10 måneder og sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Fenja09

Monica P skriver:

Når vi skal ud får Johanne et par bløde futsko på, der er knubber på bunden så der ikke kommer noget skidt op nedenfra, resten af skoen er af fløjl og der syntes jeg fungerer fint indtil videre :-)

bare husk skoen skal være blød :-)

Monica

Nogle af de "sutsko" Alberte har er også med knopper på sålen, men de er ikke vandtætte og eftersom vi desværre har fået ret meget regn er jeg nødt til at finde noget der kan holde til at være ude i det vejr

Skal huske det med sålen!

Tak for input!

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Fenja09

maria_wlt skriver:

Alle butikker på nette har udsalg nu.. 

Stil din datter på et stykke papir og slå to streger og mål Køb en sko der ca er 1 cm større end det du måler.. IKKE 1,5 cm som nogen siger for så svømmer den lille fod alt for meget

Jeg er desværre ikke helt vild med at skulle købe dem over nettet - i hvert fald ikke her i starten. Vil godt have at hun prøver dem inden - men tak for råd

/Fenja

Anmeld

20. juni 2012

Fenja09

MorDk skriver:

Jeg køber aldrig sko over nettet... Jeg går ned i en butik med bassen så han kan få målt sine fødder og prøve diverse sko så vi finder liiige dem der passer ham allerbedst!

Ja, jeg vil også helst i en helt alm. skobutik - er ikke så pjattet med at handle hendes første sko over nettet.

Anmeld

20. juni 2012

HeidiØ

William har bare sine fløjls melton futter på ned i dagpleje.. så har jeg købt de der overtræksfutter til ham når de sidder udenfor Det fungere fint. Tror jeg venter med sko til han går .. sys det andet er lidt spild af penge!

Anmeld

20. juni 2012

Fenja09

StineW79 skriver:

Hvis hun ska ha et par sko, ska de ha blød sål. Du ska ku bøje dem helt sammen, så hæl og snude ka røre hinanden. Var i hvert fald hva jeg fik at vide i sin tid. Prøv evt at kigge i H&M eller hvis i har en Dichmann der hvor i bor, syntes jeg har haft held til at finde nogle gode små sko der, uden for hård/stiv sål! Vh stine

Jeg havde faktisk også overvejet H&M - bare for at se om de havde en mellem ting mellem sutsko og sko. Så skoen stadig er let og bøjelig.

Tak for svar !

/Fenja

Anmeld

20. juni 2012

Nea85

Clara fik bare skindfutter på udenfor, og de holdt fint fugten fra jorden ude. Hun kom selvfølgelig ikke ud på drivvåd jord
Da hun begyndte at gå købte vi disse fra angulus, og dem har vi været rigtig glade for:
http://www.growingfeet.dk/shop/angulus-begyndersko -i-9560p.html

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Nea85 skriver:

Clara fik bare skindfutter på udenfor, og de holdt fint fugten fra jorden ude. Hun kom selvfølgelig ikke ud på drivvåd jord
Da hun begyndte at gå købte vi disse fra angulus, og dem har vi været rigtig glade for:

Anmeld

20. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Fenja09 skriver:

Jeg havde faktisk også overvejet H&M - bare for at se om de havde en mellem ting mellem sutsko og sko. Så skoen stadig er let og bøjelig.

Tak for svar !

/Fenja

Det er nemlig sådan en mellem ting jeg mener, ku bare ik lige se ordet i min hjerne!! Vh stine

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

Fenja09 skriver:

Jeg overvejer at købe et par sko - rigtige sko til vores datter, men jeg mener at have hørt/læst at de først bør få sko når de kan gå? Vores datter kravler og står.

Vi er ved at være lidt trætte af ikke at kunne sætte hende på jorden uden at hun får våde og beskidte strømper. De eneste "sko" vi har til hende er hjemmehæklede eller strik og det holder jo ikke længe, hvis det har regnet.

Så vil egentlig bare høre jer herinde om jeg sagtens kan købe hende par sko uden at ødelægge hendes fødder og har i nogen gode råd til, hvor man kan købe dem? Det skal helst ikke være på nettet, da jeg gerne vil kunne se pasformen og prøve dem på hende inden køb. Pris er lidt underordnet. Bare de er gode for hende.

Tak på forhånd

/Fenja

Jeg ville vente til hun stod stabilt. Den der hårde sål tror jeg ville drive mig til vanvid, hver eneste gang man lige havde gang i noget så skal den rykkes fri..

Du kan jo få de der læderfutter? Hvor i alverden var det nu jeg købte dem  Føtex tror jeg.....

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

Nea85 skriver:

Lige præcis dem jeg mente. Minus til mit andet indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.