Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aprilmor11 skriver: Ja Det synes jeg
Ja Det synes jeg
ville have testet imorgen tidlig, men glemte alt om at købe en test idag, da jeg var ude og handle o:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: ville have testet imorgen tidlig, men glemte alt om at købe en test idag, da jeg var ude og handle o:
Bilka lukker først klokken 22 Du kan stadig nå det. Og ellers så tror jeg godt at du kan hente en imorgen tidlig og bruge formiddagsurin, så du er gået så meget over tid.
Fot at der er held og en lille spire gemmer sig godt og sikkert i din mave
Aprilmor11 skriver: Bilka lukker først klokken 22 Du kan stadig nå det. Og ellers så tror jeg godt at du kan hente en imorgen tidlig og bruge formiddagsurin, så du er gået så meget over tid. Fot at der er held og en lille spire gemmer sig godt og sikkert i din mave
bor desværre i en by, hvor kun dagli' brugsen og en tankstation er så har ikke mulighed for at komme i bilka, desværre.
jeg kan hente en i dagli' brugsen imorgen tidlig/formiddag. jeg kommer til at teste inden klokken 11, da jeg derefter ikke er hjemme.
tusind tak for krydsede fingre. krydser også selv! dog tror jeg stadigvæk på, det er min krop der driller. har fået ét tegn på mens, og det er... (ADVARSEL: læs ikke videre, hvis du er lidt sart)........tynd mave, og kan ik holde på det.
Anonym skriver: bor desværre i en by, hvor kun dagli' brugsen og en tankstation er så har ikke mulighed for at komme i bilka, desværre. jeg kan hente en i dagli' brugsen imorgen tidlig/formiddag. jeg kommer til at teste inden klokken 11, da jeg derefter ikke er hjemme. tusind tak for krydsede fingre. krydser også selv! dog tror jeg stadigvæk på, det er min krop der driller. har fået ét tegn på mens, og det er... (ADVARSEL: læs ikke videre, hvis du er lidt sart)........tynd mave, og kan ik holde på det.
Håber ikke at det er din krop der driller. Hvad viste testen ? Og jeg er bestemt ikke sart
Aprilmor11 skriver: Håber ikke at det er din krop der driller. Hvad viste testen ? Og jeg er bestemt ikke sart
håber heller ikke, det er min krop der driller!! og jeg glemte selvfølgelig alt om at købe en test igår, da jeg var inde ved byen, hvor man kunne få en valmed test.. var ude og købe blomster til en begravelse, så havde ik lige testen i hovedet - først da jeg var kommet hjem. typisk! .. men imorgen tidlig må jeg købe en rfsu-test i stedet, som jeg kan få i byen, hvor jeg bor
Anonym skriver: håber heller ikke, det er min krop der driller!! og jeg glemte selvfølgelig alt om at købe en test igår, da jeg var inde ved byen, hvor man kunne få en valmed test.. var ude og købe blomster til en begravelse, så havde ik lige testen i hovedet - først da jeg var kommet hjem. typisk! .. men imorgen tidlig må jeg købe en rfsu-test i stedet, som jeg kan få i byen, hvor jeg bor
Det er så typisk at man først kommer i tanke om det når man kommer hjem. Men det er forståligt nok når du skulle købe blomster til en begravelse
Aprilmor11 skriver: Det er så typisk at man først kommer i tanke om det når man kommer hjem. Men det er forståligt nok når du skulle købe blomster til en begravelse
ja, det er simpelthen så typisk sådan noget ..
men må satse på, en rfsu test kan vise det godt nok med evt formiddagsurin
Anonym skriver: ja, det er simpelthen så typisk sådan noget .. men må satse på, en rfsu test kan vise det godt nok med evt formiddagsurin
Jeg tror helt ærlig at det er det samme. Jeg bruger de billige fra Rema. Giver 30.- for en pakke med 2 tester i. De er lige så gode som Valmed, som koster 52.- eller sådan noget
Aprilmor11 skriver: Jeg tror helt ærlig at det er det samme. Jeg bruger de billige fra Rema. Giver 30.- for en pakke med 2 tester i. De er lige så gode som Valmed, som koster 52.- eller sådan noget
valmed i kjellerup koster (for 2 stk) 40,- kr. og for en 20,- kr.men dem fra rema, in'vitro, med to stk for 30,- plejer jeg også at bruge men med dem har jeg mistet - så af princip vil jeg ik bruge dem mere. er godt klar over, det ik er testen, der gør, så jeg mister, men alligevel ..
Anonym skriver: valmed i kjellerup koster (for 2 stk) 40,- kr. og for en 20,- kr.men dem fra rema, in'vitro, med to stk for 30,- plejer jeg også at bruge men med dem har jeg mistet - så af princip vil jeg ik bruge dem mere. er godt klar over, det ik er testen, der gør, så jeg mister, men alligevel ..
Jeg kan sagtens følge dig. Jeg vil gøre det samme.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128