Anonym skriver:
Jeg skriver som ano, da jeg kender en del herinde... Jeg vil gerne forblive ano så hvis nogen gætter hvem jeg er så please vær stille med det.. J eg vil prøve at gøre en lang historie kort!... ( Langt!!)
Hjælp, føler mig virkelig alene om dette!
BumBum... Mine svigerforældre ryger hash, dagligt! - Min kæreste har også røget det meget, også sammen med dem, men han har så nu efter jeg er blevet gravid, indset at han må blive voksen nu, for hvis ikke så skrider jeg med vores kommende barn!. 
Lidt om hans forældre, de har gentagne gange fået afvide at de skal lade være med at ryge det når jeg er i nærheden, når deres andre børnebørn er i nærheden og lade være med konstant at medbringe joints, til alle familie komsammen'er, for at få dækket deres latterlige behov! De har flere gange lovet at lade være med at ryge det når de passer børn, men alligevel gør de det, selv foran barnevognen, med et barn i.. Jeg bliver så sur og indebrændt indeni. For jeg har sagt til min kæreste at vores barn ALDRIG bliver passet hos dem, de har fået masser af chancer af andre familiemedlemmer til at vise de kan lade være. men de bliver ved, min kæreste syntes jeg er lidt for hård & han kan ikke se det store problem i det, tror ikke helt det er gået op for ham at jeg virkelig mener det, og jeg er skide ligeglad med hans familie på det punkt! - Men er det okay at jeg sætter de grænser, må jeg nægte adgang til deres barnebarn, hvis de ikke kan lade være? Vi har endnu ikke fortalt dem vores holdning til det, når vores barn er kommet til verden, og jeg ved de får et chok når de får det afvide, men jeg er sikker på min kæreste ikke TØR sige stop til hans forældre, for han mener ikke vi kan bestemme over dem!
Piger? jeg har brug for jeres råd, støtte og svar... Har brug for nogen der bakker mig op omkring dette, da jeg ikke føler min kæreste bakker nok op omkring det! 
Og hvordan ville i sige det til jeres svigerforældre hvis det var jer der var i lign. situation???

Ville så meget nægte dem adgang!
Herhjemme ryger kæresten i smug og til alle tænkelige ting som han syntes er hyggelige (så næsten hele tiden) selvom han lovede mig (uden tvang) at lade være, nu har jeg sagt at det er mig eller smøgerne! Jeg vil udsætte mit barn for daglig passiv røg og imens jeg er gravid skal jeg ikke udsættes for det!
Derudover har min mormor og morfar en efternøler af værste klasse. Han er så vulgær i hans sprog at man har lyst til at slå ham. Sagde så til ham sidst at hvis han ikke ændrede det så ville mit barn ikke komme i nærheden af deres hjem - Drengen kan knap nok sige en særning uden at skal lyde som en blærerøv. Tænk når mit barn er 4 år og begynder at sige møgkælling, hor osv
Fair nok at de selvfølgelig lære sådan nogle ting, men min onkel skal sku ikke være den der lære mit barn det!
Og så har jeg sagt til alle at hvis der bliver røget indenfor at så kommer vi heller ikke. Så vil vi hellere blive væk.
Så jo, giv du den bare gas
Måske er jeg stram i betrækket, men man bliver nødt til at sætte grænser.