan sagtens have kvalme, mens-smerter osv, uden at være gravid. det har jeg haft MANGE gange før, også før jeg blev så skruk .. hvor jeg nærmest blev bange for, om jeg var gravid. men testene viste negativt (heldigvis, for var 14-15 år dengang), så der tænkte jeg bestemt ikke over baby osv. så min krop er bare meget mærkelig .. man kan aldrig vide med min krop. så derfor tvivler jeg bare så meget

Ok Men sys nu du sku teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.