10 måneder og sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Albatrossen

Hej

Blander mig lige lidt der firndes en hjemmeside der hedder bykier.dk som har rigtig gode børesko der minder om angulus men lidt billigere bare et lille råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Livsmor

Min datter gik ikke som 10 mdr, så i vuggeren havde hun Melton fløjls futter på i tørvejr, og ellers hvis der var vådt overtræksfutter. De fås både med og uden for. Men så længe hun ikke selv går, ville jeg ikke kommer sko på. De små fødder har meget bedre af ikke at blive lukket inde.

Bykier har udsalg, og bl.a nogle meget fine hjemmesko og sko. Man kan på deres hjemmeside printe måleskemaer ud, som man stiller barnet på, smart.

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

sælen skriver:

Hej

Blander mig lige lidt der firndes en hjemmeside der hedder bykier.dk som har rigtig gode børesko der minder om angulus men lidt billigere bare et lille råd

Anmeld

20. juni 2012

Fenja09

StineW79 skriver:

Det er nemlig sådan en mellem ting jeg mener, ku bare ik lige se ordet i min hjerne!! Vh stine

Jeg fandt et par i læder fra Føtex, de minder om sutsko, de kan bare tåle regn osv. Tror vi nøjes med dem lige nu og falder jeg over nogle i bedre "kvalitet" så køber jeg dem

Anmeld

20. juni 2012

Fenja09

HeXeri skriver:

Jeg ville vente til hun stod stabilt. Den der hårde sål tror jeg ville drive mig til vanvid, hver eneste gang man lige havde gang i noget så skal den rykkes fri..

Du kan jo få de der læderfutter? Hvor i alverden var det nu jeg købte dem  Føtex tror jeg.....

Jeg har netop købt et par læderfutter fra Føtex - de er rigtig fine og så venter jeg lige lidt med at ofrer 500-600 kr for et par sko. Regner jo med at hun snart går

Tak for svar!

/Fenja

Anmeld

20. juni 2012

Fenja09

sælen skriver:

Hej

Tak for rådet, vil kigge forbi

Anmeld

20. juni 2012

Fenja09

Livsmor skriver:

Min datter gik ikke som 10 mdr, så i vuggeren havde hun Melton fløjls futter på i tørvejr, og ellers hvis der var vådt overtræksfutter. De fås både med og uden for. Men så længe hun ikke selv går, ville jeg ikke kommer sko på. De små fødder har meget bedre af ikke at blive lukket inde.

Bykier har udsalg, og bl.a nogle meget fine hjemmesko og sko. Man kan på deres hjemmeside printe måleskemaer ud, som man stiller barnet på, smart.

Ja, det var smart - jeg vil kigge ind på siden og se hvad de har. Tak for rådet!

Anmeld

20. juni 2012

Mother-love

Jeg vil sige du sagtens kan gøre det. Men synes ikke du skal direkte nybegynder sko. Da dit barn ikke går endnu. Detgjorde vi nemlig og da isabella såsmåt er begyndt at gå nu var vi nødtil at købe et par nye da de andre var blevet for små.
Så vi har så et par sko ser total ubrugt ud.
Jeg synes du skal købe nogle f.eks kan man få nogle små adidas sko som er bløde hele vejen igennem skoen. Nike har også lavet nogle. De virker lidt som en hjemmesko. Men stadig med lidt bedre bund.
Vi har nemlig købt nogle til isabella den gang til 100 kr. Så det er jo ikke mange penge.
Synes det er mange penge at give 300-600 for sko som ikke vil blive brugt i den forstand. Og da det jo ikke ligefrem er billigt i forvejen at skulle købe sko til dem når de begynder at gå. For de vokser så hurtigt ud af dem. Og før man har set sig om har man jo købt flere par om året.til en 600 kr hver gang.

Anmeld

20. juni 2012

Fenja09

michelledam skriver:

Jeg vil sige du sagtens kan gøre det. Men synes ikke du skal direkte nybegynder sko. Da dit barn ikke går endnu. Detgjorde vi nemlig og da isabella såsmåt er begyndt at gå nu var vi nødtil at købe et par nye da de andre var blevet for små.
Så vi har så et par sko ser total ubrugt ud.
Jeg synes du skal købe nogle f.eks kan man få nogle små adidas sko som er bløde hele vejen igennem skoen. Nike har også lavet nogle. De virker lidt som en hjemmesko. Men stadig med lidt bedre bund.
Vi har nemlig købt nogle til isabella den gang til 100 kr. Så det er jo ikke mange penge.
Synes det er mange penge at give 300-600 for sko som ikke vil blive brugt i den forstand. Og da det jo ikke ligefrem er billigt i forvejen at skulle købe sko til dem når de begynder at gå. For de vokser så hurtigt ud af dem. Og før man har set sig om har man jo købt flere par om året.til en 600 kr hver gang.

Jeg har idag købt et par læderfutter fra Føtex, og tror jeg nøjes med dem for nu, medmindre jeg falder over et andet par som hun bare må eje  Dropper dog at købe rigtige sko, og så bare købe overtræksfutter, når det regner.

Tak for dit input!

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.