burde jeg teste? har ik lyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.379 visninger
94 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Anonym trådstarter

skriver lige ano, da pb er hemmeligt, indtil det lykkeds for os.
hvis nogen kan gennemskue mig, tys tys

min veninde prøver inderligt at få mig til at teste, da hun synes, det lyder som en graviditet. har snakket med hende om alt indenfor det område i meget lang tid, og hun kender til min MÆRKELIGE krop.

jeg har lige fundet ud af, jeg burde have haft min mens i søndags, så er jo gået over tid. jeg har haft noget stikken omkring navlen on/off i en uges tid. har murren i underlivet, dog ikke særlig meget. den anden dag kunne jeg ikke ligge på maven og sove, pga det gjorde ondt (undskyld mit sprog!!!) lige over fissen, følte noget hårdt stødte på. og samme sted, har jeg nogle mens lignende smerter/spændinger fra on/off.
har hverken ømme bryster, kvalme eller noget andet, som tyder på graviditet.

dette er denne måned, hvor jeg på ingen måde har tænkt over graviditet. det ville passe dårligt ind i denne måned/periode. har haft eksaminer at tænke på, flytning og andre ting. så det ville passe dårligt ind i denne måned.

jeg har virkelig ikke lyst til at teste! har ikke lyst til at smide en negativ test ud...igen. jeg har mistet to gange før, så har stået med positiv test, men den blev hurtigt negativ igen. jeg gider virkelig ikke "spilde penge" på at tage en negativ test. jeg forventer absolut ikke to streger. jeg har været holdt på ppiller i lidt over ½ år, men startede op på dem igen, og var på dem i 15-20 dage, og er nu holdt igen. (det var i samråd med læge, jeg skulle tage 15-20 ppiller). og tror nu, der bare er gået fuldstændig kuk i min cyklus, som der jo nok også er, og det giver mig endnu mindre lyst til at teste. jeg ved jo, den er negativ.

min krop er også meget mærkelig! den føler sig tit gravid. får oppustet mave, kvalme, ømme bryster osv., uden at være gravid. sådan gør den tit. især efter min sidste sa i januar.

så piger, ville i teste, hvis i stod i en lignende situation, selvom jeres mavefornemmelse siger, den er negativ? eller ville i vente og se tiden an? kom gerne med gode råd. jeg ønsker inderligt en graviditet, men har følelsen af, jeg slet ikke kan blive gravid ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Nettemor

Hvis det mest er pga af prisen så kontakt din læge og sig du ikke forstår alt det her. Så kan du komme op til ham og tisse på en test Og er den så negativ kan det være han har nogle vise ord du kan få med på vejen

Ellers ville jeg da 'bare' teste. Er den positiv er det jo bare lækkert. Er den negativ så kan du prøve at slappe af i kroppen og se om din mens ikke kommer af sig selv..

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Hvis det mest er pga af prisen så kontakt din læge og sig du ikke forstår alt det her. Så kan du komme op til ham og tisse på en test Og er den så negativ kan det være han har nogle vise ord du kan få med på vejen

Ellers ville jeg da 'bare' teste. Er den positiv er det jo bare lækkert. Er den negativ så kan du prøve at slappe af i kroppen og se om din mens ikke kommer af sig selv..

det er slet ikke pga prisen overhovedet. de 20-30 kr kan jeg sagtens overkomme ..

og lægen er desværre ikke en mulighed, da jeg lige er flyttet, og må derfor ikke have den læge, jeg altid har haft. det har et eller andet med afstanden at gøre  .. og har ikke fået en ny læge endnu. (flyttede i tirsdags, så er ik kommet så langt) .. for at beholde min gamle læge, skal jeg have dem til at underskrive nogle papirer.

jeg kunne godt prøve at teste. men føler og frygter, den er negativ .. ved dog ikke, om jeg kan købe tests her i byen, jeg er flyttet til. det eneste her er, er en daglig brugsen og en +Plus tank (mener jeg, de hedder) ..

