Ammebarn, flaskebarn eller begge dele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

kekp

Ciss skriver:

Det kan godt være, at denne afstemning har været lavet før men jeg spekulerer lidt på, hvor mange som egentlig har gjort det ene og det andet. Selv måtte jeg supplere med flaske, da jeg aldrig klarede at få produktionen op uanset, hvad jeg gjorde. I min gruppe på den tid var der ingen andre med flaskebørn, så jeg følte mig virkelig alene. Senere har jeg så læst en del tråde herinde, hvor det virker, som om det er det mest normale at give flaske eller kombinere. Så nu er jeg blevet nysgerrig og håber, at der er mange, som tager sig tid til at stemme.

Jeg tænker her på, hvad som er/var det normale for dig og din baby. Hvis du egentlig fuldammer, men babyen en enkelt gang har fået en flaske, fordi du var hos tandlægen f eks, så stem fuldamning.

Det skal lige siges, at dette ikke er en debat for eller imod det ene eller det andet.

Tak for svar!

Jeg ammede kun i 5 dage, så blev vi desværre indlagt med en dreng der havde tabt sig alt for meget og jeg droppede straks amningen. Det kom aldrig til at fungere rigtigt.

Jeg er også den eneste i min mødregruppe der giver flaske og ja man kan godt føle sig lidt alene. Det var dog mest i starten at jeg følte mig lidt anderledes når jeg sad der med flaske mens alle de andre børn blev ammet. Tænker ikke rigtig over det mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Clisolka

Ammede de første 6 uger, så fik Isabella flaske 

Anmeld

19. juni 2012

Koen.

Min datter var flaske barn fra dag 1 og denne gang med min søn ammer jeg

Anmeld

19. juni 2012

kirsti

Noah blev udelukkende ammet til han var ca 6mdr, derefter fik han grød/mos suppleret med bryst

Anmeld

19. juni 2012

MortilCilas

Ciss skriver:

Det kan godt være, at denne afstemning har været lavet før men jeg spekulerer lidt på, hvor mange som egentlig har gjort det ene og det andet. Selv måtte jeg supplere med flaske, da jeg aldrig klarede at få produktionen op uanset, hvad jeg gjorde. I min gruppe på den tid var der ingen andre med flaskebørn, så jeg følte mig virkelig alene. Senere har jeg så læst en del tråde herinde, hvor det virker, som om det er det mest normale at give flaske eller kombinere. Så nu er jeg blevet nysgerrig og håber, at der er mange, som tager sig tid til at stemme.

Jeg tænker her på, hvad som er/var det normale for dig og din baby. Hvis du egentlig fuldammer, men babyen en enkelt gang har fået en flaske, fordi du var hos tandlægen f eks, så stem fuldamning.

Det skal lige siges, at dette ikke er en debat for eller imod det ene eller det andet.

Tak for svar!

Jeg ammede fuldt ud!

Ingen flaske overhovedet.

Anmeld

19. juni 2012

Jibbe

Jeg fuldammede Frej og satser på det igen nu her lige om lidt når baby 2 melder sin ankomst!

Anmeld

19. juni 2012

Vidunderligeunger

1. barn (pige) ville ikke pise hos mig så jeg alkede ud i 4 uger, som hun fik på flaske. pludselig en dag kom der ikke mere mælk ud af mejeriet, så derfra hed det MME. 

2. barn (dreng) ammede jeg til han var 3 mdr. få dage efter sagde produktionen stop (igår) og nu får han flaske. Jeg putter ham dog stadig ved at "amme" men ved ikk hvor meget han reelt får ud af det... Kan mærke der kommer lidt ud, men det er ikke meget.

Anmeld

19. juni 2012

Lusi

Ammede kun de første 3 måneder. Begge gange. Begge gange pga brystbetændelse første gang forsvandt mælken bare, nærmest fra den ene dag til den anden.
2. Gang måtte jeg tage en pille for at stoppe mælken. Jeg fik betændelse to gange indenfor kort tid og kæmpede med amningen. Til sidst blev han slet ik mæt nok og var bange for han ville tabe sig (han var født 2 1/2 måned for tidligt, så turde ik tage nogle chancer) så han røg på flasken.. Havde så nok af mit eget udmalkede mælk, til yderligere en hel måned havde haft pænt meget i jungerne

Anmeld

19. juni 2012

L&V

Ciss skriver:

Tak for svar!

Halvdelen af hendes liv har hun været ammebarn og den anden halvdel flaske og grød

Anmeld

19. juni 2012

sne190810

Ammede min datter indtil hun var en 10-11 måneder. Så havde hun ikke tid til det mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.