skriver lige ano, da pb er hemmeligt, indtil det lykkeds for os.
hvis nogen kan gennemskue mig, tys tys 
min veninde prøver inderligt at få mig til at teste, da hun synes, det lyder som en graviditet. har snakket med hende om alt indenfor det område i meget lang tid, og hun kender til min MÆRKELIGE krop.
jeg har lige fundet ud af, jeg burde have haft min mens i søndags, så er jo gået over tid. jeg har haft noget stikken omkring navlen on/off i en uges tid. har murren i underlivet, dog ikke særlig meget. den anden dag kunne jeg ikke ligge på maven og sove, pga det gjorde ondt (undskyld mit sprog!!!) lige over fissen, følte noget hårdt stødte på. og samme sted, har jeg nogle mens lignende smerter/spændinger fra on/off.
har hverken ømme bryster, kvalme eller noget andet, som tyder på graviditet.
dette er denne måned, hvor jeg på ingen måde har tænkt over graviditet. det ville passe dårligt ind i denne måned/periode. har haft eksaminer at tænke på, flytning og andre ting. så det ville passe dårligt ind i denne måned.
jeg har virkelig ikke lyst til at teste! har ikke lyst til at smide en negativ test ud...igen. jeg har mistet to gange før, så har stået med positiv test, men den blev hurtigt negativ igen. jeg gider virkelig ikke "spilde penge" på at tage en negativ test. jeg forventer absolut ikke to streger. jeg har været holdt på ppiller i lidt over ½ år, men startede op på dem igen, og var på dem i 15-20 dage, og er nu holdt igen. (det var i samråd med læge, jeg skulle tage 15-20 ppiller). og tror nu, der bare er gået fuldstændig kuk i min cyklus, som der jo nok også er, og det giver mig endnu mindre lyst til at teste. jeg ved jo, den er negativ. 
min krop er også meget mærkelig! den føler sig tit gravid. får oppustet mave, kvalme, ømme bryster osv., uden at være gravid. sådan gør den tit. især efter min sidste sa i januar.
så piger, ville i teste, hvis i stod i en lignende situation, selvom jeres mavefornemmelse siger, den er negativ? eller ville i vente og se tiden an? kom gerne med gode råd. jeg ønsker inderligt en graviditet, men har følelsen af, jeg slet ikke kan blive gravid
..