Anmeld

21. juni 2012

Nettemor

Anonym skriver:

det er slet ikke pga prisen overhovedet. de 20-30 kr kan jeg sagtens overkomme ..

og lægen er desværre ikke en mulighed, da jeg lige er flyttet, og må derfor ikke have den læge, jeg altid har haft. det har et eller andet med afstanden at gøre  .. og har ikke fået en ny læge endnu. (flyttede i tirsdags, så er ik kommet så langt) .. for at beholde min gamle læge, skal jeg have dem til at underskrive nogle papirer.

jeg kunne godt prøve at teste. men føler og frygter, den er negativ .. ved dog ikke, om jeg kan købe tests her i byen, jeg er flyttet til. det eneste her er, er en daglig brugsen og en +Plus tank (mener jeg, de hedder) ..

Jamen du har vel din gamle læge indtil du får en ny

Jeg synes du skal prøve at finde en test og se. Der er jo ingen grund til at gå og tro og håbe du er gravid hvis du ikke er Omvendt er der heller ingen grund til at frygte en negativ test hvis den er positiv

Jeg ved det er nemmere sagt end gjort

Anmeld

21. juni 2012

FruK

Jeg ved hvordan du har det, man har ikke lyst til at teste, men alligevel lyst til at gøre det - bare for at få tanken ud af hovedet.

Da jeg stod i samme situation trak jeg denne nogle dage - af samme grund.
Til sidst tog jeg dog en test. Egentlig bare for at slippe for at spekulere over det, og få bekræftet, at den var negativ. (Hvilket den så i øvrigt ikke var...)

Men hvis du tænker meget på det, kan det være en lettelse at teste - også selvom det bare ikke sjovt igen at stå med en negativ test!

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Jamen du har vel din gamle læge indtil du får en ny

Jeg synes du skal prøve at finde en test og se. Der er jo ingen grund til at gå og tro og håbe du er gravid hvis du ikke er Omvendt er der heller ingen grund til at frygte en negativ test hvis den er positiv

Jeg ved det er nemmere sagt end gjort

det har du fuldstændig ret i. åh, du har lige givet mig "modet" til at teste.
 jeg må gå en runde i byen og se, om de har en test det ene eller det andet sted.

Anmeld

21. juni 2012

Nettemor

Anonym skriver:

det har du fuldstændig ret i. åh, du har lige givet mig "modet" til at teste.
 jeg må gå en runde i byen og se, om de har en test det ene eller det andet sted.

Ja gør det

Jeg  for et godt svar Og glæder mig til at høre en update

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg ved hvordan du har det, man har ikke lyst til at teste, men alligevel lyst til at gøre det - bare for at få tanken ud af hovedet.

Da jeg stod i samme situation trak jeg denne nogle dage - af samme grund.
Til sidst tog jeg dog en test. Egentlig bare for at slippe for at spekulere over det, og få bekræftet, at den var negativ. (Hvilket den så i øvrigt ikke var...)

Men hvis du tænker meget på det, kan det være en lettelse at teste - også selvom det bare ikke sjovt igen at stå med en negativ test!

tillykke med de to streger!

men ja, vil også bare have bekræftet en negativ test. for kan sige med 100% sikkerhed, den er negativ og der kun er en streg.

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Ja gør det

Jeg  for et godt svar Og glæder mig til at høre en update

update kommer, så snart jeg har fundet en test og kan tisse det skal NOK passe, jeg slet ikke kan tisse, når jeg har købt en test, selvom jeg plejer at tisse minimum en gang i timen, og somme tider en gang hver ½ time.

Anmeld

21. juni 2012

Nettemor

Anonym skriver:

update kommer, så snart jeg har fundet en test og kan tisse det skal NOK passe, jeg slet ikke kan tisse, når jeg har købt en test, selvom jeg plejer at tisse minimum en gang i timen, og somme tider en gang hver ½ time.

Hehe ja det ville være typisk.. Men ellers må du teste med morgen urin imorgen tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.