10 måneder og sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.996 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Fenja09

Jeg overvejer at købe et par sko - rigtige sko til vores datter, men jeg mener at have hørt/læst at de først bør få sko når de kan gå? Vores datter kravler og står.

Vi er ved at være lidt trætte af ikke at kunne sætte hende på jorden uden at hun får våde og beskidte strømper. De eneste "sko" vi har til hende er hjemmehæklede eller strik og det holder jo ikke længe, hvis det har regnet.

Så vil egentlig bare høre jer herinde om jeg sagtens kan købe hende par sko uden at ødelægge hendes fødder og har i nogen gode råd til, hvor man kan købe dem? Det skal helst ikke være på nettet, da jeg gerne vil kunne se pasformen og prøve dem på hende inden køb. Pris er lidt underordnet. Bare de er gode for hende.

Tak på forhånd

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

MorDk

Vi købte et par "Pree-walkers" fra Angulus (med velcro-lukning) De var super gode. Bassen fik dem da han startede i vuggestue, netop så han havde nogle ordentlige sko når han skulle ud på legepladsen. Men de kan varmt anbefales. God kvalitet!!!

Dette var dem vores dreng fik da han var 10 mdr.

Der findes også med alm. snørre... og i forskellige farve mm.

En lille sød pigesko ♥

Prisen er omkring mellem 500-600kr.

MEN man kan være heldig at der er tilbud!!!

Anmeld

20. juni 2012

Troldemommi

Når vi skal ud får Johanne et par bløde futsko på, der er knubber på bunden så der ikke kommer noget skidt op nedenfra, resten af skoen er af fløjl og der syntes jeg fungerer fint indtil videre :-)

bare husk skoen skal være blød :-)

Monica

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Blød og bøjelig sål er meget vigtig faktisk til ALLE børn uanset alder....

Anmeld

20. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis hun ska ha et par sko, ska de ha blød sål. Du ska ku bøje dem helt sammen, så hæl og snude ka røre hinanden. Var i hvert fald hva jeg fik at vide i sin tid. Prøv evt at kigge i H&M eller hvis i har en Dichmann der hvor i bor, syntes jeg har haft held til at finde nogle gode små sko der, uden for hård/stiv sål! Vh stine

Anmeld

20. juni 2012

Fenja09

MorDk skriver:

Vi købte et par "Pree-walkers" fra Angulus (med velcro-lukning) De var super gode. Bassen fik dem da han startede i vuggestue, netop så han havde nogle ordentlige sko når han skulle ud på legepladsen. Men de kan varmt anbefales. God kvalitet!!!

Dette var dem vores dreng fik da han var 10 mdr.

Der findes også med alm. snørre... og i forskellige farve mm.

En lille sød pigesko ♥

Prisen er omkring mellem 500-600kr.

MEN man kan være heldig at der er tilbud!!!

De ser rigtig fine ud, tror velcro er bedst når hun ikke er ældre - det er i hvert fald nemmest  Hvor er de købt henne, er det i butik eller over nettet?

Tak for svar!

/Fenja

Anmeld

20. juni 2012

raca

jeg ville aldrig give mit kravle barn sko på..

prøv og kravl med mens du har sko på... det er bare ikke særlig rart. så jeg tror heller ikke det er rart for børn+ deres fødder stadig er meget bløde så de er lette at forme.. også uheldigt..

så derfor har jeg først give mine sko på når de gik sikkert..

men før det har de haft lædersutsko på de holder fint ude.

eller overtræks futter gerne vantætte... eller de der regnebukser med fødder i...

og ellers har de haft bare fødder...

Anmeld

20. juni 2012

Moar2011

Fenja09 skriver:

Jeg overvejer at købe et par sko - rigtige sko til vores datter, men jeg mener at have hørt/læst at de først bør få sko når de kan gå? Vores datter kravler og står.

Vi er ved at være lidt trætte af ikke at kunne sætte hende på jorden uden at hun får våde og beskidte strømper. De eneste "sko" vi har til hende er hjemmehæklede eller strik og det holder jo ikke længe, hvis det har regnet.

Så vil egentlig bare høre jer herinde om jeg sagtens kan købe hende par sko uden at ødelægge hendes fødder og har i nogen gode råd til, hvor man kan købe dem? Det skal helst ikke være på nettet, da jeg gerne vil kunne se pasformen og prøve dem på hende inden køb. Pris er lidt underordnet. Bare de er gode for hende.

Tak på forhånd

/Fenja

storm var lige godt 1år da vi købe de første par sko til ham, da kunne han kravle og stå ved ting og gå når man holder ham i hænderne, og så synes vi det var vigtig han fik fornemmelsen af en sko inden han lærer at gå helt ..

men husk at købe sko ved en rigtig sko butik, så man får dem der støtter om anklerne .. og gir det bedste til barnet ..

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

De ser rigtig fine ud, tror velcro er bedst når hun ikke er ældre - det er i hvert fald nemmest  Hvor er de købt henne, er det i butik eller over nettet?

Tak for svar!

/Fenja

Jeg køber aldrig sko over nettet... Jeg går ned i en butik med bassen så han kan få målt sine fødder og prøve diverse sko så vi finder liiige dem der passer ham allerbedst!

Anmeld

20. juni 2012

maria_wlt

Fenja09 skriver:

Tak på forhånd

/Fenja

Alle butikker på nette har udsalg nu.. 

Stil din datter på et stykke papir og slå to streger og mål Køb en sko der ca er 1 cm større end det du måler.. IKKE 1,5 cm som nogen siger for så svømmer den lille fod alt for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.