Hjælp, må jeg nægte dem adgang til deres barnebarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.656 visninger
32 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver som ano, da jeg kender en del herinde... Jeg vil gerne forblive ano så hvis nogen gætter hvem jeg er så please vær stille med det.. J eg vil prøve at gøre en lang historie kort!... ( Langt!!)  Hjælp, føler mig virkelig alene om dette!

BumBum...  Mine svigerforældre ryger hash, dagligt! - Min kæreste har også røget det meget, også sammen med dem, men han har så nu efter jeg er blevet gravid, indset at han må blive voksen nu, for hvis ikke så skrider jeg med vores kommende barn!. 

Lidt om hans forældre, de har gentagne gange fået afvide at de skal lade være med at ryge det når jeg er i nærheden, når deres andre børnebørn er i nærheden og lade være med konstant at medbringe joints, til alle familie komsammen'er, for at få dækket deres latterlige behov! De har flere gange lovet at lade være med at ryge det når de passer børn, men alligevel gør de det, selv foran barnevognen, med et barn i.. Jeg bliver så sur og indebrændt indeni. For jeg har sagt til min kæreste at vores barn ALDRIG bliver passet hos dem, de har fået masser af chancer af andre familiemedlemmer til at vise de kan lade være. men de bliver ved, min kæreste syntes jeg er lidt for hård & han kan ikke se det store problem i det, tror ikke helt det er gået op for ham at jeg virkelig mener det, og jeg er skide ligeglad med hans familie på det punkt! - Men er det okay at jeg sætter de grænser, må jeg nægte adgang til deres barnebarn, hvis de ikke kan lade være? Vi har endnu ikke fortalt dem vores holdning til det, når vores barn er kommet til verden, og jeg ved de får et chok når de får det afvide, men jeg er sikker på min kæreste ikke TØR sige stop til hans forældre, for han mener ikke vi kan bestemme over dem! 

Piger? jeg har brug for jeres råd, støtte og svar... Har brug for nogen der bakker mig op omkring dette, da jeg ikke føler min kæreste bakker nok op omkring det!  Og hvordan ville i sige det til jeres svigerforældre hvis det var jer der var i lign. situation???  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

Jeg skriver som ano, da jeg kender en del herinde... Jeg vil gerne forblive ano så hvis nogen gætter hvem jeg er så please vær stille med det.. J eg vil prøve at gøre en lang historie kort!... ( Langt!!)/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12366.gif" alt="" />  Hjælp, føler mig virkelig alene om dette!

BumBum...  Mine svigerforældre ryger hash, dagligt! - Min kæreste har også røget det meget, også sammen med dem, men han har så nu efter jeg er blevet gravid, indset at han må blive voksen nu, for hvis ikke så skrider jeg med vores kommende barn!. /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12385.png" alt="" />

Lidt om hans forældre, de har gentagne gange fået afvide at de skal lade være med at ryge det når jeg er i nærheden, når deres andre børnebørn er i nærheden og lade være med konstant at medbringe joints, til alle familie komsammen'er, for at få dækket deres latterlige behov! De har flere gange lovet at lade være med at ryge det når de passer børn, men alligevel gør de det, selv foran barnevognen, med et barn i.. Jeg bliver så sur og indebrændt indeni. For jeg har sagt til min kæreste at vores barn ALDRIG bliver passet hos dem, de har fået masser af chancer af andre familiemedlemmer til at vise de kan lade være. men de bliver ved, min kæreste syntes jeg er lidt for hård & han kan ikke se det store problem i det, tror ikke helt det er gået op for ham at jeg virkelig mener det, og jeg er skide ligeglad med hans familie på det punkt! - Men er det okay at jeg sætter de grænser, må jeg nægte adgang til deres barnebarn, hvis de ikke kan lade være? Vi har endnu ikke fortalt dem vores holdning til det, når vores barn er kommet til verden, og jeg ved de får et chok når de får det afvide, men jeg er sikker på min kæreste ikke TØR sige stop til hans forældre, for han mener ikke vi kan bestemme over dem! 

Piger? jeg har brug for jeres råd, støtte og svar... Har brug for nogen der bakker mig op omkring dette, da jeg ikke føler min kæreste bakker nok op omkring det! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12397.png" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12370.gif" alt="" /> Og hvordan ville i sige det til jeres svigerforældre hvis det var jer der var i lign. situation??? /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12382.png" alt="" /> 

Selvfølgelig må du det!!! Det er dit barn og dig der bestemmer og at ryge hash i nærheden af et barn er slet slet ikke fair!!

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Selvfølgelig må du det!!! Det er dit barn og dig der bestemmer og at ryge hash i nærheden af et barn er slet slet ikke fair!!

