Ting dit barn gør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

MorDk

Min søn er knapt 21 mdr. og han har altså nogle skægge ideer...

• Han vil IKKE gå ud af døren før han har fået jakke på og den er lynet HELT op! (Om det så er 30 grader udenfor) Har nogle gange måtte nægte ham jakke da jeg har været bange for han skulle få et hedeslag!

• Han går helst ikke udefor uden sin kasket på hovedet

• Hvis bukserne går ned over hælen bliver han sur/vred og ønsker at få det rettet med det samme!! (Det skulle helst have været igår)

• Han bliver helt vildt hys hvis der er sorte nullermænd i badevandet når han er i bad. (Også selvom de kommer fra hans egne fødder)

• Der kan ikke have der ligger skrald eller andet på bordet... det bliver smidt ud med det samme (i skraldespanden)

• Han vil helst ikke sidde på sin Tripp Trapp stol UDEN hjemmesko på

Jeg kunne blive ved... MEN jeg sys virkelig han personlighed skinner igennem... og det er vildt at i så tidlig en alder at nogen ting BARE er SÅ vigtige....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Den lykkelige

Ha ha hvor sødt med sådan nogle små ideer..
Min datter bliver total hys hvis hendes fingre er indeni ærmet mere end et par sekunder.. Så skriger hun
Også SKAL hun have sin hue på.. Siger "hu å".. så nu det blev varmere måtte vi erstatte den varme hue med sol hat.. men altså noget skal hun have på hovedet
Men det er faktisk det eneste tror jeg..

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Børn er bare dejlige... ♥

Anmeld

20. juni 2012

Sjl-msl-Mkl

Miin store datter på 4 år spiser stadig med hagesmæk på og har faktisk altid gjort det. Hun bliver voldsomt sur hvis jeg siger at hun ikke behøver og tage den på...

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Sjl-msl-Mkl skriver:

Miin store datter på 4 år spiser stadig med hagesmæk på og har faktisk altid gjort det. Hun bliver voldsomt sur hvis jeg siger at hun ikke behøver og tage den på...

Smiler...

Anmeld

20. juni 2012

Troldemommi

Nu er min ikke så stor endnu så det kommer nok men der er en ting, hvis Johanne ikke får sit nussetæppe med i seng om aftenen så sover Johanne bare ikke :-)

Anmeld

20. juni 2012

Frk.S

He he, hvor sødt. Han lyder da til at blive et lille ordensmenneske.

Freja er kun 9½ md, og har ikke helt så mange ideer endnu, men hun:

- Sover helst på maven, og gerne med røven lige i vejret
- Hun gider ikke ligge ned (med mindre hun sover), hun skal op, så hun kan se, og så der sker noget
- Hun tager næsten konsekvent sine strømper af, og har hun strømpebukser på, så det ikke kan lade sig gøre, kan hun godt blive rasende.
- Drages helt vildt af al elektronik. Da hun så fik en gammel mobiltelfon at kigge på var den ikke interessant. Nej, det skal være vores (som virker)
- Hun gider ikke spise brød og man skal ikke forsøge at snyde det ind under et stykke banan. Hun opdager det med det samme og spytter det ud igen. Til gengæld elsker hun havregrød (det kan kun gå for langsomt når hun får det) og pasta.
- Elsker andre børn og dyr. Hun kan simpelthen råbe (og blive vildt frustreret) når katten går og hun ikke kan følge med. Så sidder hun der og råber efter den.
- Er et meget glad barn... hun smiler og griner så meget og er næsten altid til at få et smil ud af og som regel nem at gøre glad igen når hun først er blevet ked af det.

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Frk.S skriver:

He he, hvor sødt. Han lyder da til at blive et lille ordensmenneske.

Freja er kun 9½ md, og har ikke helt så mange ideer endnu, men hun:

- Sover helst på maven, og gerne med røven lige i vejret
- Hun gider ikke ligge ned (med mindre hun sover), hun skal op, så hun kan se, og så der sker noget
- Hun tager næsten konsekvent sine strømper af, og har hun strømpebukser på, så det ikke kan lade sig gøre, kan hun godt blive rasende.
- Drages helt vildt af al elektronik. Da hun så fik en gammel mobiltelfon at kigge på var den ikke interessant. Nej, det skal være vores (som virker)
- Hun gider ikke spise brød og man skal ikke forsøge at snyde det ind under et stykke banan. Hun opdager det med det samme og spytter det ud igen. Til gengæld elsker hun havregrød (det kan kun gå for langsomt når hun får det) og pasta.
- Elsker andre børn og dyr. Hun kan simpelthen råbe (og blive vildt frustreret) når katten går og hun ikke kan følge med. Så sidder hun der og råber efter den.
- Er et meget glad barn... hun smiler og griner så meget og er næsten altid til at få et smil ud af og som regel nem at gøre glad igen når hun først er blevet ked af det.

Smiler...

Ja han kunne nemlig.... han har det ikke fra fremmede....

Smiler jeg sys det er så hyggeligt at se hvad børn har af "gode ideer"

Anmeld

20. juni 2012

Brams

MorDk skriver:

Min søn er knapt 21 mdr. og han har altså nogle skægge ideer...

• Han vil IKKE gå ud af døren før han har fået jakke på og den er lynet HELT op! (Om det så er 30 grader udenfor) Har nogle gange måtte nægte ham jakke da jeg har været bange for han skulle få et hedeslag!

• Han går helst ikke udefor uden sin kasket på hovedet

• Hvis bukserne går ned over hælen bliver han sur/vred og ønsker at få det rettet med det samme!! (Det skulle helst have været igår)

• Han bliver helt vildt hys hvis der er sorte nullermænd i badevandet når han er i bad. (Også selvom de kommer fra hans egne fødder)

• Der kan ikke have der ligger skrald eller andet på bordet... det bliver smidt ud med det samme (i skraldespanden)

• Han vil helst ikke sidde på sin Tripp Trapp stol UDEN hjemmesko på

Jeg kunne blive ved... MEN jeg sys virkelig han personlighed skinner igennem... og det er vildt at i så tidlig en alder at nogen ting BARE er SÅ vigtige....

Neej hvor er det sjovt, Lærke vil heller ikke udenfor UDEN at jakken er helt lynet OG alle velcro-lukningerne er lukket!

Efterlader aldrig sine sko/sandaler, UDEN at velcro-lukningen er lukket OG de står pænt på måtten.

Når hun har kasket på, SKAL den sidde omvendt.

Ej jeg kunne blive ved, hun gør så mange sjove ting.

Anmeld

20. juni 2012

piap

Regitze er 2½ år og har også nogle ting hun bare gør

-sover oven på dynen

- skal ha rasmus klump med overalt, bliver sur hvis han ikke er med

- hvis der er skrad på bordet smider hun det i skralde spanden inden hun kan sætte sig ved bordet.

- meget opmærksom på om andre er ked af det, og har altid været det

- det er kun far der dur til at putte, hun bliver mega sur hvis jeg putter, men så er det kun MIG der må tage hende op om morgen

- snakker om hendes lillebror (hun har altså ikke nogen, hun er ene barn endnu) og hvad hun har oplevet sammen med ham hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.