Ting dit barn gør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Min søn er knapt 21 mdr. og han har altså nogle skægge ideer...

• Han vil IKKE gå ud af døren før han har fået jakke på og den er lynet HELT op! (Om det så er 30 grader udenfor) Har nogle gange måtte nægte ham jakke da jeg har været bange for han skulle få et hedeslag!

• Han går helst ikke udefor uden sin kasket på hovedet

• Hvis bukserne går ned over hælen bliver han sur/vred og ønsker at få det rettet med det samme!! (Det skulle helst have været igår)

• Han bliver helt vildt hys hvis der er sorte nullermænd i badevandet når han er i bad. (Også selvom de kommer fra hans egne fødder)

• Der kan ikke have der ligger skrald eller andet på bordet... det bliver smidt ud med det samme (i skraldespanden)

• Han vil helst ikke sidde på sin Tripp Trapp stol UDEN hjemmesko på

Jeg kunne blive ved... MEN jeg sys virkelig han personlighed skinner igennem... og det er vildt at i så tidlig en alder at nogen ting BARE er SÅ vigtige....

Haha jeg kan genkende meget af det du har skrevet med Isabella på 20 mrd - især det med jakken og bukserne  Men, jeg må bestemt lige tilføje dette: 

* Isabella er blevet meget feminim - sidder der noget på hånden, så  SKAL det af, ellers bryder hendes verden sammen 

* Når næsen løber, så kommer hun gående med næsen i vejret og skal tørres 

* Hvis hun spilder, så skal det tørres op øjeblikkeligt med hendes nusseklud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.