Ting dit barn gør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

MorDk

Brams skriver:

Neej hvor er det sjovt, Lærke vil heller ikke udenfor UDEN at jakken er helt lynet OG alle velcro-lukningerne er lukket!

Efterlader aldrig sine sko/sandaler, UDEN at velcro-lukningen er lukket OG de står pænt på måtten.

Når hun har kasket på, SKAL den sidde omvendt.

Ej jeg kunne blive ved, hun gør så mange sjove ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

MorDk

piap skriver:

Regitze er 2½ år og har også nogle ting hun bare gør

-sover oven på dynen

- skal ha rasmus klump med overalt, bliver sur hvis han ikke er med

- hvis der er skrad på bordet smider hun det i skralde spanden inden hun kan sætte sig ved bordet.

- meget opmærksom på om andre er ked af det, og har altid været det

- det er kun far der dur til at putte, hun bliver mega sur hvis jeg putter, men så er det kun MIG der må tage hende op om morgen

- snakker om hendes lillebror (hun har altså ikke nogen, hun er ene barn endnu) og hvad hun har oplevet sammen med ham hver dag

Ej hvor søøødt! Måske I skulle prøve at lave en lillebror til hende ♥

Anmeld

20. juni 2012

piap

MorDk skriver:

Ej hvor søøødt! Måske I skulle prøve at lave en lillebror til hende ♥

Ja vi må gøre forsøget... hun kalder ham både ved navn og nogle gange sankker hun både om hendes lillebror og lillesøster, men lillesøster er jo bare en lille baby mon ikke hun er klar til at blive storesøster

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

piap skriver:

Ja vi må gøre forsøget... hun kalder ham både ved navn og nogle gange sankker hun både om hendes lillebror og lillesøster, men lillesøster er jo bare en lille baby mon ikke hun er klar til at blive storesøster

Hun er SÅ klar!!! Smiler... ♥

Held & lykke med projektet! Kom bare igang!!!

Anmeld

20. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn på 20 måneder gør.

• Smider alt ud i skraldespanden. Incl sutter og hans yndlingsbiler
  • Sover på maven oven på dynen.
  • sover med 3 sutter en i hver hånd og en i munden.
  • Hader alt usundt men elsker frugt og grønsager(han har det ikke fra mig af)
  • spiser meget lidt men får 3 flasker mælk om natten. En godnat flaske. En nat flaske og en godmorgen flaske. Og hvis han ikke gør, vækker han hele lejligheden
  • Han elsker sko! hvergang vi ude i byen og kommer forbi en sko butik flipper han helt ud og hvineer. Han har mindst 7 par sommer sko nu.
  • Han går ikke ud uden en form for hat. Mest kasket formede er hans yndlings. Han græder hvis han får elefant hue på
  • Han smiler og siger hej når han ser en pige(kvinde) og ignorer når det er mænd der går forbi
  • Det var bare et lille del af min søn

Ligger lige et par billeder af ham, Tog dem i sidste uge.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Aisha skriver:

Min søn på 20 måneder gør.

• Smider alt ud i skraldespanden. Incl sutter og hans yndlingsbiler
  • Sover på maven oven på dynen.
  • sover med 3 sutter en i hver hånd og en i munden.
  • Hader alt usundt men elsker frugt og grønsager(han har det ikke fra mig af)
  • spiser meget lidt men får 3 flasker mælk om natten. En godnat flaske. En nat flaske og en godmorgen flaske. Og hvis han ikke gør, vækker han hele lejligheden
  • Han elsker sko! hvergang vi ude i byen og kommer forbi en sko butik flipper han helt ud og hvineer. Han har mindst 7 par sommer sko nu.
  • Han går ikke ud uden en form for hat. Mest kasket formede er hans yndlings. Han græder hvis han får elefant hue på
  • Han smiler og siger hej når han ser en pige(kvinde) og ignorer når det er mænd der går forbi
  • Det var bare et lille del af min søn

Ligger lige et par billeder af ham, Tog dem i sidste uge.  

Hihi hvor er han bare søøøøød ♥

Anmeld

20. juni 2012

Janni.

Ganske sjovt som de hurtigt får tillagt sig vaner... 

Silas skal gerne have sin cykeltur hver dag, han peger på cykelhjelmen og bliver ved, til han kommer på cyklen.

Og afgrøderne i drivhuset skal tjekkes, gerne mere end 1 gang. 

Og han skal gerne sidde i havestuen eller kontoret og banke på vinduet, og far/mor skal banke tilbage fra det rum, som han ikke er i. Og bagefter skal vi bytte plads  (lyder underligt, men han synes det er sjovt).

Og hans verden går helt i stykker hvis vi kommer til at smide skraldposen ud, uden han får lov til at hjælpe. 

Anmeld

20. juni 2012

HeidiØ

Eeeelsker jo den her tråd! Glæder mig tiil William laver sådan nogle sjoooove sjove ting!

Anmeld

20. juni 2012

TeamRocket

Hihi. Vores lillemand på knap 20 mdr VIL hjælpe med at pakke ud hvis vi har været ude og købe ind- og så siger han dygtiiiii til mig hvis jeg lige hjælper med en tung ting
Han har altid tjek på hvor hans forskellige sko er selv om han har leget med dem og jeg har stresset rundt i 20 min og forsøgt at finde dem- sig gummistøvler og han går direkte i legetøjskassen og finder dem med det samme
Og så forguder han jo sin storesøster- selv om hun kun har været ude en time løber han hen og krammer hende. Hehe.
Han hader sin blå sommerhat men vil gerne ha søsters lyserøde på Han elsker at få redt hår, og kommer og ber om det selv.
Og så skal man mindst ha tre sovedyr under armen når man er træt.

Anmeld

20. juni 2012

Krussedulle

MorDk skriver:

Min søn er knapt 21 mdr. og han har altså nogle skægge ideer...

• Han vil IKKE gå ud af døren før han har fået jakke på og den er lynet HELT op! (Om det så er 30 grader udenfor) Har nogle gange måtte nægte ham jakke da jeg har været bange for han skulle få et hedeslag!

• Han går helst ikke udefor uden sin kasket på hovedet

• Hvis bukserne går ned over hælen bliver han sur/vred og ønsker at få det rettet med det samme!! (Det skulle helst have været igår)

• Han bliver helt vildt hys hvis der er sorte nullermænd i badevandet når han er i bad. (Også selvom de kommer fra hans egne fødder)

• Der kan ikke have der ligger skrald eller andet på bordet... det bliver smidt ud med det samme (i skraldespanden)

• Han vil helst ikke sidde på sin Tripp Trapp stol UDEN hjemmesko på

Jeg kunne blive ved... MEN jeg sys virkelig han personlighed skinner igennem... og det er vildt at i så tidlig en alder at nogen ting BARE er SÅ vigtige....

Hihi hvor skægt altså

Min dreng på 16 mdr, han tager altid bleen ud i skraldespanden, med det samme efter et bleskift også lillebror's

Ellers har han ikke nogle sære ting, heller ikke min den store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.