Det er præcis den samme holdning jeg har..  Jeg er skide ligeglad med hvad folk laver i deres fritid, og når de er alene... 

Men jeg er ikke ligeglade med hvad de gør foran mig og mine børn! Så siger jeg stop..  Føler bare ikke det er min pligt at oplyse hans forældre om hvad de skal og ikke skal. er det ikke ham der burde være voksen og stå frem og sige, sandheden til hans forældre???

Anmeld

20. juni 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Jeg skriver som ano, da jeg kender en del herinde... Jeg vil gerne forblive ano så hvis nogen gætter hvem jeg er så please vær stille med det.. J eg vil prøve at gøre en lang historie kort!... ( Langt!!)  Hjælp, føler mig virkelig alene om dette!

BumBum...  Mine svigerforældre ryger hash, dagligt! - Min kæreste har også røget det meget, også sammen med dem, men han har så nu efter jeg er blevet gravid, indset at han må blive voksen nu, for hvis ikke så skrider jeg med vores kommende barn!. 

Piger? jeg har brug for jeres råd, støtte og svar... Har brug for nogen der bakker mig op omkring dette, da jeg ikke føler min kæreste bakker nok op omkring det!  Og hvordan ville i sige det til jeres svigerforældre hvis det var jer der var i lign. situation???  

INGEN skal ryge hash i nærheden af mit barn....

Så selvfølgelig ville jeg selv nægte dem at passe mit barn... 

Anmeld

20. juni 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

Det er præcis den samme holdning jeg har.. /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12385.png" alt="" /> Jeg er skide ligeglad med hvad folk laver i deres fritid, og når de er alene... 

Men jeg er ikke ligeglade med hvad de gør foran mig og mine børn! Så siger jeg stop..  Føler bare ikke det er min pligt at oplyse hans forældre om hvad de skal og ikke skal. er det ikke ham der burde være voksen og stå frem og sige, sandheden til hans forældre???

enig!!
Jo men måske når han også selv ryger at han ikke vil tage den snak også må du, altså evt gøre det en dag hvor i er samlet!
Du behøver jo ikke gå til angreb men sig som du føler at du ikke bryder dig om at der bliver røget i nærheden af dit barn, og ellers hvis det sker så tage dit barn og gå! Og hvis de en dag spørger om de skal passe så evt fortælle sandheden! Og sig at de jo har røget nær de andre børn og det vil du ikke have..

Anmeld

20. juni 2012

dukke

Anonym skriver:

Ja det kan du da tro du må jeg ville gøre det samme

Anmeld

20. juni 2012

Ansemusen

Du SKAL!!! Det er fuldstændigt uanstændigt at ryge hash foran børn, efter min mening! Og almindelig rygning også for den sags skyld, men det handler bare om endnu flere ting, når vi snakker om hash!

Jeg synes du skal stå ved din holdning, og hvis din kæreste og dig går fra hinanden engang i fremtiden, må du tage det op med statsforvaltningen, så du undgår, at dit barns far lader sine hashrygende forældre passe jeres fælles barn!

Jeg håber selvfølgelig, at din kæreste bliver stoffri og at I kan leve et langt og lykkeligt liv sammen, som en lille familie uden for mange konflikter omkring hans forældre osv.

Anmeld

21. juni 2012

Kløver

Bedsteforældre har ikke krav på at se børnebørnene, det er et privilegie man også må gøre sig fortjent til, bliver selvfølgelig en smule svært hvis kæresten ikke er enig, men du kan bestemt nægte at de omgåes barnet, hvis de er påvirkede eller ryger hash. Det Er vores ansvar som forældre at sige fra, for kan barnet ikke selv

Jeg har selv droppet kontakt til min biologiske far, og han ser hverken mig eller sine børnebørn.
Du Er velkommen til at skrive privat. Støtte og forståelse herfra
Kram

Anmeld

21. juni 2012

Kløver

Ansemusen skriver:

Du SKAL!!! Det er fuldstændigt uanstændigt at ryge hash foran børn, efter min mening! Og almindelig rygning også for den sags skyld, men det handler bare om endnu flere ting, når vi snakker om hash!

Jeg synes du skal stå ved din holdning, og hvis din kæreste og dig går fra hinanden engang i fremtiden, må du tage det op med statsforvaltningen, så du undgår, at dit barns far lader sine hashrygende forældre passe jeres fælles barn!

Jeg håber selvfølgelig, at din kæreste bliver stoffri og at I kan leve et langt og lykkeligt liv sammen, som en lille familie uden for mange konflikter omkring hans forældre osv.

Anmeld

21. juni 2012

Aabye

Selvfølgelig må du det.. Dit barn - dine regler.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.